Het algemene Vulcan topic

Wél een beetje speciaal maar geen Kawakleur .... erger nog.... een Frans kleurtje... 😁

Nâh .... Wordt dus geen Frans kleurtje ..... Heb 4 Peugeotdealers gebeld en een livechat gehad met de Peugeot importeur ... En geen van alle kon of wilde me de kleurcode geven.
Die galbakken van peugeot mogen hun kleurtje in hun arrogante reet stoppen :(

Het wordt nu een kleurtje van een sympathieker merk dat me én de kleur liet zien én uit zichzelf met de kleurcode aan kwam zetten én me van koffie voorzag én vroeg of ik langs kwam alstie klaar was :t
 
ik ben bang dat we het meten accepteren..... dikke klappen, grote slokken zeg maar 8-)

Dat doet hij dus ook.met de olie...

Hele tijd geen enkel spoor van olie verbruik..

En na 200km blauwig rook uit de uitlaat en de geen olie meer te zien op minimum zelfs...

Dus blokje gaat maar weer uitelkaar ;(
Over een paar maanden, 26juli is de overdracht van onze appartement en logeren ff bij schoonmoeders.

Oma's moet nog wat anders hebben, aangezien we haar huis gaan kopen :Y

Dus kan even duren...

Maar de Vulcan blijft (zit teveel geld in)
 
Spul is terug van de spuitert en gemonteerd :)

IMG_20170624_214733.jpg


.....alleen nog niet rijden want de benzinekraan besloot ineens te gaan lekken ...... k wacht nu op een nieuwe.
 
Andere vraag:

Ik ben van plan mijn motor op nieuw te spuiten. Maar mijn lak set is dermate netjes dat ik die wil behouden. Als voor en achterspatbord komt er een set op van de Harley FLH modellen. Maar ik zoek nog een tank. Type VN1500 Classic 2001 EF. Staat maakt niet zo veel uit kleur maakt niet uit. Als er maar wel iets van te maken is.

Het gaat om deze motor.

2gw5qmr.jpg


En onderstaand als voorbeeld.

nuz53.jpg


Kleur stelling wilde ik ongeveer hetzelfde houden. Het zwart wordt Subaru Graphite black. Het goud denk ik een eigen mengsel, het wit wordt een parelmoer van Honda met denk ik een marble effect erin.



Alvast bedankt.

Groet Dré aka Ulleke
 
Thanks, ben d'r zelf ook wel blij mee :)


**MAAR NU EVEN EEN TIPJE VOOR IEDEREEN MET EEN VN1500A **
Als je je tank heb leeg gemaakt om hem te laten spuiten.....en je er na 2 weken weer benzine in doet...
Dan kan het zijn dat je benzinekraantje lekt.
Laat dan eerst even de benzine inwerken op de ingedroogde rubbers of whatever VOORDAT je een nieuw kraantje besteld.
Die kraantjes zijn dik over de €100,- .... En in sommige gevallen dicht het kraantje zich vanzelf ..... Zoals nu bij de mijne en er vanmiddag een schreeuwend duur kraantje binnenkomt die ik dus niet meer nodig heb ...... Duss :/
 
Verse vulcanrijder hier. Sinds eergister een ouwe 750. Met herriepijpen, en verbruik valt wat tegen, maar rijdt lekker. Rebels fietsje. Lekt af en toe wel drupje olie.
 
Laatst bewerkt:
Het is vaak wonderlijk om te zien hoe mooi die oude choppertjes er nog uitzien. Dat ding kan zeker wel 25 jaar oud zijn maar lijkt wel 2,5 jaar oud.
 
Dwaze oma .... kijk eens buiten ;)

Beste mensen,
ik meld mezelf hier ook maar eens een keer. Ik rijd inmiddels al mijn tweede VN1500. De eerste was een VN1500 Classic uit 1996 en rijd nu al enige tijd op een VN1500 Classic Tourer. Het verschil is niet mega groot maar toch ben ik blij dat ik destijds de overstap heb gemaakt.

c5186cb642bf3530194b4466c603d019.jpg


https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e6/bd/ca/e6bdcaea382d80658847b0eeca1f9ee1.jpg

Binnenkort stuur vervangen met een dragstuur 100cm en ben nog aan het zoeken naar een mooiere oplossing voor mijn luchtfilters, maar dat laatste is niet zo eenvoudig kennelijk. Verder een fantastische fiets ;)
 
Ik heb zelf sinds afgelopen zaterdag een VN2000.
En hij bevalt tot nu toe prima.
Wel een andere manier van motorrijden dus nog wel beetje wennen, vooral in de bochten.
 
Vraagje mensen ;)

Ik heb de koplamp van mijn vn1500 omgebouwd naar LED koplamp en werkt.
Ik heb twee spotligts en daar heb ik twee led units voor maar ...
Zodra ik deze aansluit doen ze het niet.
Laat ik één gewone verstraler zitten dan werken ze wel allebei dus ze zijn niet stuk of zo.
Maar zeg nou zelf, het is echt geen potje om met een led koplamp, een led spotlight en een gewone spotligt te rijden ;)

Feitelijk zouden ze het toch gewoon moeten doen maar niet dus ??
Iemand de oplossing ?

Thanks alvast ;)
 
Opzij OMA !!

Ik wil de standaart uitlaat van mijn Kawasaki VN2000 vervangen voor een andere met meer geluid. Omdat bij de filmpjes op Internet het geluid niet echt goed te horen is ben ik op zoek naar anderen die mij meer over het geluid van deze vervangingsuitlaten kunnen zeggen.
 
Vance & Hines en Leo Vince "Silvertails" zijn goed klinkende uitllaten qua merken i.i.g.

Opzij OMA !!

Ik wil de standaart uitlaat van mijn Kawasaki VN2000 vervangen voor een andere met meer geluid. Omdat bij de filmpjes op Internet het geluid niet echt goed te horen is ben ik op zoek naar anderen die mij meer over het geluid van deze vervangingsuitlaten kunnen zeggen.
 
Die zie je inderdaad niet zoveel.
Ik heb zelf slashcuts hiervan, en dat klinkt wel mooi als je er zelf op zit vind ik, duidelijker voor de rijder zelf te horen dan shotgun uitlaten enz die meer naar achteren klinken.
Mijn ervaring is dat Silvertails vrij vol klinken met droge doffe klappen vanuit de strot.


De LeoVince Silvertail ben ik nog niet tegengekomen.
Die ga ik eens opzoeken op internet.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk worden deze LeoVince Silvertail uitlaten niet voor een Kawasaki VN 2000 gemaakt omdat ik er niets over kan vinden op internet. ☹️
 
Laatst bewerkt:
Weet ik niet, heb geen vn2000, maar V&H moet toch wel verkrijgbaar zijn lijkt me.

Waarschijnlijk worden deze LeoVince Silvertail uitlaten niet voor een Kawasaki VN 2000 gemaakt omdat ik er niets over kan vinden op internet. ☹️
 
2000's zijn sowieso misschien zeldzaam. Je kan ook 2e hands op ebay kopen of misschien andere merke kijken zoals Cobra uitlaten

Ook V&H uitlaten worden niet meer voor een VN 2000 gemaakt en zijn moeilijk verkrijgbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag eerst het geluid van een uitlaat willen horen voordat ik hem koop.
Op internet staan wel filmpjes met geluid maar dat geluid klinkt anders dan dat je het "live" hoort.
Ik denk dat ik volgend motorseizoen gewoon her en der maar eens moet gaan luisteren hoe diverse uitlaten klinken en dan een (merk)uitlaat kiezen die ik het mooiste vind klinken en natuurlijk ook voor de VN 2000 beschikbaar is.

Bedankt voor de reacties 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan