Het algemene Vulcan topic

Zo dus:

full
 
Ik wil al het chroomwerk matzwart maken. Het meeste is plastic. Hebben jullie enig idee of schuren en daarna spuiten voldoende is of moet ik er eerst nog een onderlaag op spuiten?
 
Ik wil al het chroomwerk matzwart maken. Het meeste is plastic. Hebben jullie enig idee of schuren en daarna spuiten voldoende is of moet ik er eerst nog een onderlaag op spuiten?

Eerst klein stukje proberen.

Meestal moet je wel iets van een primer of isoleerlaag doen, voor het beste resultaat.
Je gaat namelijk het ene soort verf over de andere soort heespuiten.

schuren
onderlaag
weer schuren
lakken
 
Eerst klein stukje proberen.

Meestal moet je wel iets van een primer of isoleerlaag doen, voor het beste resultaat.
Je gaat namelijk het ene soort verf over de andere soort heespuiten.

schuren
onderlaag
weer schuren
lakken

Top Martell. Ik ga het zo aanpakken.
 
Ik denk dat ik eens die plastiDip ga uitproberen, schijnt goed te dekken en is weer verwijderbaar
 
Ben dus nu al een klein weekje aan het zoeken op internet naar highwaysteps c.q. een highwaybar voor mijn VN750 van 1988. Heb gekeken bij tweede hands (marktplaats etc.) en nieuw (diverse accessoire sites) maar geen type voor de VN750 kunnen vinden. Wel voor de EN500 of voor andere modellen en merken. Is er überhaubt iemand met een VN750 met een highwaybar of weet iemand een ander model (motormerk) dat zou passen op een VN750?
 
Ben dus nu al een klein weekje aan het zoeken op internet naar highwaysteps c.q. een highwaybar voor mijn VN750 van 1988. Heb gekeken bij tweede hands (marktplaats etc.) en nieuw (diverse accessoire sites) maar geen type voor de VN750 kunnen vinden. Wel voor de EN500 of voor andere modellen en merken. Is er überhaubt iemand met een VN750 met een highwaybar of weet iemand een ander model (motormerk) dat zou passen op een VN750?
yep ik heb em erop *O*
 
Zie dat je ook een ander stuur hebt gemonteerd. Nice :Y

jep schouder letsel, moest andere zitpositie creeren, was al voor wat anders aan het kijken maar kon niks vinden met zoveel venijn in t blok, nog steeds niet trouwens, tis wel erg breed 1.06 mtr maar zou niks anders meer willen O-)
 
Mooi !

Vertel, vertel........ Waar heb je hem vandaan? Merk? Type? :}
oeps deze post overheen gekeken, zat erop toen ik em kocht, net zoals alle chroom die maar te krijgen is die erop zit :X is van high way hawk als ik me niet vergis.
 
oeps deze post overheen gekeken, zat erop toen ik em kocht, net zoals alle chroom die maar te krijgen is die erop zit :X is van high way hawk als ik me niet vergis.
Bericht gehad van mijn accountant en krijg een flinke duit terug van de belastingdienst. Dus over een paar maanden maar een highwaybar bestellen. *O*

Hoe/waar is de highwaybar bij jou bevestigd? Zijn daar standaard bevestigingspunten voor? Kan je misschien een foto maken van de bevestiging?
 
is goed ga dalijk toch ff een rondje doen, dus kan ik gelijk ff fotooke trekken voor je :+
 
Hallo Oma!! ;)

Hey gasten, ik heb net een VN800 Classic uit '97 aangeschaft, maar ik wil er nu een 21" voorwiel in hebben,
nu lees ik geregeld dat rijders met een VN800a juist de 16" voorin willen hebben.
de naven verschillen geloof ik alleen in de asdikte (en spacers),
dus ik wil de 21" velgring en spaken gebruiken en inspaken op m'n eigen naaf.

Is er hier iemand die juist een 16" in z'n VN800a wil?

ruilen we van wielen en spaak ik gratis beide naven om, zodat we allebei plug-and-play van wiel kunnen wisselen. Laat maar horen als je interesse hebt.
Mijn 16" heeft een Dunlop Qualifier (met witte letters) waar nog net 3mm profiel op zit.
Ik kan ook eventueel er tegen meerprijs een nieuwe band bij leveren en omleggen.


Niemand???
 
Terug
Bovenaan Onderaan