MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig geweest dan :Y

Alle problemen opgelost nou?
Gaan we maar even wel vanuit ja :P

Zijn nog wel hier en daar wat kleine aandachtspuntjes, maar vraagt wordt overgeslagen he :+



edit: toppie!!
:+

Ja 2 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer, keuken, de hele mikmak O-)
Slaap hier samen met een medewerker van de Economische VoorlichtingsDienst (EVD).
Gezellig gozer van 24 ofzo :Y
Uhu... natuurlijk


gorgeous_blonde_white_bikini_beach_2291786.preview.jpg
 
Laatst bewerkt:
WOEH!! Ik weet weer waarom ik ben gaan motorrijden! :9~ :9~
Kben wel half doof door de uitlaten, kneiter...en mn linker arm is lam...en kben rechts :')

Ik ga weer verder crossen!! :] *O*
 
Oh, en mijn voorband lijkt eindelijk een beetje op te geraken. Achter is nog wel fris, maar het moment dat ik eindelijk nieuwe rubbers eronder mag gooien komt in zicht. :)

Kan maar beter vast met een bakje op CS gaan staan rammelen. _O-
 
Live vanuit sloperij V Rijn en Co:

Probleem bij de Soes eindelijk gevonden.
We hebben alle kapjes eraf gehad, meten en toch achterkomen dat dat allemaal in orde is.

Nog maar een keer dan, weer alles nalopen.
Nee geen idee :?

Op een gegeven moment hadden we wel een idee waar het probleem ongeveer zou moeten zitten.
Na nog wat prutsen met het contact aan, kwam er ineens wat rook onder de tank vandaan. Hoooohhh stop

Draden hadden dus op het blok gelegen en waren doorgebrand (tenminste sommigen ervan)
Nieuw stukje draad ertussen gesoldeerd, en het probleem is verholpen *D


Met dank aan mijn excollega :}




Bijlezen doe ik zo thuis even :W
 
Laatst bewerkt:
Mittag! :W

Sterkte Morph! :Y
@ Mieg: Ben benieuwd hoeveel verschil het maakt, 1 zo'n tandje ;)
@ Girlgangers: Veel plezier vanaaf! :W
@ JeGo: *O*
 
Laatst bewerkt:
Mittag! :W

Sterkte Morph! :Y
@ Mieg: Ben benieuwd hoeveel verschil het maakt, 1 zo'n tandje ;)
@ Girlgangers: Veel plezier vanaaf! :W
@ JeGo: *O*
*D Een nog grotere glimlach onder mn helm *D


Net eerste stukje weer gereden... heerlijk!! Geen trillingen meer van de bochten, motor trekt net wat lekkerder op en door de versnellingen heen. Nu op naar vrienden om te eten en dan naar Girl

:W
 
:Y
Erg gaaf ding hoor, 1x 429 mee gereden (toen liep hij iets achter op schema volgens mij _O- )
Want alle andere keren blijft hij bij 300 steken.... Heel erg stoer, zoiets zouden wij ook moeten hebben :Y


Dat is een mooie kruis snelheid *D
En geen blaadjes op de rails :P


Morph: Sterkte met herstel.......wat een verhaal.
Jan: Sterkte met herstel........werkzaamheden.


Wordt je met dit mooie weer geconsigneerd omdat Feyenoord supporters amok maken bij het KNVB centrum Zeist........Ik heb al niets met voetbal B|


Gewoon roepen dat het watjes zijn komen de schuldigen vanzelf op je af O-)
Shirt van Ajax wil ook wel eens helpen *D

@ Jantah balen man '(
@ Morph sterkte ik blijf ff uit ziekenhuis met deze verhalen :Y

Vandaag straatje maar eens schoon gespoten, motor gerommelt, ziekenhuis bezoek helaas weer, veel motoren voorbij zien gaan, chinees gehaald en biertje op :P
 
@ CF Lekker bezig, geniet van je rit
@ Michiel, *O* Hoera !!!!
@ Yamapino, zou ik ook doen, maar kon niet anders
 
Dank voor de extra handjes *D

Motor zit weer zo goed als in elkaar ook meteen het kleinere tandwiel voor gemonteerd. Nu nog even alle kappen erop, ketting en velgen schoonmaken en dan kan ik weer rijden :]


Snel weer verder :W
Goed bezig :Y

Pffffeuw,
Weer ff bijgelezen.
*O* *O* Coonies Gefeliciteerd *O* *O*

Michel Balen man, maar wel gaaf die trein. Hoop dat je snel mag vliegen.

Zo, nou, ben nu een uurtje of 3 thuis.
Wat een ervaring, zal ff een kleine impressie geven.

Gister om 11:00 melden in zieken huis omdat ik om 12:00 op tafel zou moeten liggen. Kreeg bij binnenkomst een cocktail van 2 diclofinac 2 paracetamol en .....pan ( om rustig te worden).
Goed spul, ik zat om 11:30 al met een lach kick op mijn bed te wachten tot ze me zouden halen. *D
Dat werd uiteindelijk 15:30 B| , men liep wat uit.... -O-

Na een uur op de klaarmaak kamer was het zo ver in mocht naar de OK. De chirurg die eigenlijk mijn operatie zou doen was er niet en ik werd met een gebrekkig Nederlands sprekende reus uit een Oostblokland geconfronteerd. :o Die moest ik eerst nog eens uitleggen wat mij mankeerde en wat mijn verwachting was dat hij ging doen. In mijn hoofd maar een ding "STRESS".

De anesthesist liet me 5 spuiten zien, en vroeg of ik er klaar voor was. Ik wel zei ik stoer. Nou komt ie dan, voel je al wat?. Nee hoor ik voel nog niks antwoordde ik, nou dat komt wel, zei hij.
Nou en of mijn beeld draaide ff weg en ik zei, ok welterusten, en wam weg was ik. :z

Uiteindelijk kwam ik bij op de uitslaap kamer, voelde me prima, tot ik hoorde dat de operatie iets langer had geduurd en dat de slager een iets grotere incisie had moeten maken dan verwacht. :o
Ik had daarom wat extra morfine gekregen. Daar hou ik van dacht ik en voelde me echt kip lekker.
Toen kwam de discussie of ik terug mocht naar de dag opname of dat ik een nachtje moest blijven daar ze wel heel veel morfine hadden gespoten tegen de pijn. Mij maakte het op dat moment niet veel uit kan ik je vertellen en vroeg of ik nog een beetje van dat wonder spul mocht. })

Uiteindelijk toch naar de short stay afdeling, ik moest dus een nachtje blijven. Ik Kirsten gebeld want die mocht wel even langs komen of ze ff iets te eten mee kon nemen, want ik had de hele dag nog niet gegeten. Toen ik op mijn eigen privé kamer aankwam (ja, ja wat een luxe), kreeg ik een ziekenhuis schotel aangeboden die was opgewarmd met een magnetron. Hmzzzz maar ff wachten op Kirsten, die kwam met een heerlijk MC menu. Dat smaakte prima ook al ging het niet heel makkelijk naar binnen. Ik was best nog wel wous van de narcose dus Kirs ging ook maar op huis aan. Gelijk had ze, ik was toch niet gezellig, maar had geen pijn.

Om een uur of 21 had ik echt z'n trek in een peuk en heb ik net zo lang zitten zeuren dat ik met een rolstoel, zelfstandig, naar de hoofd ingang mocht om een peukie te doen.
Geen succes na een narcose en een MC Menu. :N
Er stond nog z'n kansloze junk zoals ik in zijn scootmobile bij de ingang en die moet zich rot gelachen hebben. Want nadat ik al puffend en hijgend en zuchtend van opluchting in de frisse buitenlucht mijn sigaretje had opgestoken. Sprong ik in een keer uit mijn rolstoel om mijn MC menu maar even te retourneren :r in de dichtst bijstaande vuilnis bak, wat voelde ik me beroerd.
Een hele lieve voorbijganger wiens dochter lag te bevallen heeft me terug gereden naar de lift die naar mijn afdeling ging, vandaar kon ik het zelf wel weer......
Een maal op de afdeling vroeg de verpleegster of het de moeite was geweest. Nee niet echt dus, ze moest is weten. Daarna me in mijn bed gehesen om maar weg te vallen in een diepe slaap.
Die duurde niet zo lang want werd midden in de nacht weer wakker en heb nog maar ff tv liggen kijken want kon niet slapen..... Volgens mij was toen de Morfine uitgewerkt. B|

Vanmorgen om 8:30 heerlijk ontbijt op bed, daar kan ik wel aan wennen. Eitje, koffie, roomboter, fruit, heerlijk. Daarna kwam de co assistent wat een l :X , Die moest ik eerst uitleggen waar ik precies was gesneden zodat hij kon kijken. Rukt ie ff zo het verband er af...#&$#@# :X.
Volgens meneer zat er een handschoen drain in de wond..... :? een wat???? Een stukje handschoen dat dient om de wond open te houden en het wondvocht af te voeren.... O gewoon een stukje rubber handschoen, heel gewoon., Leuk dat ik die mee krijg als bonus.
Die moet dinsdag poliklinisch er uitgehaald worden B| heb ik weer.
Daarna mocht ik douchen en mijn infuus laten verwijderen en ben opgehaald door mijn lieve schat.
Ben toch nog een beetje gammel maar mijn sigaretje smaakt weer zoals het hoort.
Mooi dat het allemaal goed gegaan is daar, Lijkt me toch best appart :Y


Hmm, ze zeggen wel eens als je een krasje met je nagel kunt voelen dan moet het overgespoten. Deze kun je met je elleboog voelen -O-
Balen man, succes met het opknappen weer -O-

Ja, dat pakt wel!

@Morphine, welkom terug, junk. Zei toch dat de narcose lekker zou zijn...;) Wel balen van de drain, en dat je daarvoor terug mag. Anderzijds, beter dat wondvocht eruit laten lopen.

Weer terug van het ritje, was erg geslaagd.

Gezellig volk (al komt het natuurlijk niet uit 't Gooi!), pannenkoeken, een stukje onverhard, 'donders' mooie bochten, een die bijna achterop de ander knalt, voorzichtige hupsjes her en der, Mcdonalds en bovendien een zooitje mooie Hornets!

En ik heb me gedragen op de dijk. Dusdanig dat iedereen aan het eind van de dijk me stond op te wachten, maar dat geeft niet.
Op de terugweg heb ik mezelf dan wel even beloond vanwege goed gedrag, dus toen mocht het gas open. Op de heenweg ook al even gemist waar de trajectcontrole was, dus ik zie het vanzelf weer binnenkomen, of niet (hopelijk).

Ter hoogte van de afrit naar de A27 ook nog even de vluchtstrook op gedoken. Stond een Duc aan de kant, dus dacht me even te kunnen verkneukelen. Maar hij had alleen maar lek gereden en zou al opgehaald worden en aangezien ik ook geen magische bandenplak skills heb dus maar als de sodemieter weer van die strook af gegaan.

@MZN: Gefeliciteerd!

En internet flikkert er om de paar seconden weer uit. Tijd voor een bombrief naar de provider. :N Ben nu al 20 minuten bezig dit bericht er door te krijgen.
Goed bezig geweest :Y
IK stop meestal ok wel bij een motorrijder met pech, als het een beetje redelijkerwijs kan.
Maar het is meestal al geregeld.
 
JeGo gespot zonet. :Y

Goed bezig man, mooi dat het opgelost is. :}

Michiel is ook goed bezig! *O*
Even uit nieuwsgierigheid, maar hoe heb je het aanliggen van de bochten tegen het frame nou opgelost? Of heb ik dat gewoon gemist? ;)

Zo, vandaag een kleine 400km gereden, ben er nou wel effe klaar mee.

Motor houd zich goed, gaat lekker. Valt me nu wel op dat ze een beetje napingelt als ik d'r wegzet, dat is niet de bedoeling. :N
 
:W :W :W

@ Jan, balen joh!

@ Morph, sterkte met het herstel!

@ Jego, *O*

@ Girl, veel plezier vanaaf meis! :Y

Wij vandaag binnendoor naar Ten Kate gereden. Was supertjedruk, maar gezellig! Nocer nog gespot! :W
 
Welkom thuis dan maar, is dat ook weer achter de rug, succes met verder herstellen :Y
:^

Waren de zustertjes een beetje lief voor je?
Zusters? FOTO'S!

Jan -O-, chips.
Balen man, misschien weet Lankoh nog een goede spuitert voor je. :X
:^ En :X _O-

@ Poik: In het echt issie dan net weer ff mooier! :Y
Thanks *D

Morph: Sterkte met herstel.......wat een verhaal.
Jan: Sterkte met herstel........werkzaamheden.


Wordt je met dit mooie weer geconsigneerd omdat Feyenoord supporters amok maken bij het KNVB centrum Zeist........Ik heb al niets met voetbal B|
Heb heel veel met voetbal, maar helemaal niks met dat soort lui :r Die klerelijers (hooligans, niet specifiek Feyenoorders) zorgen er voor dat je als normale supporter niet eens meer met een klein kind naar een mooie bekerfinale etc. kan gaan :N Ben zelf op jonge leeftijd naar heel veel mooie wedstrijden geweest met mijn broer en ouders, maar in het huidige voetbal kan je bijna niet met een kind naar een leuke wedstrijd..... -O-

Live vanuit sloperij V Rijn en Co:

Probleem bij de Soes eindelijk gevonden.
We hebben alle kapjes eraf gehad, meten en toch achterkomen dat dat allemaal in orde is.

Nog maar een keer dan, weer alles nalopen.
Nee geen idee :?

Op een gegeven moment hadden we wel een idee waar het probleem ongeveer zou moeten zitten.
Na nog wat prutsen met het contact aan, kwam er ineens wat rook onder de tank vandaan. Hoooohhh stop

Draden hadden dus op het blok gelegen en waren doorgebrand (tenminste sommigen ervan)
Nieuw stukje draad ertussen gesoldeerd, en het probleem is verholpen *D


Met dank aan mijn excollega :}




Bijlezen doe ik zo thuis even :W
Goed bezig geweest dus *D Net als Michiel :}


Twijfel nog een beetje wat ik zal doen morgen... Terrasje met een biertje en voetbal kijken of motorrijden.......
 
En weer thuis......gááááááár.

Iedereen veel plezier in A'foort vanaaf :Y
 
Laatst bewerkt:
Het allerirritantste vind ik dat de belastingbetaler mag dokken voor de inzet van alle instaties die nodig zijn om het zooitje in bedwang te houden en de boel achteraf weer op te ruimen B|
 
:W :W :W

@ Jan, balen joh!

@ Morph, sterkte met het herstel!

@ Jego, *O*

@ Girl, veel plezier vanaaf meis! :Y

Wij vandaag binnendoor naar Ten Kate gereden. Was supertjedruk, maar gezellig! Nocer nog gespot! :W

Terug gespot! Vering is echt goed afgesteld nu. :)
Leuk jullie gezien te hebben! Daarna even binnendoor naar de Veluwe gereden. En nog wat off-road gereden. Was ook wel erg leuk. Helaas... nog steeds geen aanleg ervoor. :') Zou ook meer richting de TKC moeten gaan (qua banden) wil het passeren van mul zand nog ergens op lijken.

Daarna via de A1 terug.... en Joke (Sunny) gespot!!! Mooie Monster hoor Joke! Een erg bruut ding. Je herkende mij volgens mij niet echt. (dat is maar een aanname)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan