3e gsx-F Toerrit -de gevuldekoeken editie-

najah schiedam is om voor mij :P
maar bij capelle is ergens een tankstation langs de snelweg waar we kunnen fspreken
 
Dat kan ook, is voor mij maar een paar minuten langer dan over Den Bosch. Weet je een plek om af te spreken in/om Breda?

wil ook gerust langs DEN Bosch hoor, maar vanaf daar is het nog wel een uur rijden denk?
Anders zouden we in Breda bij afslag Breda noord/prinsenbeek bijvoorbeeld bij de mac of station prinsenbeek kunnen afspreken denk ik. Weet je dat te vinden?
 
als je m ff goochel mept komt da wel goed

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://www.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&ll=51.966309,4.589421&spn=0.002862,0.006899&t=h&msid=118341748761116688245.0004864a8ec79cc25cf48&output=embed"></iframe><br /><small><a href="http://www.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&ll=51.966309,4.589421&spn=0.002862,0.006899&t=h&msid=118341748761116688245.0004864a8ec79cc25cf48&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">tankstation capelle</a> weergeven op een grotere kaart</small>
 
wil ook gerust langs DEN Bosch hoor, maar vanaf daar is het nog wel een uur rijden denk?
Anders zouden we in Breda bij afslag Breda noord/prinsenbeek bijvoorbeeld bij de mac of station prinsenbeek kunnen afspreken denk ik. Weet je dat te vinden?

De mac weet ik daar niet maar daar kan ik wel achterkomen, het station weet ik wel. Dus zeg het maar, ik vind het prima.
 
volgens routeplanner is het met koekblik ca 3 kwartier rijden naar gouda vanaf station prinsebeek.
Is het enkel nog een beetje zoeken daar denk ik. tenzij jij de weg weet :9
uurtje of 12 , kwart voor 12??
 
*O*
full
 
volgens routeplanner is het met koekblik ca 3 kwartier rijden naar gouda vanaf station prinsebeek.
Is het enkel nog een beetje zoeken daar denk ik. tenzij jij de weg weet :9
uurtje of 12 , kwart voor 12??

Valt wel mee, Vanaf de A12 de borden Bergambacht N207 volgen. Of vanaf de A16 eerst de borden Bergambacht N210 en vervolgens de borden Gouda N207.
 
Kan ik last minute nog boeken? Of zijn de gevulde koeken al ingekocht? :)

Ben nog niet 100% zeker of ik de tijd heb, maar ga graag mee!
 
[me]mooi weer rijder meldt zich *O*[/me]

Shit, dat zeg ik nou wel. Maar gezien mijn activiteiten op de zaterdagavond gaat dat helemaal niet goed werken. Volgende tocht ben ik er wel weer bij denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
Met ééntje minder ga ik het niet redden hoor :+

Zeker niet als beginnend bestuurder :P
 
[me]mooi weer rijder meldt zich *O*[/me]

Shit, dat zeg ik nou wel. Maar gezien mijn activiteiten op de zaterdagavond gaat dat helemaal niet goed werken. Volgende tocht ben ik er wel weer bij denk ik :)

niet miepen!!

Heb vrijdag een bruiloft en zaterdag een builoft.. Zondagmorgen moet ik nog na huis rijden en de brommert aanslingeren..
Scheelt wel dat ik enkel fristi drink... O-)


Wat is jou excuus :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan