Schuiver

Stalker,
Wat enorm fucked voor je. Ik hoop voor je dat je heup weer snel hersteld en er geen rare dingen aan over houd. Nu succes met de spierpijn en de afhandeling. En 1 tip: Zorg dat je ALLES verhaald op de tegen partij. Tot je sokken aan toe.

Ben een maand geleden ook van mn sokkel gereden en de tegenpartij heeft echt alles betaald. Zo ook je eigen risico zorgverzekering bijvoorbeeld.

Sue the bastards!

Succes,
bram
 
Vergeet niet dat je ook vervangend vervoer kunt claimen.

Probleem gaat worden dat je met dit soort schade al snel tegen een economische TL aan zit, dat tikt nu eenmaal snel aan.......

Denk er om dat je niet klakkeloos akkoord hoeft te gaan met het bod van de verzekering. Er is áltijd ruimte voor onderhandelen. De dagwaarde bv. is vaak lager dan de wérkelijke verkoopwaarde van een motor.
 
En alle Peugeots -O-
Om de een of andere reden kijken die ook nergens naar..

Had vorige week iets vergelijkbaars: ik reed op de linkerrijstrook, komt er ineens een 207 naar links.. Had ongeveer een meter ruimte naast de linkerstrook tot de vangrail. Daar kon ik gelukkig nog heen.
Toen ik em zag komen vanuit m'n ooghoek gelijk de toetert ingedrukt, maar dat merken ze maar zelden.
En daarna gewoon stug doorrijden, en gebaren dat het mijn schuld was :?
Ik reed erachter en toen dacht meneer dat ik hem achtervolgde (zelfde afrit). Dat was wel leuk, maar hij reed als een idioot.


om nou 1 merk autorijders over 1 kam te scheren? :?

ik rijdt peugeot.. en zzr250 en gsx750rw en ik let op..

dus ze bestaan wel: oplettende peugeot opel citroen bmw lada of whatever autorijders...
 
Vandaag v/d Bunt gebeld. De expert is vanmorge geweest en wil graag de biedingen afwachten. Het wachten is dus nog daarop... Mijn kleding wordt gewoon vergoed dus dat is iig mooi :)
 
nope ...

Hij wil eerst de biedingen afwachten, dit duurt 5 werkdagen (dus zeg maar t/m 28-4). Daarna gaat ie kijken wat de verzekeringmaatschappij erbij moet leggen. Mits dit bedrag te hoog is wordt ie wss gemaakt, mits die "goed" is gaat ie loss. Alleen over de hoogte v/d dagwaarde van m'n zzr is nog onduidelijk...
 
Zo staat ie erbij @ v/d Bunt.
All the way up (op zolder) met kleding en al...

image917.jpg
 
Eindelijk, expert heeft vandaag gebeld en de dagwaarde van de fiets + kleding doorgebeld.
Het is, uiteindelijk, het minimum bedrag geworden wat v/d Bunt zei dat hij er makkelijk voor kon krijgen... Dus...
Nu maar even kijken of ik een mooi SV'tje kan scoren bij v/d Bunt + helm en jas...
Eerst maar geld afwachten :(
 
Eindelijk, expert heeft vandaag gebeld en de dagwaarde van de fiets + kleding doorgebeld.
Het is, uiteindelijk, het minimum bedrag geworden wat v/d Bunt zei dat hij er makkelijk voor kon krijgen... Dus...
Nu maar even kijken of ik een mooi SV'tje kan scoren bij v/d Bunt + helm en jas...
Eerst maar geld afwachten :(

Ik had in mijn geval, naderhand toch wel wat geluk.
Eigen inbreng( €) voor een andere motor was minimaal.
lees...1
lees...2
 
Je hoeft niet gelijk akkoord te gaan he, als je onderbouwd aan geeft wat ie volgens jouw nog waard is kan je wel es meer krijgen in sommige gevallen.
 
Over uitwijken, hiervoor had ik totaal geen mogelijkheid. Ik reed al naast die auto en dat ie opeens z'n stuur om ging gooien was niet bij me opgekomen... Ofwel aan remmen, laat staan uitwijken, kon ik niet eens denken...

Ik kan het niet goed uit je verhaal halen, dus wellicht had je dit ook gedaan, maar als er een gat ontstaat in de file (wat vaak zat gebeurd) en ik rij daar op dat moment, wijk ik sowieso uit dat gat in, ongeacht of een automobilist dat nu wel of niet doet...
 
Ik kan het niet goed uit je verhaal halen, dus wellicht had je dit ook gedaan, maar als er een gat ontstaat in de file (wat vaak zat gebeurd) en ik rij daar op dat moment, wijk ik sowieso uit dat gat in, ongeacht of een automobilist dat nu wel of niet doet...

Bij een groot gat (zeg vrachtwagen-lengte-lang) dan wel ja, maar hier paste net een personenauto in. Beetje onlogisch als je dan dat gat in slaat om gelijk vol in de remmen te moeten en weer uit dat gat te sturen : /

@1Paul;
Hij kwam eerst met 2250 en heb er nu 2500 voor gekregen. Mag niet klagen, ben er wel tevrede mee :) Voor de kleding heb ik bijna de nieuwprijs gekregen (kleding was jaar oud en gezien je motorkleding niet elke dag draagt (ik was in mijn begin tijd nog aan het lessen) heeft ie er een half jaar aftrek op gedaan.)
 
Vandaag nieuw gekocht :)

Een Suzuki SV 650s uit 1999
53 kW standaard, wordt "helaas" op 25 kW gezet :(
2382845-1-2-2.jpg

2382845-2-2-2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan