Supermoto Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

RR-Neliz

MF veteraan
26 aug 2006
8.561
6
Almere
Het nieuwe SuperMoto topic van Amsterdam en omstreken!

Na het druk bezochte SM-en in regio amsterdam deel 1!! topic nu eindelijk het vervolg!


RR-Neliz

744051225_6_8gFS.jpeg


YamahaGriff

monsterxtxdeel4undercon.jpg


Baartje@

full



Ray B

wtpxw.jpg


Arjen_Ros

full


Ranx

balls.jpg


Herr.ik.

899905.jpg


Riggard

858127955_6_pgCa.jpeg


DannyB

3624863409_fba97841f5.jpg



Andry

full



Dani

Huskybijnaaf7.jpg


Tim
full


SaKuL
image-2A02_4C9F66E9.jpg


xt660xdennis
984809.jpg





ONK agenda Wedstrijden 2010

KNMV ONK Supermoto 2010:
1) 11 april, Lelystad1
2) 2 mei; Boekel
3) 9 mei; Zelhem
4) 15 mei; Tholen (Zaterdag)
5) 30 mei; Lelystad 2
6) 6 juni; Den Dungen
7) 13 juni; Nijverdal-Hellendoorn
8) 27 juni; Mill
9) 8 augustus; Holten
10) 29 augustus; Lelystad3
11) 5 september; Joure
12) 19 september; De Wijk-Rogat
13) 25 september; Valkenswaard
14) 3 oktober; Lelystad4
15) 7 november; Lelystad5
 
Laatst bewerkt:
xtxik.jpg


Mijn motor:

-Remus dempers
-Pwc
-Hypermotard handkappen
-Crash bars
-OTR kontje
-DNA stage 3 filter (in aantocht)
-Slipclutch (aantocht)
-Fatbar
 
Geen hardcore SM maar wel uit Amsterdam.


2v2jcrt.jpg



Staan nogal wat mods in de planning waaronder de vieze standaard dempers.
 
Amsterdam *O*

Ben momenteel bezig om mijn 2007 Husqvarna TE510 om te bouwen naar een SM, had een setje wielen gescoord voor een TE450 maar die blijken net niet te passen omdat ze voor een ouder type zijn....

Binnen nu en een week of drie maar even een setje wielen met toebehoren scoren en dan kan ik de weg op *D
 
Amsterdam *O*

Ben momenteel bezig om mijn 2007 Husqvarna TE510 om te bouwen naar een SM, had een setje wielen gescoord voor een TE450 maar die blijken net niet te passen omdat ze voor een ouder type zijn....

Binnen nu en een week of drie maar even een setje wielen met toebehoren scoren en dan kan ik de weg op *D


We zien de ombouw vanzelf wel verschijnen hier op het sm topic van adam *O*
 
ik hoop het wel, was er wel even ziek van dat het gekochte setje wielen niet bleek te passen... hoop nu zo snel mogelijk een andere set te hebben en de motor te kunnen proberen als SM, heb hem nog maar 2x gebruikt voor een off-road rit en verder nog niet gereden...
 
ik hoop het wel, was er wel even ziek van dat het gekochte setje wielen niet bleek te passen... hoop nu zo snel mogelijk een andere set te hebben en de motor te kunnen proberen als SM, heb hem nog maar 2x gebruikt voor een off-road rit en verder nog niet gereden...


Waar rij je offroad? Ik zoek nog wel eens weggetjes onverhard waar ik kan rijden met mn ktm, maar ik kan ze niet vinden..
 
Meestal in het oosten en noorden van het land, met georganiseerde ritten (www.enduro.nl en dan kalender aanklikken).

Hier in de buurt weet ik alleen de Kuil bij Ijmuiden om off-road te kunnen rijden. Zandweggetjes enzo is erg lastig omstreeks Amsterdam. Je schijnt langs de A2 wel wat weggetjes te hebben, heb ik eens ergens gelezen in volgens mij een topic op noppenforum ofzo... Maar die heb ik nog niet gevonden helaas.
 
Meestal in het oosten en noorden van het land, met georganiseerde ritten (www.enduro.nl en dan kalender aanklikken).

Hier in de buurt weet ik alleen de Kuil bij Ijmuiden om off-road te kunnen rijden. Zandweggetjes enzo is erg lastig omstreeks Amsterdam. Je schijnt langs de A2 wel wat weggetjes te hebben, heb ik eens ergens gelezen in volgens mij een topic op noppenforum ofzo... Maar die heb ik nog niet gevonden helaas.


a2 is wel in de buurt.. misschien moet ik eens gaan zoeken @ the scene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan