R1, Woensdag opgehaald, Donderdag nacht gestolen! Amsterdam

Besmelah

Die hard MF'er
30 mei 2009
647
0
amsterdam
Ik moet er ook maar's geloven, mijn 1 dag bezit Yamaha R1 zilver kleurig.... ;(

In de nacht van donderdag 15 april op vrijdag 16 april tussen 00:00 - 08:00 in de ochtend is mijn motor ontvreemd. De motor was bevestigd aan de lantarenpaal met een kettingslot, stuurslot, en een alarm. :(

Aangezien de kettingslot alleen is doorgeknipt en het schijfremslot niet gevonden is, is de motor waarschijnlijk op een trailer of bus gezet....

Kenteken: MG-TD-50
ID-nummer: JYARN91000007846
Politie en verzekering zijn ingelicht.

ik wil jullie dus vragen om even op te letten op de wegen.
Alvast bedankt.... 06-17475028
96559764.jpg

naamloosjpg1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jonge, dat moet zuur zijn voor je. Amsterdam lijkt het nieuwe Nijmegen te worden wat aantallen diefstallen betreft.. Waar in A'dam stond je motor?
 
1 dag ;( Da's wel heel zuur. Ik ben al bang dat ze niet van m'n oude brik af kunnen blijven hier in Amsterdam. Hou m'n ogen voor je open.
 
Echt klote voor je, weet hoe het voelt maar ik had er iets langer plezier van. Mijn motor werd na anderhalve week gepikt. Succes met de afhandeling.
 
Dat in Amsterdam het dievengilde actief is wist ik, maar dat je motor al na een dag gestolen wordt is wel heel zuur... zo'n mooie motor moet je dus eigenlijk binnen stallen :X
 
Laatst bewerkt:
Denk dat we s`avonds met een schomelstoel en shotgun voor het raam moeten gaan zitten.
Weet hoe het voelt ben je net als een klein kind zo blij krijg je zo`n domper te verwerken.
Succes met de afhandeling met je verzekering.
 
Ik kan me er echt over opwinden dat mensen niet van ander mans spullen af kunnen blijven! Hoop dat je em nog terug vind!!!
 
lekker dan, heb je net een half jaar thuis zitten revalideren van je motorongeluk,
wordt je lang verlangde lichtpuntje ook nog ff van je afgenomen :(
 
Jonge, dat moet zuur zijn voor je. Amsterdam lijkt het nieuwe Nijmegen te worden wat aantallen diefstallen betreft.. Waar in A'dam stond je motor?
Amsterdam staat al jaren op eenzame hoogte wat betreft motordiefstallen -O-
 
Denk dat we s`avonds met een schomelstoel en shotgun voor het raam moeten gaan zitten.
Weet hoe het voelt ben je net als een klein kind zo blij krijg je zo`n domper te verwerken.
Succes met de afhandeling met je verzekering.
ja gelukkig wel all risk maar het is ook maar weer afwachten hoe het afloopt met de verzekering ik heb me aan alle voorwaarden gehouden..

de bonnetjes heb ik ook nog dus dat is even afwachten .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan