Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag een circuitdagje Zandvoort gedaan. Was echt te gek!!
Toen ik vanmorgen uit mn raam keek zag het er niet al te best uit
Circuit%20Zandvoor%20-%2031%20mei%202010%20007.JPG


Gelukkig is het bij motregen gebleven en klaarde het in de loop van de dag op

Circuit%20Zandvoor%20-%2031%20mei%202010%20030.JPG


Achterbandje heeft ook goed zn werk gedaan
Circuit%20Zandvoor%20-%2031%20mei%202010%20031.JPG
 
Slijtage ziet er mooi uit. Op hoeveel bar had je ze achter staan? Reed altijd achter met 2,8. Ik heb laatst met warm weer in de Eifel gereden met 2,5 achter (op aanraden van de kenners, geheh). Is met mijn gewicht (iets met drie cijfers) niet helemaal perfect. Begon iets te rullen. Niet echt storend, maar ga toch weer richting de 2,8...
 
zoooo das bruut, ondanks dat de normale uitlaat van de Z al vreselijk gruwelijk is,

dit is egt mooi gedaan! nu nog een soundsample plaatsen!
 
Zo ik meld me ook weer eens naar een paar weken van afwezigheid :W
Helaas de laatste paar weken door wat minder goed nieuws maar dat is ook weer achter de rug.

Volgens mij mis ik ook de laatste 30 pagina's :X
Voelt iemand zich geroepen om een beknopte samenvatting te maken? O-)

Zoniet dan alle nieuwe welkom!!!
En alle die jarig zijn geweest alsnog gefeliciteerd en de komende jarige... uhh dat komt nog dan.

@ Little Evil: Ziet er netjes uit je bandje :Y
Toch wel een geslaagd dagje dus.
 
Zo ik meld me ook weer eens naar een paar weken van afwezigheid :W
Helaas de laatste paar weken door wat minder goed nieuws maar dat is ook weer achter de rug.

Volgens mij mis ik ook de laatste 30 pagina's :X
Voelt iemand zich geroepen om een beknopte samenvatting te maken? O-)

Zoniet dan alle nieuwe welkom!!!
En alle die jarig zijn geweest alsnog gefeliciteerd en de komende jarige... uhh dat komt nog dan.

@ Little Evil: Ziet er netjes uit je bandje :Y
Toch wel een geslaagd dagje dus.


heeeeeeeeeej weer eens een oude bekende hier.....ik ben ook sporadisch hier hoor?.... hm minder om te lezen dat slechte berichten roet in het eten gooide... hopelijk heb je eea een plekje kunnen geven zoals dat altijd zo mooi gezegd wordt... of is het iets fysieks... nou dan fijn dat je snel hersteld bent....

Tja mattblack (FKA Ad1000) is hier sporadisch dus ik verwacht niet zijn (legendarische)samenvatting voor je.... Zijn veel nieuwe hier inmiddels..........
 
Slijtage ziet er mooi uit. Op hoeveel bar had je ze achter staan? Reed altijd achter met 2,8. Ik heb laatst met warm weer in de Eifel gereden met 2,5 achter (op aanraden van de kenners, geheh). Is met mijn gewicht (iets met drie cijfers) niet helemaal perfect. Begon iets te rullen. Niet echt storend, maar ga toch weer richting de 2,8...
Ik had m voor en achter op 2,4 bar staan. Het was vrij koud en het motregende in de ochtend. Die bandenboer zei 2,2 voor en 2,4 achter ...bij de briefing werd er 2,5 rondom gezegd. Dus ik heb ze maar op 2,4 rondom gezet en dat beviel prima:P Echt plakkende bandjes na de sessies (p.s. ik zit ook in de 3 cijfers ;))

Bandje is nu iig weer mooi rond....was wat plat geworden. Gek genoeg had ik voor nog schaamrandjes en achter niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik had m voor en achter op 2,4 bar staan. Het was vrij koud en het motregende in de ochtend. Die bandenboer zei 2,2 voor en 2,4 achter ...bij de briefing werd er 2,5 rondom gezegd. Dus ik heb ze maar op 2,4 rondom gezet :P (p.s. ik zit ook in de 3 cijfers ;))

Oh, das interessant. Twee weken geleden in DUI was het wel rond de 25 graden. Dat scheelt dan weer. Maargoed, mooie slijtage, dus goede keuze! Zoals gezegd, ik ga weer iets harder... :9
 
Was mn eerste keer.

Eerste sessie zat ik duidelijk in een te langzaam groepje (rondje 3m33s en toen waren we zelfs 4 man kwijt) en eind van de dag was dat 2m42s. Was de tijd van de marshall maar we reden in principe dezelfde tijden.
 
Laatst bewerkt:
WAT EEN KUT DAG VANDAAG!!!!!!!!!!!, ME ZUSJE !!!!!!!!!!heeft een wave-board gehad of zo iets. een skateboard op 2 wieltjes. en ze denkt dat ze alles kan.. dus ze is aant ''wave'' in de schuur beukt ze uit evenwicht verlies tegen me KAWA aan!!!!!!!!!!!, schiet dat ding omhoog nu is er een hapje uit me tail kap!!!!!!!!!! links!!!!!. dat word een nieuwe bestellen denk...!!!!!!!!!!
 
foto maak ik zo wel even.. !!! en me pa lacht me elke keer uit als hij langsloopt..
 
neej het is gewoon money waste... je weet toch wel die 2 achterstukjes, waar je seatcover etc op zit?? die linker moet ik gewoon helemaal vervangen... terwijl die gewoon goed was..

kost zo weer 150 euro..
 
neej het is gewoon money waste... je weet toch wel die 2 achterstukjes, waar je seatcover etc op zit?? die linker moet ik gewoon helemaal vervangen... terwijl die gewoon goed was..

kost zo weer 150 euro..

ik mag toch aannemen dat je zusje daarvoor dokt...? :? succes iig, it sucks :X
 
me zusje is 11.. die koopt snoepjes van haar zakgeld. en pops gaat dat ook niet dokken dus dat gaat weer van de rekening af :S ben zo pissed. net voor ze naar bed gaat.
 
me zusje is 11.. die koopt snoepjes van haar zakgeld. en pops gaat dat ook niet dokken dus dat gaat weer van de rekening af :S ben zo pissed. net voor ze naar bed gaat.

hmmm okay, point. Big 'le sucks'. Vind het raar dat je vader niet betaalt, aangezien je zusje dat zelf niet kan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan