Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 z1000 akra dempers op de kop getikt, maar kan ik die ook op mijn z750 kwijt?
of moet ik nog wat veranderen?

[~[url="
http://img696.imageshack.us/img696/7928/akrauitlaten.jpg"]afbeelding~
][/URL]

zo als het plaatje hierboven moeten ze op mijn kawa komen :P 8-)
Ik denk dat je tegen een aantal problemen gaat aanlopen.
Ten eerste zal je moeten zorgen dat je dus een 4 in 2 uitlaatbochten moet zien te krijgen.
Ik weet niet of de uitlaat van een z1000 zo maar op een z750 past, bij het oudere model in elk geval niet.
Dat komt omdat bij die beide modellen de achter schokbreker niet op de zelfde plaats zit.
Ten tweede mis je aan de linker kant natuurlijk nog de ophanging voor de demper.
En waarom zou je twee dempers monteren als 1 meer dan genoeg is ;)
 
dat hoeft niet persee, ik wil er eigenlijk maar 1, maar ze worden verkocht per 2 :P

dus iemand interesse in een linker?:P
 
Ik heb 2 z1000 akra dempers op de kop getikt, maar kan ik die ook op mijn z750 kwijt?
of moet ik nog wat veranderen?

[~[url="
http://img696.imageshack.us/img696/7928/akrauitlaten.jpg"]afbeelding~
][/URL]

zo als het plaatje hierboven moeten ze op mijn kawa komen :P 8-)


Ik denk dat je tegen een aantal problemen gaat aanlopen.
Ten eerste zal je moeten zorgen dat je dus een 4 in 2 uitlaatbochten moet zien te krijgen.
Ik weet niet of de uitlaat van een z1000 zo maar op een z750 past, bij het oudere model in elk geval niet.
Dat komt omdat bij die beide modellen de achter schokbreker niet op de zelfde plaats zit.
Ten tweede mis je aan de linker kant natuurlijk nog de ophanging voor de demper.
En waarom zou je twee dempers monteren als 1 meer dan genoeg is ;)

Precies wat Crawl zegt. Je zal met een aantal dingen goed rekening moeten houden.
Nou staat me iets bij dat er iemand hier was die de dempers van een 1000 '08 heeft overgezet op een 750.
Ik weet alleen niet meer wie dat is, misschien iemand anders wel een idee?
 
Laatst bewerkt:
naja maakt ook niet uit. ik verkoop ze wel aan me broer :P die heb nog een z1000 :P

iemand nog een idee over een uitlaat? moet er pretty uitzien en lekker zwaar geluid geven. liefst slip on voor een kawasaki z750 2009.



de uitlaat hier boven zit er nu op. Een '' BOS GTS '' die wil trouwens ook lekker brullen maar zoek er nog 1. ongeveer 300 eurotjes te besteden.
 
Heb jij geld teveel ofzo??

Je heb die motor tog pas helemaal laten customizen? Waarom zou je dan nu een nieuwe uitlaat halen? Waarom moet je überhaupt 2 mufflers voor 1 motor, ga je ze elke week verwisselen?

Maar om een suggestie te doen, kijk is naar SC-project.
 
De 2de muffler is voor mijn vader.

ik vind de bos prima, maar hij rijd met een standaard. en daar kan ik hem niet mee laten rijden natuurlijk :P

sc vond ie niet zo mooi, een leovince gp pro iets?
 
Voor z1000 2007 De oval line ;)

Volgende week als ik ze heb maar ff geluidsfragment maken :P

Vooral de carbon uitvoering van de oval line is :9~
Mijn Z kwam met Yoshimura's in carbon uitvoering, dus geen ervaring met SC-project.
 
naja maakt ook niet uit. ik verkoop ze wel aan me broer :P die heb nog een z1000 :P

iemand nog een idee over een uitlaat? moet er pretty uitzien en lekker zwaar geluid geven. liefst slip on voor een kawasaki z750 2009.

[~[url="http://img80.imageshack.us/img80/4679/s5000090p.jpg"]afbeelding~][/URL]

de uitlaat hier boven zit er nu op. Een '' BOS GTS '' die wil trouwens ook lekker brullen maar zoek er nog 1. ongeveer 300 eurotjes te besteden.

Misschien is Sebring wel wat?
Ik heb ze eronder en ben er zeer te spreken over :Y
 
http://link.marktplaats.nl/339227832

iemand met merk van deze adverteerder ervaring? Vrij scherp qua prijs.

@ Crawl... ik ben inmiddels half hoofddorper...vandaag omgeving Skagerrak gewerkt en morgen ook weer die kant op

Ik heb deze adverteerder 2 jaar geleden een tijdje in de gaten gehouden, omdat ie toen ook Laser Xtreme's leverde voor scherpe prijzen. Inmiddels zijn ze (ook bij hem) flink duurder.

Hij heeft ook een web-pagina: klik
 
Ik heb deze adverteerder 2 jaar geleden een tijdje in de gaten gehouden, omdat ie toen ook Laser Xtreme's leverde voor scherpe prijzen. Inmiddels zijn ze (ook bij hem) flink duurder.

Hij heeft ook een web-pagina: klik

tnks ja die site kende ik al...kom laatste tijd vaker in die omgeving... ff binnenkort tussen de afspraken door eens nr binnen wandelen....

ja die extremes wil ik ook nog steeds... heb alleen niet de nieuwprijs voor over....komt ooit wel goed....
 
tnks ja die site kende ik al...kom laatste tijd vaker in die omgeving... ff binnenkort tussen de afspraken door eens nr binnen wandelen....

ja die extremes wil ik ook nog steeds... heb alleen niet de nieuwprijs voor over....komt ooit wel goed....

neem anders eens contact op met pajic-racing.nl . even uit het hoofd waren ze daar <€600


zaterdag mijn G&G's eronder *O* (eens kijken of ik het geluid kan vangen :P )




Zven, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

:Y *O* *O* *O* *O* *O* :) :W

:^
 
Laatst bewerkt:
wist ff niet meer hoe het heette -O-tis niet de mijnes,maar die van me ouders.
beige van kleur,merk is geloof ik Wisa
zal van de week even een foto maken
maar het gaat er om,dat die nieuwe dus straks een waterbesparende knop heeft.
mail volgt,van de week
Gewoon minder bij je ouders naar de WC gaan. Helpt het beste.
 
Meld zich!

Pfff, effe m'n frustratie spuien!
Ik wil de knoop door gaan hakken voor de aanschaf van de Z en denk 'laat ik eens een prijsopgave vragen bij m'n verzekeraar'.
Willen ze 'm niet verzekeren omdat ik nog geen jaar m'n rbw heb, ze willen max. tot 75 kW, en de Z heeft 78 kW. 'En dat is een sportmotor meneer!!'
Voorstel: laat 'm maar terug tunen tot onder de 75 kW en opnieuw RDW keuren! Wat een mafkezen!!!
Iemand ervaring met die flauwekul? Ik wil 'm eigenlijk komend weekend gaan kopen, maar heb geen zin in dat gezeik met terug tunen.... Om 3 f*cking kW... :(
Dat is een nieuwe. Die kende ik nog niet. Welke verzekeringsmij is dat? Al een andere geprobeert?

(edit: is al gevraagd). Succes!
 
Ik heb een apart "probleem"... mn xenon dimlicht, doet wat raar...

Het ene moment gaat wel mn dimlicht aan.. en de andere keer als ik mn bike start, dan blijft het licht uit... Heeft hier iemand ook ervaring mee? Zo ja, wat kan ik hier aan doen......?
Geen ervaring mee. Zou ook niet weten waar te zoeken.....

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan