Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de pauze kan dat :P
Thx voor welkom :)

Ow, ben Erik, 33 en uit Almelo.
Sinds kort een Z1000 uit 2004.
Importje uit Engeland inc. geschiedenis en gast had o.a. zelfs opgeschreven welke olie er in de voorvork zit.
Voorvork is wel tikkie lek maar dat vond ik geen reden om 't te laten staan.
Opvallendste mods zullen de 10 spaaks O.Z. velgen en zx636r voorvork zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer foto's:
HyvesGames


welkom, gave wielen en modjes.

ik "kende' je al van het Raptornest. heeft mijn zetje je geholpen om de keuze te maken 8-) ;)
 
Laatst bewerkt:
haa dames en heren!!!

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een prachtige kawa Z1000 uit 2005 in het rood

Nu wil ik een onderkuipje hebben. Waar kan ik die goedkoop krijgen? dingen kosten gruwlijk veel geld!!!

alvast bedank

yoyo



Welkom bij de Zetters. :Y :] *O*
 
In de pauze kan dat :P
Thx voor welkom :)

Ow, ben Erik, 33 en uit Almelo.
Sinds kort een Z1000 uit 2004.
Importje uit Engeland inc. geschiedenis en gast had o.a. zelfs opgeschreven welke olie er in de voorvork zit.
Voorvork is wel tikkie lek maar dat vond ik geen reden om 't te laten staan.
Opvallendste mods zullen de 10 spaaks O.Z. velgen en zx636r voorvork zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer foto's:
HyvesGames



Dat is inderdaad een mooie Zet, veel plezier ermee. :] :)
 
welcome ''Z''etter, btw iemand een groene seatcover voor een 2009 z750??

of iemand enig idee, waar ik die vandaan haal??
 
ja die helm ja. de helm van blackterror zoek ik. welk merk is die en wat kost ut?


Weet je uberhaupt wat je wilt? B|



Je koopt een Z750, laat de dealert er een godsvermogen aan vervangingsonderdelen opzetten, rijdt er nog geen 3000km op en je zet dat ding te koop vanwege rugproblemen.
Vervolgens zoek je een supersport
( echt een superfiets voor iemand met rugproblemen) in de vorm van een GSXR600 of R6 om die vervolgens op 25kw te zetten.


Weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ik jou nie begrijpen nie.
 
Weet je uberhaupt wat je wilt? B|



Je koopt een Z750, laat de dealert er een godsvermogen aan vervangingsonderdelen opzetten, rijdt er nog geen 3000km op en je zet dat ding te koop vanwege rugproblemen.
Vervolgens zoek je een supersport
( echt een superfiets voor iemand met rugproblemen) in de vorm van een GSXR600 of R6 om die vervolgens op 25kw te zetten.


Weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ik jou nie begrijpen nie.

het is niet dat ik hem weg doe wegens rugklachten, ik kan niet zolang rechtop zitten met mijn rug. daarom staat hij te koop.
 
Motormeuk Filmpje: Mf Meeting 9 Mei (09-05-2010)

op 4.24, komt een Z etter langs. wat voor helm draagt hij?

zoek een vervangende helm.

Lijkt mij wel een Marushin, met die giga spoiler achterop.
Ik heb ze een tijdje terug gezien bij een Motoport vestiging,
ik had het idee dat het kwalitatief gezien een beetje rond de Bayard/HJC/Uvex helmen zit.

Oftewel leuk voor het geld, maar verwacht er geen wonderen van.

Wil je het betere werk, voor ca. 300-350 euro heb je een Shoei, Suomy, instap-Arai of een betere Shark met fiberglas schaal. Geen sjieke printjes, die kosten meer.
 
Weet je uberhaupt wat je wilt? B|



Je koopt een Z750, laat de dealert er een godsvermogen aan vervangingsonderdelen opzetten, rijdt er nog geen 3000km op en je zet dat ding te koop vanwege rugproblemen.
Vervolgens zoek je een supersport
( echt een superfiets voor iemand met rugproblemen) in de vorm van een GSXR600 of R6 om die vervolgens op 25kw te zetten.


Weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ik jou nie begrijpen nie.

laat maar. staat niet meer te koop. heb er een splinternieuwe Zwarte GSX-R600 bij gekocht. niet slecht he voor een 19 jarige ondernemer :P.
 
Lijkt mij wel een Marushin, met die giga spoiler achterop.
Ik heb ze een tijdje terug gezien bij een Motoport vestiging,
ik had het idee dat het kwalitatief gezien een beetje rond de Bayard/HJC/Uvex helmen zit.

Oftewel leuk voor het geld, maar verwacht er geen wonderen van.

Wil je het betere werk, voor ca. 300-350 euro heb je een Shoei, Suomy, instap-Arai of een betere Shark met fiberglas schaal. Geen sjieke printjes, die kosten meer.

voor 300 euro heb ik een Carbon Bell helm :P, dus ik denk dat ik dat maar moet doen. want de bayard van nu werkt niet zo. zonnebril valt heletijd naar beneden bij een hobbel etc. dus ffies bellen en nieuwe helm kopen :P
 
laat maar. staat niet meer te koop. heb er een splinternieuwe Zwarte GSX-R600 bij gekocht. niet slecht he voor een 19 jarige ondernemer :P.


Al ben je een 19 jarige werkeloos.....


Hoop dat je plezier vindt in je nieuwe aanwinst, alleen kan ik persoonlijk niet begrijpen wat je met twee 25kw fietsen moet
 

+2 :P

@ Dweezy.... :W welkom terug hier * D (oude garde van vroegah muv moi zijn nu weg met de Zedjes)

laat maar. staat niet meer te koop. heb er een splinternieuwe Zwarte GSX-R600 bij gekocht. niet slecht he voor een 19 jarige ondernemer :P.

....zeker niet slecht... als je jong bent, (e/o ) nog thuis woont en geen verantwoordelijkheden hebt, kan je makkelijker eens wat voor jezelf beginnen (dat ben ik in verleden vergeten).

Al ben je een 19 jarige werkeloos.....


Hoop dat je plezier vindt in je nieuwe aanwinst, alleen kan ik persoonlijk niet begrijpen wat je met twee 25kw fietsen moet

+1
 
gsxr loopt gewoon vol vermogen.... btw ik woon niet thuis. ik woon al op mezelf.

me kawa staat 25kw geregistreerd. maar hij loopt niet 25kw..... er staat gewoon 115pk op ze achterbandje. :P
 
Bedankt voor de link! Ik heb mezelf teruggevonden! Koot en Bie zongen het vroeger al: zoek jezelf....



En mijn persoonlijke verzorgster: die loopt al ruim 28 jaar stage bij me. :Y [afbeelding]
Poser!!! :}



Stagiaire kijkt zeker mee over je schouder? :+
@ Arie en Mauz Gefeliciteerd *O*
full


@ Nieuwe Z-et bezitters Welkom *O*
Tja........ :+

@ Pina , dat is balen -O-
Komt wel goed Ed :Y , ik maak me nu nog niet druk :N
.......

Als we dan toch met foto's voor de OP bezig zijn zou ik deze graag ipv de huidige willen
[afbeelding]
Nice piccie! :}
Hallo allemaal ;)

......
He's still alive!!!
full
 
Jij snapte niet waarom ik 2 25kw fietsen had. dus ik geef je daar antwoord op.

En trouwens tuurlijk ben ik trots op me 2 motoren.
 
Laatst bewerkt:
neej, jij snapte niet waarom ik 2 25kw fietsen had. dus ik zegt je dat ze op 25kw kenteken staan. maar ze gewoon vol vermogen lopen.

tuurlijk ben ik trots op me 2 motoren.


Laat ik mijn vraag anders stellen.


Jij hebt een 25kw rijbewijs en je motoren lopen op volvermogen? En daar ben jij trots op ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan