MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :z

Noor & UT: gefeliciteerd beiden *O*
UT als eerste het antecedenten onderzoek en dan pas de cognitieve/sport testen? Enig idee waarom deze volgorde?

Vandaag een vistechnisch waardeloos dagje aan de waterkant , natuurtechnisch fantastisch, hertjes, zwaantjes enz enz.
Ja :Y Heb zelf aangegeven het antecedenten onderzoek eerst te doen, ik ben in het verleden wel eens in aanraking geweest met de politie, dit kon een eventueel probleem vormen :Y Daarnaast wilde ik ook gewoon niks achterhouden, nu weten zij ook waar ze aan toe zijn
 
Ja :Y Heb zelf aangegeven het antecedenten onderzoek eerst te doen, ik ben in het verleden wel eens in aanraking geweest met de politie, dit kon een eventueel probleem vormen :Y Daarnaast wilde ik ook gewoon niks achterhouden, nu weten zij ook waar ze aan toe zijn

Klasse en slimme zet. Wanneer heb je de volgende stap?
 
Klasse en slimme zet. Wanneer heb je de volgende stap?
11 mei moet ik langskomen bij 't hoofdbureau van kennemerland (
full
) daar krijg ik bepaalde formulieren uitgereikt die ik dan wéér in moet sturen en dan krijg ik te horen wanneer ik de sporttesten heb.. :P
 
's goed, vertrek ik nu :W

Als er verder nog gooiers zijn die mee willen, dan zien we dat daar of onderweg wel :]

Sow ik ben dr weer :)
Dat was lekker en donders mooie wegen hebben we toch in dit land/gebied *D

Thnx voor de rit GillettiNo :]
Tging aan het eind al steeds soepeler en kzal wat meer rotonde's opzoeken :P

Nu snel de afwas van 3 dagen terug doen...ineens geen tijd meer voor het huis met n motor :$ :+
 
CorvetteFreak op de kermis...
Tging aan het eind al steeds soepeler en kzal wat meer rotonde's opzoeken :P

Tip.... neem die rotondes ook eens rechtsom (Engeland) ..... ook leuk. ;)

Zo... vandaag ff de Adventure uitgelaten... beide wielen niet altijd aan de grond weten te houden, maar wel héél erg goed om me heen gekeken.
Maar wat is het rond 17:15 druk ri. Utrecht.... kanonne!! Filerijden op de snelweg en binnendoor... :r

Gelukkig was het op de terugweg iets aangenamer.... en heb ik er heerlijk op los kunnen vonken. Tja... dan hadden het maar géén koffers moeten worden. *D

Morgenavond lekker premeeten @ JeGo.... gezellig!! *O*
En dan van de week nog ff een plekje vinden voor de VHold op de motor... en 'n proefritje maken natuurlijk. :]

Zo... de kop is eraf.... van de week en gelukkig niet van die motorrijder. :o
Wat een stelletje mafketels zijn er toch op de wereld.... staaldraad spannen, kuilen met pinnen graven, buurmeisjes vermoorden.... te veel om op te noemen. :N
Ik ben zeker géén voorstander van de doodstraf maar na al dit soort gein en 9 jaar ervaring in het gevangeniswezen (aan de goede kant.. dus in bezit van sleutels) denk ik dat het de staat (en dus de burger) een heleboel geld zal schelen als die zo nu en dan wel werd toegepast. Maar goed.... it's monday!! :/


*D
 
Zal ik dat maar niet doen Kato? :+ Zo groot is mn doodswens nou ook weer niet :P

Jij hebt je zo te lezen iig ook goed vermaakt vandaag! *D


Kben kapot, ga nog even lezen en bed en dan snurken, morgen voor het eerste met de motor naar het werk! Eens kijken hoe lang ik dat als feestje blijf zien :P
 
Sow ik ben dr weer :)
Dat was lekker en donders mooie wegen hebben we toch in dit land/gebied *D

Thnx voor de rit GillettiNo :]
Tging aan het eind al steeds soepeler en kzal wat meer rotonde's opzoeken :P

Nu snel de afwas van 3 dagen terug doen...ineens geen tijd meer voor het huis met n motor :$ :+
Jaaahhhhhhh, ben ook weer boven water. Was een leuke rit CF, ik zal nog een beetje aan de rit schaven, dan zal het een volgende keer in 1 keer goed gaan :]

;)
 
:P


En toch zou ik precies het zelfde doen als ik zo'n auto zou hebben :P Ok, het commentaar zal ik misschien iets anders brengen... zegmaar zoiets als in de bus van Wilco op de ring _O- *O*


Anders ik wel lekker gummen op de openbare weg zolang niemand er last van heeft O-)

Voor alle duidelijkheid is niet mijn pa met zijn fiat punto 1.2 liter met 57 pk *D
Maar op die manier het circuit rond :Y ga ik ook nog keertje doen met koekblik ;)
 
Eyyyy peeps, ik ga zondag ook naar de MFMM! *O*


Jullie vertrekken vanuit Hilversum via een dijkritje. Is dit dan _standaard_ via de Lek, of via de Eem?? :?
Als het de Lek is, dan wil ik in de buurt van Utrecht wel aanhaken. Anders kom ik naar Hilversum.. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan