Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een nieuwe. Die kende ik nog niet. Welke verzekeringsmij is dat? Al een andere geprobeert?

(edit: is al gevraagd). Succes!
Inmiddels ben ik weer wat verder.
Het gaat geen probleem worden om de Z te verzekeren, de prijs lijkt ook wel goed te komen.
En nou het mooiste: ik heb gevraagd of ze specifiek wilden bevestigen of die 78 kW een probleem geeft. Dit gaf geen probleem, met mijn leeftijd en schadevrije jaren kan ik alles verzekeren wat ik wil. Ze hadden er meteen een offerte bij gedaan, en tot mijn verbazing zag ik dat deze verzekering bij de zelfde maatschappij ondergebracht zal worden als degene die aan mijn tussenpersoon aan gaf dat ze tot max. 75 kW gaan :?
Toch nog maar even doorgestuurd aan mijn tussenpersoon, ben erg benieuwd!
 
Ik heb 2 z1000 akra dempers op de kop getikt, maar kan ik die ook op mijn z750 kwijt?
of moet ik nog wat veranderen?

[~[url="
http://img696.imageshack.us/img696/7928/akrauitlaten.jpg"]afbeelding~
][/URL]

zo als het plaatje hierboven moeten ze op mijn kawa komen :P 8-)

Vorig jaar was hier iemand met een oranje Z750 (ik meen van 2007),
die had problemen met trillingen in het stuur, waarschijnlijk vanwege de einddemper.
Toen hebben ze bij Kawasaki in Hoofddorp de demperset van een Z1000 erop gezet,
en nog netjes ook mag ik wel zeggen.

Blijkbaar zijn de voorbochten en collector dus hetzelfde. Je zult dan alleen zelf iets moeten verzinnen om vanaf de collector een splitsing naar 2 einddempers te krijgen ipv de ene standaard op de 750...

Ik denk dat je tegen een aantal problemen gaat aanlopen.
Ten eerste zal je moeten zorgen dat je dus een 4 in 2 uitlaatbochten moet zien te krijgen.
Ik weet niet of de uitlaat van een z1000 zo maar op een z750 past, bij het oudere model in elk geval niet.
Dat komt omdat bij die beide modellen de achter schokbreker niet op de zelfde plaats zit.
Ten tweede mis je aan de linker kant natuurlijk nog de ophanging voor de demper.
En waarom zou je twee dempers monteren als 1 meer dan genoeg is ;)

Bij de Z750 vanaf 2007 zitten dezelfde duoschetsplaten als op de Z1000.
Bij de 750 zit links namelijk een rond gat wat niet wordt gebruikt, waar bij de 1000 de linker demperophanging aan vast zit.

Vastzetten is dus het probleem niet.

Geen ervaring mee. Zou ook niet weten waar te zoeken.....

Succes

Schijnt heel soms met de transformator te gebeuren.
Vaak wel een kwestie van (onder garantie) vervangen.
 
Getver, dubbelpost.

Dacht dat de eerste er niet doorheen was gekomen...

Naja. Tijd voor wat groene spam dan maar... O-)

1010461.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels ben ik weer wat verder.
Het gaat geen probleem worden om de Z te verzekeren, de prijs lijkt ook wel goed te komen.
En nou het mooiste: ik heb gevraagd of ze specifiek wilden bevestigen of die 78 kW een probleem geeft. Dit gaf geen probleem, met mijn leeftijd en schadevrije jaren kan ik alles verzekeren wat ik wil. Ze hadden er meteen een offerte bij gedaan, en tot mijn verbazing zag ik dat deze verzekering bij de zelfde maatschappij ondergebracht zal worden als degene die aan mijn tussenpersoon aan gaf dat ze tot max. 75 kW gaan :?
Toch nog maar even doorgestuurd aan mijn tussenpersoon, ben erg benieuwd!

knap lullig voor je tussenpersoon zeg? Die staat nu toch ook voor joker bij jou in grijs verleden speelde ik ook ad-interm tussenpersoon, herken dit verhaal wel, en werd er kotsmisselijk van

@ Bas. thnks...
 
knap lullig voor je tussenpersoon zeg? Die staat nu toch ook voor joker bij jou in grijs verleden speelde ik ook ad-interm tussenpersoon, herken dit verhaal wel, en werd er kotsmisselijk van
Inderdaad!
De eigenaar van het kantoor is een vriendin van ons, en we worden altijd supernetjes geholpen. De dame die dit voor me had uitgezocht had ook echt een nette aanbieding gevonden op die rare uitsluiting na. Ik ben er redelijk zeker van dat dit met de verzekeringsmaatschappij opgelost gaat worden.
To be continued...

Maar ik hoop aanstaande zaterdag de deal met de Z rond te gaan maken :Y *O*
 
Inmiddels ben ik weer wat verder.
Het gaat geen probleem worden om de Z te verzekeren, de prijs lijkt ook wel goed te komen.
En nou het mooiste: ik heb gevraagd of ze specifiek wilden bevestigen of die 78 kW een probleem geeft. Dit gaf geen probleem, met mijn leeftijd en schadevrije jaren kan ik alles verzekeren wat ik wil. Ze hadden er meteen een offerte bij gedaan, en tot mijn verbazing zag ik dat deze verzekering bij de zelfde maatschappij ondergebracht zal worden als degene die aan mijn tussenpersoon aan gaf dat ze tot max. 75 kW gaan :?
Toch nog maar even doorgestuurd aan mijn tussenpersoon, ben erg benieuwd!

lekker verhaal haha :9 !
 
Jos Smit bestaat al jaaren dacht ik. Esjot ken ik niet maar er staan een paar gerenommeerde merken naast, dus het zal wel goed zijn....zeg ik heel naïef. O-)

Esjot is ook gewoon prima spul :Y imho niet merkbaar slechter dan Tsubaki en DID. Beter dan die Chinese 'as-cheap-as-possible' meuk... :X
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik ben weer op de hoogte en bijgelezen.
Nu de werkkleding weer aan en centjes verdienen.

Latersssssss.

P.S.
Gaat zo veel vrije tijd inzitten in al dat gewerk.
 
Weet iemand hoe ik de tijd kan instellen van mijn z1000 uit 2008? Ik heb er geen boekje bij gekregen helaas...

bedankt!
 
lekker verhaal haha :9 !
Nog even met m'n tussenpersoon gesproken. Ze heeft nogmaals met de verzekeringsmaatschappij contact opgenomen, en kreeg weer te horen dat de polis geweigerd zal worden, unf*cking believable die verzekeringen :? :(
 
Laatst bewerkt:
Nog even met m'n tussenpersoon gesproken. Ze heeft nogmaals met de verzekeringsmaatschappij contact opgenomen, en kreeg weer te horen dat de polis geweigerd zal worden, unf*cking believable die verzekeringen :? :(

dus de ene partij zegt dat het wel kan bij de verzekeringsmaatschappij en de andere partij zegt dat het niet kan.. Niet te vergeten dat we het over de zelfde verzekeringsmaatschappij hebben.. dat is inderdaad ONGELOOFELIJK!! |(

en nu? geen verzekering? of ga je het via de partij spelen die wel zeggen dat het gaat lukken? :9 !
 
dus de ene partij zegt dat het wel kan bij de verzekeringsmaatschappij en de andere partij zegt dat het niet kan.. Niet te vergeten dat we het over de zelfde verzekeringsmaatschappij hebben.. dat is inderdaad ONGELOOFELIJK!! |(

en nu? geen verzekering? of ga je het via de partij spelen die wel zeggen dat het gaat lukken? :9 !
De partij die zegt dat het wel lukt mag nu een gedetailleerde offerte uitbrengen, en ik laat ze nogmaals per mail bevestigen dat het vermogen geen probleem is. Bij hun ga ik de motor dan verzekeren als ik de koop morgen kan sluiten!
Ik wil zo snel mogelijk rijden, ik word helemaal gek als ik onderweg naar m'n werk in het koekblik zit en allemaal tevreden motorrijders tegenkom -O- laat staan hoe ik me in m'n vrije tijd voel, als ik liever op de motor dan op de bank zit!! :X
 
Laatst bewerkt:
Youtube filmpjes plaatsen wil niet, dan meer met link>>
 
Laatst bewerkt:
Dan kun je nog net zo goed opletten en anticiperen als je op de motor zit, dan nog is een ongeluk niet te voorkomen:
 
De partij die zegt dat het wel lukt mag nu een gedetailleerde offerte uitbrengen, en ik laat ze nogmaals per mail bevestigen dat het vermogen geen probleem is. Bij hun ga ik de motor dan verzekeren als ik de koop morgen kan sluiten!
Ik wil zo snel mogelijk rijden, ik word helemaal gek als ik onderweg naar m'n werk in het koekblik zit en allemaal tevreden motorrijders tegenkom -O- laat staan hoe ik me in m'n vrije tijd voel, als ik liever op de motor dan op de bank zit!! :X


Blijf dit toch vreemd vinden klinken, zoals ik al zij had ik geen probleem om m'n Z te verzekeren en dat terwijl ik net een week m'n RBW had en nog geen 25 was. . .
Mss moet je toch eens verder kijken.
Wat gegoogle leverd - Vergelijk de goedkoopste verzekering - Verzekering Vergelijken -
Op. Vul daar je wensen in en kijk eens wat eruit komt. .
Verschillende verzekerings maatschappijen hebben verschillende premies, maar zoals mijn tussenpersoon me al eerder zij "Alles is te verzekeren, als je er maar voor betaald "


Grt,
 
Dan kun je nog net zo goed opletten en anticiperen als je op de motor zit, dan nog is een ongeluk niet te voorkomen:


bizar... die heeft inderdaad gewoon ècht niet gekeken :N als hij de moeite had gedaan om zijn ogen op de andere kant te richten, had hij hem al gezien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan