Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo de eerste 300 km met de nieuwe bt 023 zitten er op ze voelen zeer goed aan

eens kijken hoe lang ik er mee ga doen vorige set was bt 014 3300 km en aan vervanging toe
maar het waren wel super plak banden vandaar de korte levens duur.
gr uit een zonnig zeeland
 
Goedemorgen allemaal *O* , het zonnetje schijnt, en ik start zo mijn lieveling maar weer eens :] . Tijd om naar mijn werk te gaan :X . Misschien spreek ik jullie vanavond nog wel. :+ Eerst vanmiddag nog naar een feestje. Lekker eten..... :9~~


Hoi Agnes,

Zou jij ook mee willen op de toerrit naar België? Anneke gaat ook mee, zou wel leuk zijn nog een vrouw erbij........jullie rijden op dezelfde KAWA roooood!!!!!
 
Heren sleutelaars.....


Even een vraag:


Uit hoeveel stalen en frictie platen bestaat een koppeling van een Z1000 ui `05?



Alvast bedankt!
 
:W meld me ook weer in het nieuwe deeltje....

en ook maar een nieuwe pika omdat die andere het niet doet.....

 
Laatst bewerkt:
Meld zich!

Pfff, effe m'n frustratie spuien!
Ik wil de knoop door gaan hakken voor de aanschaf van de Z en denk 'laat ik eens een prijsopgave vragen bij m'n verzekeraar'.
Willen ze 'm niet verzekeren omdat ik nog geen jaar m'n rbw heb, ze willen max. tot 75 kW, en de Z heeft 78 kW. 'En dat is een sportmotor meneer!!'
Voorstel: laat 'm maar terug tunen tot onder de 75 kW en opnieuw RDW keuren! Wat een mafkezen!!!
Iemand ervaring met die flauwekul? Ik wil 'm eigenlijk komend weekend gaan kopen, maar heb geen zin in dat gezeik met terug tunen.... Om 3 f*cking kW... :(
 
Meld zich!

Pfff, effe m'n frustratie spuien!
Ik wil de knoop door gaan hakken voor de aanschaf van de Z en denk 'laat ik eens een prijsopgave vragen bij m'n verzekeraar'.
Willen ze 'm niet verzekeren omdat ik nog geen jaar m'n rbw heb, ze willen max. tot 75 kW, en de Z heeft 78 kW. 'En dat is een sportmotor meneer!!'
Voorstel: laat 'm maar terug tunen tot onder de 75 kW en opnieuw RDW keuren! Wat een mafkezen!!!
Iemand ervaring met die flauwekul? Ik wil 'm eigenlijk komend weekend gaan kopen, maar heb geen zin in dat gezeik met terug tunen.... Om 3 f*cking kW... :(

Wellicht eens een andere verzekeraar te bellen?
 
Meld zich!

Pfff, effe m'n frustratie spuien!
Ik wil de knoop door gaan hakken voor de aanschaf van de Z en denk 'laat ik eens een prijsopgave vragen bij m'n verzekeraar'.
Willen ze 'm niet verzekeren omdat ik nog geen jaar m'n rbw heb, ze willen max. tot 75 kW, en de Z heeft 78 kW. 'En dat is een sportmotor meneer!!'
Voorstel: laat 'm maar terug tunen tot onder de 75 kW en opnieuw RDW keuren! Wat een mafkezen!!!
Iemand ervaring met die flauwekul? Ik wil 'm eigenlijk komend weekend gaan kopen, maar heb geen zin in dat gezeik met terug tunen.... Om 3 f*cking kW... :(


Zelfde probleem gehad voor beide auto & motor ( in verband met onder de 25 zijn ) meerdere verzekeraars afgebeld, 'sommige verzekeren hem maar zijn dan weer relatief duur. Even wat onderzoek doen loont.

Ik heb hem uiteindelijk gewoon bij de verzekerings maatschappij van motoport waar ik hem ook heb gekocht verzekerd. Geen probleem en direct de deur uitrijden verzekerd en wel. .

Grt,
 
Meld zich!

Pfff, effe m'n frustratie spuien!
Ik wil de knoop door gaan hakken voor de aanschaf van de Z en denk 'laat ik eens een prijsopgave vragen bij m'n verzekeraar'.
Willen ze 'm niet verzekeren omdat ik nog geen jaar m'n rbw heb, ze willen max. tot 75 kW, en de Z heeft 78 kW. 'En dat is een sportmotor meneer!!'
Voorstel: laat 'm maar terug tunen tot onder de 75 kW en opnieuw RDW keuren! Wat een mafkezen!!!
Iemand ervaring met die flauwekul? Ik wil 'm eigenlijk komend weekend gaan kopen, maar heb geen zin in dat gezeik met terug tunen.... Om 3 f*cking kW... :(

Zoals Adjuh zegt idd een andere verzekeraar bellen.
Ik kon als 21 jarig broekie ook mn ZX6R uit 2005 gewoon verzekeren. En die schelen kwa KW wel ietsje, volgens mij had die er 68. En daar werd niet moeilijk over gedaan. De enige 2 dingen die ze verlangde waren dat ik een alarmsysteem erop zou laten zetten. En dat ik maandelijks 188 euro overmaakte naar hun rekening :X
Maar verder geen problemen.
 
Ga ik er gelijk ook nog maar even een vraagje tegen aan schieten :

Ik zag gister een Z met helder led achterlicht :9~ :9~

Die moet er dus komen. Maar iemand ervaring met verschillende merken / sites waar ze besteld worden?
Heb ze namenlijk al relatief goedkoop gevonden maar ook rond de 100 euro. Ik weet dat er verschil is tussen wel / niet geintergreeder knippers, maar er zit volgens mij ook verschil in de "dichtheid" van de ledjes. . .

Misschien iemand van jullie met een voorbeeld fototje / wat ervaring.


Tnx alvast.
 
Meld zich!

Pfff, effe m'n frustratie spuien!
Ik wil de knoop door gaan hakken voor de aanschaf van de Z en denk 'laat ik eens een prijsopgave vragen bij m'n verzekeraar'.
Willen ze 'm niet verzekeren omdat ik nog geen jaar m'n rbw heb, ze willen max. tot 75 kW, en de Z heeft 78 kW. 'En dat is een sportmotor meneer!!'
Voorstel: laat 'm maar terug tunen tot onder de 75 kW en opnieuw RDW keuren! Wat een mafkezen!!!
Iemand ervaring met die flauwekul? Ik wil 'm eigenlijk komend weekend gaan kopen, maar heb geen zin in dat gezeik met terug tunen.... Om 3 f*cking kW... :(

probeer assurantiekantoor Johan Voogt eens:
Getijstroom 1
3224CH
Hellevoetsluis

0181-310158

ben ik al bijna 10 jaar verzekerd met alle mogelijke fietsen, nog nooit een probleem geweest en altijd voor een goede verhouding tussen prijs en gestelde eisen :Y
 
probeer assurantiekantoor Johan Voogt eens:
Getijstroom 1
3224CH
Hellevoetsluis

0181-310158

ben ik al bijna 10 jaar verzekerd met alle mogelijke fietsen, nog nooit een probleem geweest en altijd voor een goede verhouding tussen prijs en gestelde eisen :Y


spam :+

knmwverzekeringen is ook goed prijs-kwaliteit verhouding..... was zelfs voor mij nog goedkoper dan collectief bij mijn werkgever en hoefde ook geen alarm te plaatsen itt collectief contract werkgever(ook een bank/verzekeraar) _O-

tring (5 minutes ago) ... " Om 20:00 ben ik klaar, ff schokdempertje doen dan samen" *O* *O* maestro, gaat dus ff aan de klus en ziet het materiele speeltje weer eens
 
Laatst bewerkt:
BEUMAH,

Heb je al bericht gehad van SC project of die short ook gaat passen op de 2004-2006? en waar koop jij die uitlaat als het hem word gewoon via hun internet site?


Mag ik vragen wat jullie ongeveer betaald hebben en waar jullie een duo seat cover en een belly pan hebben gekocht, ik zie dat de prijzen nogal verschillen op internet.

Weet iemand ook een paar adressen voor uitlaten zoals Arrow of akra?

groetjes joran
 
Is ie niet mooi??

















Er zit genoeg speelgoed op gemonteerd, nu is ie weer rijklaar :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan