compleet Produro systeem DR800s (met HRT voorbocht)

Wezzel

Die hard MF'er
13 mrt 2010
268
0
Tekoop: Complete Produro set incl. HRT voorbocht, Produro set zelf is voor verschillende types motoren! (zie linkje onderin advertentie)

Ik had hem i.c.m de bocht op een: Suzuki DR800s SR43 (model 1991 en nieuwer)

bestaande uit:

-HRT tuning voorbocht 3mm breder dan standaard (RVS)
-Produro verloop stuk
-Produro demper (streetlegal)
-Produro demper (iets minder streetlegal, vrijwel ongedempt)
-Alle klemmetjes en bevestigingdingetjes die er bij hoorde.

De set heb ik nog niet zo heel lang geleden (lees: pas) gekocht bij Hessler, daar heb ik toch nog een losse demper bij gekocht,
De set koste nieuw rond de 580euro.
Ik heb er maar een paar keer mee gereden, hij heeft maar 1 offroad rit mee gemaakt, dat was handel 2009,
toen ben ik een keer op mijn schouder gevallen, en sinds dien heb ik door de pijn praktisch niet meer op de Big gereden.
Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op, maar omdat ik nu een licht speel brommertje gekocht heb, gaat de Big er uit *O*
Ik kan immers als student geen 2motoren en een blik betalen, dus dan moet er een fiets uit.

De set verkoop ik dus compleet, dus de bocht gaat niet los weg, ja jammer, dat weet ik :N


Ik heb er een heeeeeele goede ervaring mee, de dempers zijn in 2minuten te wisselen,
de ene geeft een rustig geroffel, de andere maak je de complete buurt mee wakker,
de ene rijd net alsof je de originele uitlaat gebruikt (wel met meer koppel door de bocht), de ander maakt het beest los in je Big })

ik heb mijn big wel iets rijker laten lopen na montage van de Produro set (tegen het ploffen), en dat in combinatie met een 15-50 kettingset geeft een boel lol!

De set is gereserveerd.

Foto's vind u hier:
De set in zijn geheel (Ik weet het.. ik heb er nu al spijt van..)
De Dempertjes (de ongedempte is nog helemaal als nieuw, de ander is heet geweest tijdens Handel en dus iets geler)
Open demper binnenkant (Daar komt die knal dus vandaan)
Streetlegal van binnen (Daarom loopt deze iets minder dan die andere)
Bocht + Verloop (Geen deukjes dus, nog helemaal netjes)

De produro set past trouwens volgens het kaartje dat er bij zit op diverse motoren KLIK
De RVS voorbocht dus niet!, deze is alleen voor een SR43!
Reacties graag per PB.

Groeten,

Wezzel

oja, en mijn bloemetjes dekbedovertrek krijg je er NIET bij. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan