Ducati ST2 / ST4 : Kroonplaat/clip-ons/zijdeksels

MarcozZ

MF veteraan
29 jan 2003
2.686
1
Wegens overcompleet te koop :

Orginele clip-ons ST2 / ST4 / Monster S4, vraagprijs XX,- EU

Orginele kroonplaat ST2 / ST4 / Monster S4, vraagprijs XX,- EU

Set kontdelen cq zijdeksels ST2/ST4, geel met gebruikerssporen door montage kofferrek, géén barsten, vraagprijs : XX,- EU

Bij belangstelling mail of PM
 
Laatst bewerkt:
Menschen, Menschen!!!!

Kòòpt Italiaanschen waar!!!!

....alhoewel....de veerpoten komen gewoon uit Jappenland (Showa) dus wie weet kun je je Fireblade ook wel normaal rijdbaar maken met de kroonplaat+clipons.
 
Maat van de clip-ons?

Passen ze ook op een Duc 750 SS (2002)

De clip-ons passen alleen op een ST of S4 kroonplaat, maten hier van zijn 50mm voor de poten en 40mm voor het balhoofd.
 
De clip-ons passen alleen op een ST of S4 kroonplaat, maten hier van zijn 50mm voor de poten en 40mm voor het balhoofd.
De maat van de poten van mijn duc (na de kroonplaat) is ook 50 mm. Dan neem ik aan dat ze gewoon passen toch? heb je misschien een foto?
 
Laatst bewerkt:
De maat van de poten van mijn duc (na de kroonplaat) is ook 50 mm. Dan neem ik aan dat ze gewoon passen toch? heb je misschien een foto?

Zit helaas even zonder cameraatje, wellicht kun je even binnen lopen bij de Duc-dealert, hoedanook : De clipons worden boven op de bijbehorende kroonplaat geschroeft en niet om de vork geklemd, ik denk zelf dat het geheel (kr-plaat+clipons) wel gaat passen op jouw Showa vork.

Waarom heb je trouwens clip-ons nodig, wil je misschien de zitpositie veranderen ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan