Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.

goede morgen :W

Voor de liefhebbers van het 2010 model, kwam deze tegen op faster and faster, wel overduidelijk amerikaans gestyled maar 't resultaat mag er wezen...

-edit- mag niet hotlinken, hier ff link naar artikel http://www.fasterandfaster.net/2010/04/roaring-toyz-kawasaki-z1000.html

toffe fiets :o !

Sorry beetje druk laatste tijd -O-

iedereen heeft het druk :+ , zo moet ik nog steeds foto's maken van men bike, maar geen tijd voor haha
 
Goeiemorgen! :W

Vandaag zelfde programma als gisteren; eerst wat klussen en daarna stukkie :] :9
Ik denk dat ik dat ik je voorbeeld eens ga volgen.
Boodschappen al binnen nu alleen in huis nog wat schoonmaken en opruimen en dan maar eens een lekker stukje rijden :]
Misschien eens een bakkie doen bij Motorport Rotterdam kan me niet herinneren dat ik daar wel eens geweest ben :W
 
Ik denk dat ik dat ik je voorbeeld eens ga volgen.
Boodschappen al binnen nu alleen in huis nog wat schoonmaken en opruimen en dan maar eens een lekker stukje rijden :]
Misschien eens een bakkie doen bij Motorport Rotterdam kan me niet herinneren dat ik daar wel eens geweest ben :W

Of Motoport in Den Bosch; of Motoport in Veldhoven; of Motoport in Echt; of.............
Ben je beslist ook nog nooit geweest!
Genoeg redenen om flink wat kilometers te maken.

Of krijg je in Rotterdam een plakkie (cake) bij je bakkie? :9
 
Ook goedemorgen.

Vandaag met de Z naar Horeon, nieuwe uitlaten ophalen *O*
middags,bij Ger was ik gisteren.
Even een ander relais opgehaald,was iets niet goed gegaan met me knipperlichten monteren O-)
 
Of Motoport in Den Bosch; of Motoport in Veldhoven; of Motoport in Echt; of.............
Ben je beslist ook nog nooit geweest!
Genoeg redenen om flink wat kilometers te maken.

Of krijg je in Rotterdam een plakkie (cake) bij je bakkie? :9
Goed idee :}

Wat de cake betreft, ik hoop het in een goed uurtje te weten :W
 
Of Motoport in Den Bosch; of Motoport in Veldhoven; of Motoport in Echt; of.............
Ben je beslist ook nog nooit geweest!
Genoeg redenen om flink wat kilometers te maken.

Of krijg je in Rotterdam een plakkie (cake) bij je bakkie? :9

is er iets speciaals te doen bij motoport?
 
eindelijk :
full


een beetje geluid onder de Z })
 
Bij mij is het een setje Akra carbon dempers geworden.

sany0074r.jpg


En ik heb gelijk de grijze kapjes op het blok vervangen door zwarte.
 
Of Motoport in Den Bosch; of Motoport in Veldhoven; of Motoport in Echt; of.............
Ben je beslist ook nog nooit geweest!
Genoeg redenen om flink wat kilometers te maken.

Of krijg je in Rotterdam een plakkie (cake) bij je bakkie? :9


Bij MP is 't normaliter een bakkie met een plakkie, zag er vandaag een met een cake bij een bakkie.
 
En ik heb vandaag de knoop doorgehakt:

Vanaf aanstaande zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een blauwe '09 Z750!!! *O*
Dat zal een lange week worden zeg, maar daarna lekker sturen!!! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan