Kaarten Rossi-tribune TT 2010

Ottifumi

MF'er
12 okt 2005
168
21
Montfort
Helaas heb ik een probleem , net zoals vorig jaar heb ik al 2 kaarten voor de Rossi-tribune (=Stekkenwal), rijtje 12, dus lekker hoog.

Dit jaar heb ik echter voor de zelfde periode een mooi aanbod liggen voor een familiefeest/ -vakantie.

Dus de kaarten zijn eventueel te koop (nee, ze moeten niet weg, dus als het niet lukt, geen probleem). Wel alleen als setje s.v.p.

Interesse?

Prijs is aankoopprijs, dus 2x 57 pleuri's.... + natuurlik de 8 euri's adminstratie 9was ik ff vergeten)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hier een optie op?
Ik ga gelijk ff een belletje plegen, kijken of nummer 2 van de partij is.
Voor de middag weet ik dat!

Groeten!
 
Helaas heb ik een probleem , net zoals vorig jaar heb ik al 2 kaarten voor de Rossi-tribune (=Stekkenwal), rijtje 12, dus lekker hoog.

Dit jaar heb ik echter voor de zelfde periode een mooi aanbod liggen voor een familiefeest/ -vakantie.

Dus de kaarten zijn eventueel te koop (nee, ze moeten niet weg, dus als het niet lukt, geen probleem). Wel alleen als setje s.v.p.

Interesse?

Prijs is aankoopprijs, dus 2x 57 pleuri's....

:?


Rossi Tribune TT-Assen


anders hier proberen ;)
 
Excusez-moi, maar heb de prjs ff flink opgedreve: was namelik de administratiekosten vergeten. Maar liefs 8 euri's extra....
 
Mijn optie ook, er waren 4 gegadigden die wel graag richting de Motogp wilden, dus maar via de officieuze kanalen besteld.

Succes met de verkoop!
 
Franky,

stuur je mailadres ff. Ik kan niets vinden. Ik heb trouwens wel nog een optie lopen, maar dat heb ik niks meer van gehoord. Zal ff nagaan of die nog interesse heeft. Laat ik je weten,

Roger
 
Heb je de kaarten nog?

Wil ze graag overnemen.
Mijn mail adres staat erbij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan