Gixxer 750

Wat kost dat eigenlijk een motorfiets laten taxeren? jammer dat je de uitslag hier niet neerzet maar ik kan het goed begrijpen, was eigenlijk wel benieuwd. Die kleur is van kawa had ik gelezen? Weet je toevallig ook welke? Candy Burnt Orange toevallig?
 
volgens mij 100 euro ongeveer, weet het niet meer zeker, ligt er ook aan waar je verzekerd bent. krijg in dit geval korting via knmv...

De kleur is blazin orange van kawa.
 
taxateur is vorige week geweest, was toch wel onder de indruk van de motor, volgende week als het goed is het rapport.

gisteren de motor nog even op de weegschaal gezet, was een benieuwd was het beestje nog weegt na het verliezen van meer dan de helft van de kappen etc.

Origineel 208 droge kilo's
Nu inclusief olie en 3/4liter bezine 192, dus droog ongeveer 185/190kg. Scheelt toch de nodige kilo's
 
Denk dat je hem wel gezien hebt, heel groot was het niet, hoop eigenlijk dat het volgend jaar wat groter is. Heb me evengoed wel vermaakt, wat sfeerimpressies van de stand:
P1050475.jpg


P1050474.jpg


P1050473.jpg


P1050472.jpg
 
Echt een frituurvetvette fiets!! heel mooi ook: die r6 kont en ook de kleurstelling. Als ik ooit mijn eigen project ga starten, dan ga ik meer dan de helft van je fiets kopieëren :P
 
Vanmorgen nog eens gekeken wat ik eigenlijk allemaal gedaan heb:
origineel:
motor002.jpg

Na 1e verbouwing:
f8b67ffa.jpg

na 2e verbouwing:
P1010357.jpg

na 3e mini verbouwing:
P1010556.jpg

na 4e verbouwing:
P1030843.jpg

na laatste verbouwing tot nu toe :+
P1040809.jpg
 
Bij iedere stap idd fantastischer geworden! Ben benieuwd wat er de volgende stappen weer veranderd. Ik wacht met spanning. Of is hij "af"?
 
heb eerst een huis en garage te verbouwen voordat de motor weer aandacht krijgt, daarna wil ik de electronica nogmaals aanpakken, lieft nog maar een klein schakelaartje een het stuur met killswitch en knipperlichten/claxon en dan liefst de kabeling nog via het stuur, maar dat wordt nog lastig ban ik bang..

en verder de koppelingskabel binnendoor maken zodat deze niet meer buiten langs het blok loopt. En dan zien we volgend jaar wel verder :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan