quote:Biancie schreef op 13 april 2010 @ 16:47:
Hoe reageerde de bestuurder?
Ik ben tegen. Manlief is 2x bij een noodgedwongen uitwijkpoging onderuitgegaan (1x motor economisch totall loss, 1x vrijwel) waarbij de uitwijkpoging idd geslaagd was. Bij de 2e keer wilde die koekblikker beweren dat het zijn schuld niet was omdat hij niks gemerkt had. Mijn man kan heel link kijken (weet ik), en die koekblikker heeft uiteindelijk braaf de formulieren ingevuld.quote:Autoreply schreef op 13 april 2010 @ 16:56:
Heb je getoeterd en uitgeweken?
prospect
Wel lief, niet onschuldig
quote:elle schreef op 13 april 2010 @ 16:59:
Ik ben tegen. Manlief is 2x bij een noodgedwongen uitwijkpoging onderuitgegaan (1x motor economisch totall loss, 1x vrijwel) waarbij de uitwijkpoging idd geslaagd was. Bij de 2e keer wilde die koekblikker beweren dat het zijn schuld niet was omdat hij niks gemerkt had. Mijn man kan heel link kijken (weet ik), en die koekblikker heeft uiteindelijk braaf de formulieren ingevuld.
Als je dan toch plat gaat, kun je maar beter ook een deuk in het koekblik maken.
[...]
Ik ben tegen. Manlief is 2x bij een noodgedwongen uitwijkpoging onderuitgegaan (1x motor economisch totall loss, 1x vrijwel) waarbij de uitwijkpoging idd geslaagd was. Bij de 2e keer wilde die koekblikker beweren dat het zijn schuld niet was omdat hij niks gemerkt had. Mijn man kan heel link kijken (weet ik), en die koekblikker heeft uiteindelijk braaf de formulieren ingevuld.
Als je dan toch plat gaat, kun je maar beter ook een deuk in het koekblik maken.
[...]