Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Bijna niet te krijgen, dus er bestaat wel zoiets denk je.
Dat duitse boek is dat een werkplaats boek?

Die BMW handleiding is ook in engels.en is idd een werkplaats handboek.

Overigens denk ik dat dit handboek niet eens in Nederlands te krijgen is hoor. Daar is NL een te kleine markt voor.
 
Ik denk ook dat je gelijk heb, maar dat BMW boek is speciaal voor d CS ?

jep, geef je e-mail via een pb door en ik stuur je de link waar je het document kunt vinden.

Overigens kan je op ascycles.com de complete blueprint van de CS vinden. Met alle (!) onderdelen en hun nummers
 
Mooi adres wat je mij hebt gegeven, hier heb ik wat aan, nog niet nodig gelukkig
maar om er even in te duiken heel mooi.
 
Hallo, vandaag voor de eerste keer op de CS gereden eerst nog een beetje vreemd maar went snel loopt goed en toch wel snel met optrekken, maar het neutraal lampje v.d. versnelling doet het niet goed moeilijk om hem vrij te krijgen en het lampje brand pas weer als je even het pedaal aanraakt, het pedaal iets omhoog gezet +- 2 tandjes kan ik beter eronder komen met de laars, maar nu ben ik het linker schermpje met logo verloren eruit geblazen denk ik, ik dacht dat hij goed vast zat dus niet nu maar weer voor een ander schermpje kijken, misschien nog een oplossing hiervoor,wie weet wat waar te koop.
Mvrg. Bob.
 
Hallo, vandaag voor de eerste keer op de CS gereden eerst nog een beetje vreemd maar went snel loopt goed en toch wel snel met optrekken, maar het neutraal lampje v.d. versnelling doet het niet goed moeilijk om hem vrij te krijgen en het lampje brand pas weer als je even het pedaal aanraakt, het pedaal iets omhoog gezet +- 2 tandjes kan ik beter eronder komen met de laars, maar nu ben ik het linker schermpje met logo verloren eruit geblazen denk ik, ik dacht dat hij goed vast zat dus niet nu maar weer voor een ander schermpje kijken, misschien nog een oplossing hiervoor,wie weet wat waar te koop.
Mvrg. Bob.

Iets op maat maken met Racegaas?
 
Nog een mooi L. schermpje met logo kunnen kopen in Zelhem.
moet nog wel even gespoten worden dan is ie weer klaar.
 
Motor is helemaal klaar en de laatste week weer lekker gereden, met het lampje van versnelling vrij
gaat het iets beter maar nog steeds zoeken, heb ik dat alleen of zijn er meer die daar problemen mee hebben, motor staat nu vol met benzine en onder zeil.
Het is erg rustig op de site,niemand maakt wat mee zo te zien blijkbaar hele goede motor.
Zijn alweer bezig met bespreken voor Juni naar de Moezel met de twee schoonzoons.
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad niet het meest actieve topic, klopt.
Maar toch gaat het alweer duizenden postings mee.

Ikzelf heb al zo'n tien jaar geen Scarver meer, ik heb'm zeg maar overleeft :9
Postman-Pat is was ook een ex-Scarver rijder.
En daarmee zijn wij twee toch gelijk een voorbeeld voor de binding die de Scarver kan veroorzaken O-)

Ach ja, als er zo nu en dan iemand wat vraagt, en de vraag kan hier beantwoord worden ... dan is het toch goed.
En als er tussentijds iemand een leuke, mooie of interesante Scarver foto plaatst, dan is het helemaal mooi *O*

Dus ik zie de vakantie foto's (over ruim een half jaar) van harte tegemoet haha!
Dat meen ik serieus, want dat zijn toch de highlights in ons motorleventjes: lekker d'r op uit en genieten.
En wanneer anderen gelijkgezinden dan kunnen meegenieten middels foto's (en video's) dan is dat toch schitterend :t

Dus vergeet dit topic niet zo nu en dan ff te checken, en als het even kan een berichtje achter te laten.
Goed bezig makker!
 
Laatst bewerkt:
Ben ook druk bezig met de opbouw. Wielen met nieuwe bandjes zitten erop. Vandaag ook nieuwe remblokken achter gemonteerd.
Voorvork zit er weer in. Nu kuipdelen erop en dan kan ik ook weer van start.
 
Zo blijft het een beetje leuk, tegen de tijd dat er foto s zijn lukt het mij misschien om ze te posten.
Postman Pat, leuk een beetje knutselen aan de motor, de balhoofd lagers zijn nog goed?
GeSchift, leuk dat je het forum een beedje in de gaten blijft houden, heb ik ook met mijn vorige motor een Honda CX 500 C van 83, kijk ook regelmatig op dat forum.
Groetjes.
 
Afgelopen donderdag stond ik te wachten achter een bestelbus. Toen deze plotseling achteruit ging rijden is deze boven op mij en mijn Scarver geknald en ben ik eronder gevallen. Pijnlijke pols en enkel eraan overgehouden, geneest gelukkig snel. Schade aan de motor: voorspatbord afgebroken, remhendel, stuurgewicht en koplamp beschadigd. Het wordt verzekeringswerk. Waar ik mij zorgen om maak is dat er een verkeerde kleur spatbord wordt besteld. Ik kon nergens vinden, waar ik de kleurcodes van onze Scarvers kan vinden met voorbeelden van de kleur. Wie weet waar ik die kan vinden?
En hoe kan ik een foto uploaden in dit Forum?
 
Afgelopen donderdag stond ik te wachten achter een bestelbus. Toen deze plotseling achteruit ging rijden is deze boven op mij en mijn Scarver geknald en ben ik eronder gevallen. Pijnlijke pols en enkel eraan overgehouden, geneest gelukkig snel. Schade aan de motor: voorspatbord afgebroken, remhendel, stuurgewicht en koplamp beschadigd. Het wordt verzekeringswerk. Waar ik mij zorgen om maak is dat er een verkeerde kleur spatbord wordt besteld. Ik kon nergens vinden, waar ik de kleurcodes van onze Scarvers kan vinden met voorbeelden van de kleur. Wie weet waar ik die kan vinden?
En hoe kan ik een foto uploaden in dit Forum?

Auw......en balen zeg.

Wellicht kan je dealer er meer over vertellen.
Of bestel het juiste onderdeel (kijk voor de onderdeelnummers hier :https://www.ascycles.com/MicroList?id=51542&catID=51&catname=51 Body Equipment#menu
 
Afgelopen donderdag stond ik te wachten achter een bestelbus. Toen deze plotseling achteruit ging rijden is deze boven op mij en mijn Scarver geknald en ben ik eronder gevallen. Pijnlijke pols en enkel eraan overgehouden, geneest gelukkig snel. Schade aan de motor: voorspatbord afgebroken, remhendel, stuurgewicht en koplamp beschadigd. Het wordt verzekeringswerk. Waar ik mij zorgen om maak is dat er een verkeerde kleur spatbord wordt besteld. Ik kon nergens vinden, waar ik de kleurcodes van onze Scarvers kan vinden met voorbeelden van de kleur. Wie weet waar ik die kan vinden?
En hoe kan ik een foto uploaden in dit Forum?
uitleg topic
 
Gelukkig valt het voor jou lichamelijk dus mee.
Tel je knopen makker ...
Toch (nog?)meer afstand houden, en jezelf (nog?) meer "ernaast" zetten.
Voor nu succes met hertstel, en de afwikkeling vd schade.

Ps: welke kleur wil je weten?
 
Gelukkig ben je er zelf nog goed vanaf gekomen, de motor komt wel weer goed, je hebt alle antwoorden al binnen zag ik geluk ermee.
 
zo de eerst ritjes met scarver er alweer op zitten. Heerlijk hoor, handvat verwarming.
 
Goed bezig makker!
Terug op de ouwe Scarver, maar dit keer in de juiste kleur :-))
Vergeet niet om zo nu en dan een fotootje te plaatsen he!

hahaha de juiste kleur.....Zeg er is niets dat een likje verf/dip/wrap kan veranderen.
Maareh, het was heerlijk thuiskomen. Heb 2 jaar niet meer met zo'n smile op de fiets gezeten.
Spijt van mijn verkoop van de oude heb ik niet gehad. Maar ben wel erg blij weer terug te zijn.

Enne foto's....komt helemaal goed.
 
Spijt van mijn verkoop van de oude heb ik niet gehad.
Maar ben wel erg blij weer terug te zijn.
Herkenbaar makker, herkenbaar.
Wij twee staan er hetzelfde in; je wilt weleens wat anders, maar komt toch altijd weer uit op een 1-cilindertje.
Denk dat ik de mijne ook maar lekker moet houden.
Kom er vroeg of laat toch weer op uit.

Lijkt mij toch wel weer een keer leuk om een "wissel dagje" op te zetten.
Dat ik weer een lekker stukje op de CS kan doen, en vervolgens kan vergelijken met de Pegaso.
En vica versa natuurlijk :]
Verschillen zijn klein, het word uiteindelijk denk ik vooral een gevoel/smaak kwestie.

Keertje wat opzetten Postman?
(Uiteraard is eenieder van hier meer dan welkom hoor.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan