Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi spul hoor, dat Corbin.
Ik heb zelf die nieuwe custom zadels van Kawasaki zelf besteld.
Volgens de onderdelenman zouden die ook meer schuim dan de standaard moeten hebben.
Heb ze daarom besteld op voorwaarde dat dat daadwerkelijk zo is.

Alleen levertijden heb ik geen idee van,
wel dat een setje voor en achter net boven de € 200,- moet gaan kosten.

Piccie:

w608h405_00000340D779B55B.jpg


Maar dan dus met Z1000 op de duo geborduurd.
 
Toevallig iemand die de kleurcode weet van de koppelingsdeksel van Z750 2005. Die brons-achtige kleur. Kheb er nog wat krasjes op staan van de vorige eigenaar. :)


Als het de zelfde bronzen kleur is als de Z750 bouwjaar 2007, dan heb ik nog wel een beetje in een spuitbus zitten.....weet niet of je mee gaat op de missie naar het land van België . Anders met je bike naar de verfwinkel en kleur laten maken......bij Kawa kennen ze geen kleurnummmers van dat bronzachtige......
 
Mooi zadeltje...........ik heb ook een "corbin" van Piet de meubelstoffer........quanta costa......ongeveer 40, euro en een levertijd van 1,5 uur.
full
 
@Mr Subz : :9~

@ de corbin's : Sweet


mijn zoektocht naar niet trillende spiegels begint..

pff kan amper wat zien boven de 80 dacht dat het wel meeviel NOT B|
iemand ervaring welke hiervoor werken (buiten die bar-ends)

voor de rest , is de bike nog hetzelfde.
Zaterdag dan eindelijk de dempert's eronder *O*
 
Als het de zelfde bronzen kleur is als de Z750 bouwjaar 2007, dan heb ik nog wel een beetje in een spuitbus zitten.....weet niet of je mee gaat op de missie naar het land van België . Anders met je bike naar de verfwinkel en kleur laten maken......bij Kawa kennen ze geen kleurnummmers van dat bronzachtige......


Die heeft helaas een meer grijsachtige kleur. Maar bedankt voor de info. Misschien spuit ik ze maar helemaal zwart :P Ga ik nog even over denken. :+ Iig bedankt ;)
 
@Mr Subz : :9~

@ de corbin's : Sweet


mijn zoektocht naar niet trillende spiegels begint..

pff kan amper wat zien boven de 80 dacht dat het wel meeviel NOT B|
iemand ervaring welke hiervoor werken (buiten die bar-ends)

voor de rest , is de bike nog hetzelfde.
Zaterdag dan eindelijk de dempert's eronder *O*

ik heb zelf spiegels van Rizoma... trillen niet of nauwlijks, ook niet op snelheden waarbij je in NL eigenlijk niet meer op de weg mag vertonen. helaas zijn de spiegels wel erg klein, waardoor je door de regel nóg niks ziet... _O-
 
~
Iemand zijn zwarte voorvork ruilen tegen een oranje ;)

Tja, dat was ook de reden waarom ik mijn witte weg deed en toch maar weer een zwarte nam. Soms begrijp je die Kawaontwerpers niet.......nu helemaal zwart.....eerst zilver zadel met donkerbruine wielen.........zwart met brons is toch nix mis mee.
 
@Mr Subz : :9~

@ de corbin's : Sweet


mijn zoektocht naar niet trillende spiegels begint..

pff kan amper wat zien boven de 80 dacht dat het wel meeviel NOT B|
iemand ervaring welke hiervoor werken (buiten die bar-ends)

voor de rest , is de bike nog hetzelfde.
Zaterdag dan eindelijk de dempert's eronder *O*

heb er zin in :Y even lekker sleutelen 8-)
 
Voor wat de striping betreft, kijk eens bij Zietech.de
Type striping GP-Style.

[afbeelding]

Toen ik jouw foto's zag moest ik gelijk denken of dit wel mooi zou zijn op een zilver wiel, maar nu ik de afbeelding zie ziet het er op zich wel leuk uit *D.. maar goed heb een rode motor.. Rood op zilver.. ga het eens bekijken, bedankt! :9 !
 
Ik heb 2 z1000 akra dempers op de kop getikt, maar kan ik die ook op mijn z750 kwijt?
of moet ik nog wat veranderen?



zo als het plaatje hierboven moeten ze op mijn kawa komen :P 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan