MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
[http://img.visir.is/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=XZ&Date=20100416&Category=FRETTIR01&ArtNo=82399558&Ref=AR&NoBorder (afbeelding)]

Afbeelding van moeder natuur. Nee, die is geen BS, dit zijn de kraters in de vulkaan.

Valbeugels zijn niet standaard zwart, eerder dezelfde kleur als het motorblok. Schuren e.d. is niet echt een optie, gaat niet aan m'n eisen voldoen. Komen ooit wel weer nieuwe beugeltjes, alleen nu even niet de cashflow daarvoor. :N

[http://www.honda-magnum.com/catalog/images/TN364.jpeg (afbeelding)]
Ik heb mn valbeugeltjes laten poedercoaten in Hilversum. Kostte 30 treuro. resultaat was/is prima:

full
 
Commentaar tegengekomen in een van de donkere grotten die het internet rijk is...."We said cash, not Ash"

Zo, ook weer terug uit Hillywood. idd drama via Laren/Blaricum. Rij ik Laren binnen, achter een trutto in zo'n nieuwe Fiat 500 die 40 km/u rijdt. Ik #$@%& zal ik er voorbijgaan? Doorgetrokkenstreep en een flitspaal -O- Ook 3 tegenliggers in de verte.
Inhalen of niet? Ach ik heb geen haast, dus rustig aan. Komen de 3 tegenliggers voorbij, zijn nr 1 en 3 politieauto's :$ Oeps! ;)

Precies dat!. _O-

Eerst richting Bussum om binnendoor naar Huizen te gaan, is er een weg deels afgesloten, de andere kant is wel open. Op het moment dat ik overweeg een klein stukje te spoken komt me een wagen met zwaailichten van die kant af! Dan maar niet...net na de afrit Hilversum Noord weer zwaailichten in m'n spiegel. Helemaal rechts aangehouden zodat de lambal er voorbij kan, gaan de lichten uit en blijft ie achter me hangen. Weer niet inhalen waar het niet mag voor Lankho09.


Net met m'n rooie 45km/h bolide even peuken halen, weg waar je 50 mag, auto achter me.....en ik loop uit. Ik zweer het, die as heeft vreemde effecten op koekblikkers! _O- :')
 
Ah... je bent er al! *D

Ik zit nu ff te kijken naar een andere mooie route daarheen! Ik zie je morgen! ;)
Dit heb ik gemist... maar jullie gaan meeten morgen daaro ergens? of een ritje doen? Veel plz iig!


Truste Noorus, truste allemaal... ik duik er ook maar eens in. Even nog snel de was ophangen :Z


@plex... ben morgen waarschijnlijk hele dag thuis, wellicht achter... dus kan de bel missen ;)
 
slapen en morgen eindexamentraining nederlands van 9 tot 21 :z
Maar goed, oefen examens die ik tot nu toe gemaakt hebben zijn nog niet veel soeps. Ben slecht in samenvatting volgens hun eisen en de tekstverklaringen gaan half om half :')
Naja khoop dat die training me naar een 6 kan krijgen, dan sta ik tenminste ook een 6 op me eindlijst *O*
 
Dit heb ik gemist... maar jullie gaan meeten morgen daaro ergens? of een ritje doen? Veel plz iig!
Eigenlijk is er geen 'jullie'! :+ We zijn morgen alle twee bij de LMD op Assen! Ik ga daarheen omdat de Yamaha tweetakt club daar een paar sessies heeft en het grote meeting is van allerlei rokende tweetakten! :9
S5 zit daar met de Kwaak ZXR-club! :/

@S5: Kan voorkomen dat ik niet gezien wil worden, door m'n tweetaktvrienden, bij de ZXR-club! Ik hoop dat je hier begrip voor hebt!














:P :+
 
euh, na 00:00 uur hoor :/ dan mag je zoiets wel zeggen B|
 
oh, dat was na 1:00 uur, dan mogen de tweetakkies er ook bij in't rijstje :P
 
Ow ja, en nou geef je in één keer niet meer thuis, hè?!

Vaarwel hè... Ik vond dit toch al een klote forum, waarin je door het woud van goedemorgens en trustens niks meer te vertellen had. Ritjes waren er ook maar nauwelijks! Ik zeg: tabéé! :W

















:+
 
:+

goedemorgen :W

Voorlopig is mijn vlucht nog niet gecancelled dus we gaan het meemaken *D
KL 0804 Manila 18:35 Cancelled
KL 0896 Shanghai 18:40
CZ 0769 Shanghai 18:40

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan