Het algemene Vulcan topic

VN750 toch ook niks mis mee..
Maar inderdaad, de 800 of 900's zijn wendbaarder dan de dikkere vulcans.
 
Rij nu al weer 4 jaar een matzwarte VN900 van 2006. Hiervoor een 700(drama) en een 800classic(goed) Ziet er zwaarder/vetter uit dan hij is.
Alleen geluid van de standaard uitlaten is een beetje stofzuigerachtig.
Dus vervangings uitlaten eronder of dempers eruit,afhankelijk van je eigen wensen natuurlijk!. :)
 
Rij nu al weer 4 jaar een matzwarte VN900 van 2006. Hiervoor een 700(drama) en een 800classic(goed) Ziet er zwaarder/vetter uit dan hij is.
Alleen geluid van de standaard uitlaten is een beetje stofzuigerachtig.
Dus vervangings uitlaten eronder of dempers eruit,afhankelijk van je eigen wensen natuurlijk!. :)

kwa uitlaten vind ik de vance and hines short shots wel mooi (wel zwart) en een hypercharger ziet
er ook altijd wel leuk uit
 
spuiten die hap heb ik ook gedaam met mn pijpen gaat goed hoor . zijn matzwart nu . waren gepoedercoat maar beschadigt tooen maar gespoten
 
Alleen jammer dat je er blijkbaar niet kan registreren met een gmail account |(

Yeap. '(
Komt door het .com aan het eind van het adres.
Wordt vaak gezien als spam. :?
Mijn gmail adres werkte ook niet.
Misschien even een hotmail.nl adres aanmaken?
 
Laatst bewerkt:
Misschien even een hotmail.nl adres aanmaken?
[offtopic]
Nope, heb twee jaar geleden bewust hotmail aan de kant gezet en verruilt voor gmail. Ga nu dus niet meer terug. Heb wel een privé e-mailaccount thuis en twee zakelijke accounts, maar wil deze graag 'schoon' houden. Als je begrijpt wat ik bedoel. En om voor elk forum dat weer zijn eigen regeltjes heeft steeds weer een nieuw account aan te moeten maken ..... :N Dan maar niet op dat betreffende forum
[/offtopic]
 
Het is hier nooit druk geweest...
Maar ik heb wereldnieuws!
ik heb een nieuwe accu gekocht.
Een onderhoudsvrije Varta YTX14BS voor 72 euries met opsturen.
Ik dacht dat dit wel redelijk goedkoop is.
Die goedkope Yuasa rotzooi hoef ik in ieder geval niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar jij rijdt gewoon denk ik.
Ik rij bijna nooit meer op de 800.
Meestal moet ik hem afstoffen alvorens een ritje.
Tegenwoordig als het lekker weer is ga ik nu op de fiets naar het werk, of rij wat op een enduro.
Wel wil ik dit jaar nog weer op vakantie met dat ding, weekje Ardennen of Frankrijk of zo.



Terwijl ik gewoon hele goede ervaringen heb met Yuasa
 
Mijn 1500 stond soms 3 maanden in de winter stil, zonder druppellader, en ik deed er toch 7 jaar mee, zonder opladen of starthulp, ik heb er nu een vrij wazige inzitten waarvan ik elke keer weer hoop dat die de startmotor rondtrekt, dat doet tie elke keer wel, maar een iets zwaardere zal wel prettig zijn
 
ik kan maar uit 1 motor kiezen . heb ff 2 vulcans gehad maar heeft maar 3 weken geduurt . heb toen mn drifter verkocht :W
 
Ja, en wat moet ik met de laatste opmerking? Kon je ze niet aan, waren ze te groot, stuurde niet lekker, maandagmorgenfiets gekoct?
 
Als mijn VN800 een tijdje heeft stilgestaan dan spuugt hij bij het starten flinke blauwe wolken uit zijn open V&H...

Iemand ervaring mee?
 
Ik niet.
M'n 800 rookt wel 's een ietsje pietsje grijze rook na stilstand, is normaal..maar blauwe rook nee.
Blauwe rook zou op verbrande olie kunnen duiden.
Het zou kunnen dat de keerringen niet meer goed afdichten.
Wat heeft jouw 800 gelopen?
En olie verversen? Is dat regelmatig gedaan in het verleden?
 
Laatst bewerkt:
39.000km

Zodra hij 40sec loopt dan is alles weer goed. Voor zover ik kan achterhalen zijn alle beurten keurig uitgevoerd.
 
Ja, na 40 seconden wordt het zaakje warmer en dichten die de toleranties weer op wellicht.
40K (met z'n beurten op tijd) zou geen probleem moeten zijn lijkt me.

39.000km

Zodra hij 40sec loopt dan is alles weer goed. Voor zover ik kan achterhalen zijn alle beurten keurig uitgevoerd.
 
Laatst bewerkt:
Hij moet sowieso binnenkort weer voor een klein beurtje en dan laat ik er even naar kijken.

Bedankt voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan