Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} Erg mooi die zwarte velgen Karel 8-)
Dat adres ga ik ook maar langs van de winter
 
Respect voor de OP :} :}

Turtle hoopt toch ook nog wel een proefrit te kunnen maken op de nieuwe Multi
 
Noknee, als het goed is rijdt a.s. dinsdag een truck met iets roods en wits ons land binnen. Bron Motoport Hypo, die dan ook zijn DERDE Multi 1200 krijgt afgeleverd.
Groetjes Gizmootje,...
 
Noknee, als het goed is rijdt a.s. dinsdag een truck met iets roods en wits ons land binnen. Bron Motoport Hypo, die dan ook zijn DERDE Multi 1200 krijgt afgeleverd.
Groetjes Gizmootje,...

Godsamme! Dat zou wat zijn zeg! :+

Vrijdag ga ik op vakantie, zal daar dus niet zo veel aan hebben. Toch maar weer gewoon even rustig blijven, eerst zien. :Z

Thanx gizmo88 ;)
 
Bij de superbikes zijn de Ducjes kansloos geworden, hoe komt heren?

Verder wil ik zelf mijn ketting kunnen spannen: hoe heet die sleutel waarmee ik dat kan doen?


En welke winkel heeft zo"n ding?
 
Laatst bewerkt:
Bij de superbikes zijn de Ducjes kansloos geworden, hoe komt heren?

Verder wil ik zelf mijn ketting kunnen spannen: hoe heet die sleutel waarmee ik dat kan doen?


En welke winkel heeft zo"n ding?

Het is niet alleen de "haaksleutel" die je nodig hebt, om hem te kunnen stellen moet je twee andere, erg belangrijke, andere boutjes lossen..nu is dat niet het probleem, maar die moeten ook weer vast en dat komt nogal nauw...je hebt daarvoor een moment sleutel (of veel sleutel gevoel/ervaring) nodig.

Beschrijving (engels) op How do you set the chain tension on a 1098? - ducati.org forum | the home for ducati owners and enthusiasts, zie ook de foto's bij post nr 7

Overigens, Zaltbommel moet nu toch wel eens gaan leveren toch? behlave Hippo zijn er al meer dealers aan het leveren...
 
Laatst bewerkt:
Het is niet alleen de "haaksleutel" die je nodig hebt, om hem te kunnen stellen moet je twee andere, erg belangrijke, andere boutjes lossen..nu is dat niet het probleem, maar die moeten ook weer vast en dat komt nogal nauw...je hebt daarvoor een moment sleutel (of veel sleutel gevoel/ervaring) nodig.

Beschrijving (engels) op How do you set the chain tension on a 1098? - ducati.org forum | the home for ducati owners and enthusiasts, zie ook de foto's bij post nr 7

Overigens, Zaltbommel moet nu toch wel eens gaan leveren toch? behlave Hippo zijn er al meer dealers aan het leveren...


Ik ga er wel een bestellen en vraag aan onze monteur hoe je dat moet doen.

Nog bedankt voor je zoekactie.
Gr. Jan

p.s. ik hoop morgen Multi, anders bel ik weer.........
 
Laatst bewerkt:
Het is niet alleen de "haaksleutel" die je nodig hebt, om hem te kunnen stellen moet je twee andere, erg belangrijke, andere boutjes lossen..nu is dat niet het probleem, maar die moeten ook weer vast en dat komt nogal nauw...je hebt daarvoor een moment sleutel (of veel sleutel gevoel/ervaring) nodig.

Beschrijving (engels) op How do you set the chain tension on a 1098? - ducati.org forum | the home for ducati owners and enthusiasts, zie ook de foto's bij post nr 7

Overigens, Zaltbommel moet nu toch wel eens gaan leveren toch? behlave Hippo zijn er al meer dealers aan het leveren...

:?


beschrijf eens gevoel :+

vast is vast toch en dan nog een klein beetje erbij :')
 
:?


beschrijf eens gevoel :+

vast is vast toch en dan nog een klein beetje erbij :')

Elke ducatist heeft toch zeker minimaal 1 momentsleutel :?

Het probleem met deze boutjes is dat als je ze te vast zet, ze breken, en te los de ketting eraf kan lopen doordat de verstelling terug loopt.
Beide wil je echt niet hebben ;(
 
Ik zag nl. dat mijn ketting zo slap hing als een dweil, dus vandaar mijn actie. Nou moet ik er steeds voor naar de dealer.

Ik hoor het wel.......en ik heb de motor gisteren weer schoongemaakt in afwachting van.

Verder is het benzineverbruik opgelopen van 1 op 14 a 15 naar 1 op 12, oepss.

Ik ben benieuwd hoeveel de nieuwe Multi loopt.....

Ook sprak ik zaterdag iemand die een nieuwe VFR 1200 had gekocht, die was er ontevredenover. Hoog verbruik 1 op 12, en giga vermogensdip. Onder de 5.000 toeren. Vooral bij rontondes ed.d rijdt dat erg onrustig. Wel raar dat dit Honda niet gelukt is....
Dus goed gekozen Multi...........:]
 
Elke ducatist heeft toch zeker minimaal 1 momentsleutel :?

Het probleem met deze boutjes is dat als je ze te vast zet, ze breken, en te los de ketting eraf kan lopen doordat de verstelling terug loopt.
Beide wil je echt niet hebben ;(
:') oke...

ik heb geen momentsleutel O-)
 
Zonder motor???? ;)


137.jpg
144.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan