MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Noorus en UT: Gefeli!!! *O* *O*

@ Poiks en UT: Woehaha stelletje mutsen!! _O- _O- Vraag me nog steeds af of het wel dezelfde is die ik bedoel, maar goed :P

@ Staaldraad..what the fuck, khad al vaker zoiets gehoord...bah :( Maar goed, spraak vanmiddag de vader van mn zwager (werkt schuin tegenover ons) en die vind het ook maar niks, het liefst zou ie ons afschieten met die herrie bakken... :P Dus tja...hoe ver ga je als je al jaren lang er gek van word?? Mja het is wel gewoon debiel....geen woorden voor verder...
 
Ik wacht denk ik nog een uurtje, totdat de spits voorbij is.. Waar denk je te gaan rijden??

Dat was ook mijn idee, kan ik rustig alles klaar maken ook enzo.
Uhmz omgeving Utrechtse Heuvelrug iig (startpunt in Driebergen of in nabije omgeving)...echt leuke routes ken ik nog niet niet, dus mijn rondje zou n uurtje hooguit zijn. Maar dat vind ik opzich ook wel prima.
 
Laatst bewerkt:
Had het laatst ook met een ritje dat we door zo'n klein boeren dorpje gingen... Aja door.. over een dijkje maar daar beneden was een huis... Op een zondag ochtend met die newbies... was toch een groep van 30... En die oude man stond daar beneden in zijn tuin met z'n middelvinger omhoog. Mja hoever kan je jezelf laten opwinden he.
 
Had het laatst ook met een ritje dat we door zo'n klein boeren dorpje gingen... Aja door.. over een dijkje maar daar beneden was een huis... Op een zondag ochtend met die newbies... was toch een groep van 30... En die oude man stond daar beneden in zijn tuin met z'n middelvinger omhoog. Mja hoever kan je jezelf laten opwinden he.

Nja weet je, ik kan ergens wel snappen dat als je er niks mee hebt en er komen de hele dag motor langs, zeker als er n niet standaard uitlaat onder zit of n lading HD's enzo dat je dan aardig over de zeik kunt raken. Maar dan nog, n staaldraad spannen is gewoon...nja :r
 
Had het laatst ook met een ritje dat we door zo'n klein boeren dorpje gingen... Aja door.. over een dijkje maar daar beneden was een huis... Op een zondag ochtend met die newbies... was toch een groep van 30... En die oude man stond daar beneden in zijn tuin met z'n middelvinger omhoog. Mja hoever kan je jezelf laten opwinden he.

Geloof dat ik die nog heb gezien ja. Moet je je voorstellen dat jullie al de derde groep waren die met 30 motoren door z'n straatje komen, en dat de Newb rit bepaald niet de enige waren op de motor. Het lijkt me dat als er op elke mooie zondag een paar honderd motoren voorbij komen, dat zoiets gaat storen.

Geeft niemand het recht overigens om staaldraad te spannen. Wat mij betreft zou de getroffen rijder 5 minuten alleen met de dader mogen hebben, uiteraard met staaldraad.

Gisteren trouwens ook nog een koekblikker die met z'n Range Rover een straat door een klein dorpje blokkeerde voor ons. Er stond zo'n verbodsbord voor voertuigen met meer dan twee wielen, maar meneer vond echt dat we er maar omheen moesten. 'Alles rijdt te hard..etc, etc'...Begrijpelijk, maar niet redelijk.

Het leukste van dat soort dorpjes vind ik de kinderen die langs de kant staan te gebaren. Dan ben ik niet te beroerd even de koppeling in te trekken en wat met het gas te spelen. Kinderen blij, ouders zuur, Lankho09 tevreden. })
 
Aaf! :W

@ Noor: gefeliciteerd meid, ik hoop dat het helemaal wordt wat je er van verwacht :Y

@ UT: succes met de volgende ronde :Y

Zo ff via een omweg naar Hillywood :]

Veel plezier voor degenen die een ritje gaan doen! Mieg vanavond weer tegelen? O-)
 
Laatst bewerkt:
Dat was ook mijn idee, kan ik rustig alles klaar maken ook enzo.
Uhmz omgeving Utrechtse Heuvelrug iig (startpunt in Driebergen of in nabije omgeving)...echt leuke routes ken ik nog niet niet, dus mijn rondje zou n uurtje hooguit zijn. Maar dat vind ik opzich ook wel prima.
Heb nog wel een leuk rondje vanaf station Driebergen/Zeist via Austerlitz, Soesterberg, Soest, Lage Vuursche, Bilthoven, Bosch en Duin, Zeist, Bunnik, Odijk, Station Driebergen/Zeist
61 km :]
Is dat wat??
 
Heb nog wel een leuk rondje vanaf station Driebergen/Zeist via Austerlitz, Soesterberg, Soest, Lage Vuursche, Bilthoven, Bosch en Duin, Zeist, Bunnik, Odijk, Station Driebergen/Zeist
61 km :]
Is dat wat??

Ik ben voor, jij weet de weg blijkbaar dus mag je voorop! :P

Hoe laat station Driebergen-Zeist dan? Owh en Driebergen kant of Zeist kant van het station? :+
 
@ Fred & Ernst.....van jullie verhaal krijg ik rilling in mijn rug en mijn Italiaanse ongeluk kwam weer ff boven.... -O- Heel veel sterkte en praat veel, dat is goed. Het helpt om het een plek te geven.

Veel foto's van het ongeval gemaakt, ook van René zelf: Goede besluit van je, Fred! Dat is niet makkelijk, maar voor zijn familie is het altijd goed. Alles overdragen aan hen. En dan "vernietigen"

Ook ik heb zelf paar foto's gemaakt van mijn ongeluk, wel op enige afstand. Gelukkig heb ik geen beeld in mijn netvlies wat de slachtoffer betreft, omdat ik toen geheugenverlies leed.

Sterkte allebei! ;)

@ Noor Boschart, gefeliciteerd! *O*

@ All die morgen bij Pre-meet voor Eifel komen: Neem USB-Stick mee voor de foto's van onze grill & bowlingparty. Dan draag ik alle foto's over :)
 
Aaf! :W

@ Noor: gefeliciteerd meid, ik hoop dat het helemaal wordt wat je er van verwacht :Y

@ UT: succes met de volgende ronde :Y

Zo ff via een omweg naar Hillywood :]

Veel plezier voor degenen die een ritje gaan doen! Mieg vanavond weer tegelen? O-)
Yep Chieltje is weer in de tuin bezig geweest. Weer een aantal tegels gelegd, gaat allemaal wel prima zo :Y Moet alleen wel even een rubberen hamer gaan lenen bij mn ouders. Heb echt !@#$ pijn/kramp in mn benen van het aanstampen B| Kan nog beter een halve marathon gaan lopen :P


Nu alleen gestopt met klussen in de tuin. Dr moet weer gesloopt worden aan de motor :X Maarrr met de huidige strategie moeten de trillingen (en dubbele pakkingen etc) definitief verleden tijd zijn, nu alleen nog even de boel weer uit elkaar, opmeten en de nieuwe onderdelen laten maken :+


@UT; van harte!
@rijders; enjoy!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Avond :z

Noor & UT: gefeliciteerd beiden *O*
UT als eerste het antecedenten onderzoek en dan pas de cognitieve/sport testen? Enig idee waarom deze volgorde?

Vandaag een vistechnisch waardeloos dagje aan de waterkant , natuurtechnisch fantastisch, hertjes, zwaantjes enz enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan