Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Ben zo weer's een beetje aan't opruimen, en dan kom je nog weleens wat tegen ...
Misschien zou ik't eigenlijk op MP moeten zetten, maar goed :/

Ik vind net zo'n Scarver rugzak a.k.a "luggage bag" voor waar normaal de tank zit.
Iemand interesse, hij is gebruikt maar in goede staat.

(Staat er iets tegenover?)
 
Morgen maar eens proberen hoe het rijd.
Ik heb een redelijk stille Shoei helm en rijd voornamelijk met gehoor bescherming dus het lawaai zal wel meevallen. hoop ik.

Heb zelf een schuberth C3, moet helaas met oordoppen rijden anders word je er echt gek van.

Ben.
 
Ben zo weer's een beetje aan't opruimen, en dan kom je nog weleens wat tegen ...
Misschien zou ik't eigenlijk op MP moeten zetten, maar goed :/

Ik vind net zo'n Scarver rugzak a.k.a "luggage bag" voor waar normaal de tank zit.
Iemand interesse, hij is gebruikt maar in goede staat.

(Staat er iets tegenover?)


Hij staat nu op MP dames en heren.
Hier de link http://link.marktplaats.nl/430372402
Voor de liefhebber/ster, voor weinig ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze ook ooit gehad, maar te weinig gebruikt. Vond hem zelf minder handig dan het koffertje. Succes met de verkoop.

Verkocht.

En mocht er nog iemand interesse hebben in zo'n MP3 box / hard case met speaker ...
Ik weet wel iemand die er 1 heeft en wel verkopen wil.
Hij heeft net m'n rugzak gekocht ...
Maar misschien staat'ie eerdaags dus wel op MP of Ebay.

Anders kan ik wel als tussenpersoon fungeren :?
 
Ik heb wel interesse in de MP3 Hardcase. graag meer info per PM.

thanks

Korsser

Hé dag Ronald,

Allereerst welkom, was je hier nog niet tegen gekomen.
Knappe motor, mooooie kleur (had ik ook).
Ik wil je best een PM naar je sturen, maar das kennelijk niet ingeschakeld op je account.
Ik kan't in ieder geval niet vinden.

Ik heb de beste man gemaild (via MP) dat er hier een geinteresseerde is.
En hoe dat vanaf hier dan verder gaat is een kwestie van geduld.
Misschier word'ie wel MF-lid om te reageren, en misschien geeft'ie wel z'n mail adres of mobiel nummer door.
Ik weet het niet, wie weet horen we niets meer van'm?

Maar hou altijd MP of Ebay in de gaten, want zoiets staat nooit lang.
 
Voor de liefhebbers http://link.marktplaats.nl/431186150 een schaalmodel van de Scarver.
Uiteraard in de moooooiste kleur :+
Ik laat't hier even weten, omdat ik hetzelde schaalmodel heb en de advertentie geheel terecht meldt dat er aan elk detail gedacht is.
Ding is echt eeeerg mooi.

En NEE ik ken de verkoper NIET :N
No joke, puur goede intenties hier.
 
Gefeliciteerd met je aankoop. Veel plezier ermee.Pics????

piccie
full


hoop er 3 jaar mee te doen
 
Laatst bewerkt:
Vandaag prima geholpen door de Jong Alphen. Paar kleine dingen, allemaal verholpen binnen de "de Jong Alphen" garantie.

Moet me wel inhouden. Zat vandaag weer met beide laarzen aan de grond. En ik heb maatje 41!

Toch maar een beetje meer gaan hangen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

bijna een trotse bezitter van een Scarver. Kunnen jullie mij misschien helpen aan sites waar ik het verhoogde windscherm de tanktas en de tassen voor het bagagerek kan bestellen ??

Dank jullie wel alvast.
 
Hallo allemaal,

bijna een trotse bezitter van een Scarver. Kunnen jullie mij misschien helpen aan sites waar ik het verhoogde windscherm de tanktas en de tassen voor het bagagerek kan bestellen ??

Dank jullie wel alvast.

Allereerst welkom Elsa :W !

Tuurlijk willen wij je wel helpen.
Check Motorradzubehör » wunderlich.de | Alles für Ihre BMW links in't rubriekje onder F650CS.
Check http://www.touratech.com/shops/011/index.php?cPath=3 onder de verschillende 650 rubrieken, ook van de 650GS passen vele onderdelen namalijk op de CS.
En ook hier http://www.nippynormans.com/products/f650stcsgsdakar kan je prettig zaken doen.
Er zijn wel meer sites, maar dit zijn toch wel de hoofdspelers/aanbieders.

Alle 3 heb ik persoonlijk zeer goede ervaringen mee.
Uiteraard moet je ook altijd MP/Ebay in de gaten houden.

En uhh, ik durf't bijna niet te vragen.
Maar uiteraard zijn wij hier allemaal erg nieuwsgierig naar foto's van de je trots!
 
Laatst bewerkt:
Leuk zo'n warm welkom !! Bedankt. Ik ga lekker even neuzen op de sites die je me hebt aanbevolen. De foto moet nog even uitblijven tot zaterdag. Dan heb ik de Scarver echt in mijn bezit. Maar die houden jullie dan zeker van mij toe goed !!

Tot horens maar weer en nogmaals bedankt.

Groetjes !!!

Allereerst welkom Elsa :W !

Tuurlijk willen wij je wel helpen.
Check Motorradzubehör » wunderlich.de | Alles für Ihre BMW links in't rubriekje onder F650CS.
Check http://www.touratech.com/shops/011/index.php?cPath=3 onder de verschillende 650 rubrieken, ook van de 650GS passen vele onderdelen namalijk op de CS.
En ook hier http://www.nippynormans.com/products/f650stcsgsdakar kan je prettig zaken doen.
Er zijn wel meer sites, maar dit zijn toch wel de hoofdspelers/aanbieders.

Alle 3 heb ik persoonlijk zeer goede ervaringen mee.
Uiteraard moet je ook altijd MP/Ebay in de gaten houden.

En uhh, ik durf't bijna niet te vragen.
Maar uiteraard zijn wij hier allemaal erg nieuwsgierig naar foto's van de je trots!
 
Hallo allemaal,

bijna een trotse bezitter van een Scarver. Kunnen jullie mij misschien helpen aan sites waar ik het verhoogde windscherm de tanktas en de tassen voor het bagagerek kan bestellen ??

Dank jullie wel alvast.

Goedemorgen....

Leuk om te zien dat er nog een Scarver bij komt.

Als je de originele spullen wilt hebben moet je helaas bij de BMW dealer kijken (en je daar scheel betalen voor die spullen).
Verder kan je kijken op de links die Ranz al voorstelde (Wunderlich bijv.)
Maar voor hoge schermen kan je ook kijken bij Z-technik (wordt verkocht door MDI)
Of in de USA (kijk maar eens op blackbeltgang)

Veel plezier met je scarver. Wordt weer eens tijd dat we een meeting hebben met de scarvers.
 
Ja een meeting :) Daar ben ik ook wel voor in. Helemaal nu met dit mooie voorjaarsweer!

Ben.

Als het lang duurt kan er een beschuit met muisjes natte ruggen toer gehouden worden.
Dus roept u maar waar gaan we meeten?
 
Goedemorgen....

Leuk om te zien dat er nog een Scarver bij komt.

Als je de originele spullen wilt hebben moet je helaas bij de BMW dealer kijken (en je daar scheel betalen voor die spullen).
Verder kan je kijken op de links die Ranz al voorstelde (Wunderlich bijv.)
Maar voor hoge schermen kan je ook kijken bij Z-technik (wordt verkocht door MDI)
Of in de USA (kijk maar eens op blackbeltgang)

Veel plezier met je scarver. Wordt weer eens tijd dat we een meeting hebben met de scarvers.

Nou heb hem vandaag opgehaald hoor. Zal zo een foto posten.

Gelukkig heb ik geen tanktas nodig, er zit een soort van luikje voor met een klein slotje. Ik heb bij BMW Houtrust een berekening laten maken voor een koffer achter. Een kleine 360 euro en voor de montage rekenen ze 150. Zucht.......
Moest van Krommenie naar Voorburg en had best last van de wind. Ga dus ernstig op zoek naar dat verhoogde schermpje. Bedankt voor de tips, ga eens op het net speuren.

Groetjes,

Elsa.
 
Laatst bewerkt:
Yesssss, dit is m hoor. Mooi blauw.
Verhoogde schermpje bij MDI is vanaf bouwjaar 2003. Deze is van 2002 ;( ;(
Zal wel niet passen of wel ??
Maar er staat pas 11.000 km op de teller. Prijs was volgens mij netjes. 3 duizend.

full
 
Laatst bewerkt:
Klinkt mij ook niet verkeerd in de oren hoor.
Een CS van die leeftijd/km's ... met ABS, zie ik't goed?

En zo'n raampje past wel hoor, weet ik 99% zeker.
Maar je kan ook ff's rondrijden zonder raampje, echt helemaal eraf dus.
Dat heeft Postman ook ± een jaartje gedaan, en is'm altijd wel goed bevallen.
Hoe dan ook, het juiste ruitje kiezen is ten aller tijden een persoonlijke kwestie.

De ene rijder/ster is;
  • net een cm groter of kleiner
  • zit net iets rechter
  • zit wat onderuit
En zo zijn er nog wel wat dingetjes die voor een heel andere ervaring kunnen zorgen.
Dus ga niet blindelings uit van wat een andere CS-rijder of verkoper adviseerd.
Een proefritje geniet de voorkeur, en zou bij een zaak (dus geen internet) geen probleem moeten zijn.
Via internet is dus altijd een gok, en eenmaal bevestigd is de kans klein dat'ie nog terug mag/kan.
Je kan het uiteraard eerste altijd overleggen met het betreffende bedrijf.
Zo heb ik bij Wunderlich weleens wat mogen retouneren na negatieve ervaringen.
Duursma in Apeldoorn is volgens mij Wunderlich verkooppunt in NL, maar die zullen het misschien niet hebben liggen voor je.
En als ze't bestellen is het ook maar de vraag of ze'm zouden terug nemen als't je niet bevalt.
Maar het blijft een kwestie van proberen proberen proberen.
En uiteraard eerlijk vragen en toelichten bij de verkopende partij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan