Het algemene Vulcan topic

Nee, die zit goed vast....

Zie net ook dat ik het kapje van mijn achterlicht kwijt ben. Heeft iemand er nog eentje liggen voor een leuk prijsje?
 
toch maar f wegbrengen lijkt mij. speling op je voorwiel kan nooit goed zijn . en dat kapje ff bij de mamoet kijken of op marktplaats
 
Eh Loco

Is dat hetzelfde als voor een 800 classic, die heb ik liggen als het goed is, kan je anders zo meenemen
 
Ik zie geregeld van die ducktail ahterlampen op mp staan.
 
Ik moet zeggen dat ik qua motor spullen en allerlei ander spul nooit opgelicht ben, en ik koop echt wel veel op MP.
Wel met motorcross spulletjes.
2 x 2e hands crossbroeken besteld voor weinig bij een vrouwtje.
Bij ontvangst constateer ik 2 gescheurde broeken, gewoon onbruikbare vodden eigenlijk


Ik heb er eentje gevonden op MP en nu hoop ik dat hij opgestuurd wordt en ik mijn geld niet kwijt ben :+
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk ook een foto van mijn Vulcan. Ergens in april gekocht.

full
 
En Loco, je achterlichtje al binnen en je vertrouwen in MP wat groter?
 
Nope....

De verkoper heeft eindelijk wel gereageerd met de opmerking "mijn k*tgeheugen is zo slecht"...

Ik heb hem aangeraden het per omgaande te versturen. De sukkel....
 
Nou, dan heb jij dus weer geluk met MP, net als Deanevo heb ik eigenlijk ook nooit problemen
 
Net de lagers van mijn voorwiel laten vervangen bij MP. € 53,-!!! Vond ik reuze meevallen.
 
kan zo maar, staat ook op het vulcan rijders forum. Dus misschien wel daar van. En wie weet zijn we elkaar onderweg :] wel eens tegen gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan