Beowulf uitlaat voor CBR 600 F Sport

saknopper

Die hard MF'er
3 mrt 2009
528
0
Hilversum
Beste MF-ers,

Hierbij bied ik mijn oude uitlaat van mijn CBR 600 F Sport aan. Ik verkoop deze omdat ik een nieuwe uitlaat heb gekocht met E-keur aangezien ik toch regelmatig van plan ben in Duitsland te rijden.

Het betreft een ovale Beowulf RVS uitlaat, dit model: http://beowulf-performance-products.com/shop/item.asp?itemid=10588&catid=30

Er zit dus wel een db-killer bij, maar hij heeft geen E-keur.


Vraagprijs: 100,- Euro

ik zal later foto's toevoegen foto's toegevoegd

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Laatst bewerkt:
uitlaat is te bezichtigen/afhalen in Soest, maar ik heb op marktplaats reeds een bod van 125,- en hoewel ik voor MF-ers best iets soepeler wil zijn is dat verschil me toch iets te groot.

Ik heb degene van dat bod ook een mail gestuurd dat hij hem voor dat bedrag mag afhalen, dus in principe is hij onder voorbehoud verkocht. Ik wil jullie wel op de hoogte houden mocht ik niets meer horen.
 
Pff, moet niet gekker worden, krijg net reactie dat hij te snel was met bieden en hij heeft zijn bod bijgesteld naar 80,- Euro.

Dus als iemand bereid is datzelfde te betalen dan mag je wat mij betreft komen kijken om te zien of het past.
 
Kun jij misschien opmeten wat de diameter is, binnen en buiten, van de linkpijp. En dan bedoel ik niet de kant aan de demper, maar zijde waar hij op de collector zou gaan.

Als die oke is, wil ik de demper van je overnemen.
Alvast bedankt!

greetz!
 
ik bedoel aan de kant waar je de demper op je uitlaatsysteem vastmaakt.
Op al de foto's hierboven dus de meest rechter zijde van het geheel. Waar ook dat beugeltje om zit zegmaar.

Thanks!
 
Overigens is er vandaag iemand geweest met een CBR 600 F2 (uit '94), daar past hij in elk geval *niet* op...
 
Okay, dan gaat eroverheen niet lukken bij mij, maar misschien erin wel.
Vanavond ff mijn uitlaat eraf halen en de binnendiameter opmeten, dan kan ik je uitsluitsel geven. Je hoort het vanavond!
 
Ik kom nu net thuis, computer opgestart, en MF op.
Beetje gek project op mn werk, overwerk enzo.

Dus vandaag losgooien en opmeten zit er ff niet in :Z, dat moet morgen worden.

Greetz!
 
Je hebt niet toevallig een foto van de uitlaat gemonteerd?
Gaat mij even om de lengte ten opzichte van de kont zeg maar..
 
Heb er geen foto van, maar t.o.v. de originele uitlaat oogt hij wel een stuk compacter. Dat wil zeggen smaller en ook iets korter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan