Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit soort verhalen doet toch een beetje afbreuk ook aan Ducati, kan toch niet zo moeilijk zijn om iedereen een beetje te informeren wanneer welke motor komt. er lijkt me heel wat tijd te zitten tussen bestelling onderdelen om een motor te gaan bouwen in de fabriek en de uiteindelijke aflevering aan de klant.

zometeen maar effe gaan rijden, dan is alles weer vergeven :] :Y
 
Ja dat is zo, afwachten maar.................. Zoekplaatje voor de importeur waar staat een rode S teveel.....Want alsl DZ teveel witte krijgt moet iemand anders teveel rode hebben...
 
full



Hey mensen, nog ff een foto voor in de OP.


Heb ook nieuws over mijn zijstandaard verhaal. Gelukkig bestaan er nog dealers die meedenken. Heb een telefoontje met Goedhart motoren gepleegd, verhaal uitgelegd, kenteken + framenummer doorgegeven. Zij zouden het gaan uitzoeken bij de importeur. Dag later telefoontje gekregen, ik krijg een nieuwe zijstandaard + bevestigingskit onder garantie gemonteerd. Nu dus afspraak gemaakt voor montage.

Waarom de ene dealer dit wel voor elkaar krijgt en de ander niet is voor mij een raadsel, ben in ieder geval blij dat het geregeld is. *O*
 
Laatst bewerkt:
Netjes van Goedhart..

DZ is weer lekker bezig... Hopelijk is het nog snel opgelost Gizmo..

Vandaag ff rond geïnformeerd bij verschillende motorzaken over kosten kettingset + montage.. Belachelijk hoeveel het per zaak scheelt betreft de prijs. 1 vraagt voor alleen de set al €350,00 een ander is inclusief montage €260,00 en de Ducati dealers zitten rond de €300,00 inclusief montage. Gaat dan allemaal om DID X-ring kettingen, maar de tandwielen zullen wel ander merk zijn denk ik?
 
Netjes van Goedhart..

DZ is weer lekker bezig... Hopelijk is het nog snel opgelost Gizmo..

Vandaag ff rond geïnformeerd bij verschillende motorzaken over kosten kettingset + montage.. Belachelijk hoeveel het per zaak scheelt betreft de prijs. 1 vraagt voor alleen de set al €350,00 een ander is inclusief montage €260,00 en de Ducati dealers zitten rond de €300,00 inclusief montage. Gaat dan allemaal om DID X-ring kettingen, maar de tandwielen zullen wel ander merk zijn denk ik?


Dz kan hier niets aan doen. Elke dealer heeft hiermee te maken. Juist klasse van ZB dat ze het oplossen voor mij. Mij bellen !!!!!!!!!!!!!1 en er achteraan gaan.
 
Laatst bewerkt:
:W avond...
Drukke dag vandaag gehad, morgen weer werken...
Zaterdag naar mijn monteur en de multi onder handen nemen 8-)
 
Ik heb gewoon mijn handelswerk morgen hoor, Duitsland en de rest van Europa heeft geen vrij morgen en die willen wel verse groente kopen.
Had ik maar een vak moeten leren :')
 
Van Multistrada.net;

In todays MCN.
Result is basically the Mutly is the daddy-no surprise there-unless you ride a GS of course..............

They said:
The GS is fractionally better off road-19" front wheel-and makes a slightly better long distance pure tourer.
The Tiger is slightly better in town-lower seat height and 3 cylinder engine.
The KTM is slightly better on really tight roads-it's smaller and lighter-unless the Mutly can open up-but basically the Mutly betters them all.
Oh, I forgot-the Mutly was the best pillion bike as well-yes-even better than the GS!

The track and dyno results were very interesting:

Rear wheel BHP 139.5 full power, 96.3 reduced power.
Torque 85.59ftlbs full, 74.43 reduced
Standing quarter 11.54secs@125mph full, 12.69secs@113.7 reduced
Top speed 149.31 full, 132.95 reduced

is de Classic met <100 pk toch sneller :Y --->138,9 mph ;) _O-
 
[afbeelding]


Hey mensen, nog ff een foto voor in de OP.


Heb ook nieuws over mijn zijstandaard verhaal. Gelukkig bestaan er nog dealers die meedenken. Heb een telefoontje met Goedhart motoren gepleegd, verhaal uitgelegd, kenteken + framenummer doorgegeven. Zij zouden het gaan uitzoeken bij de importeur. Dag later telefoontje gekregen, ik krijg een nieuwe zijstandaard + bevestigingskit onder garantie gemonteerd. Nu dus afspraak gemaakt voor montage.

Waarom de ene dealer dit wel voor elkaar krijgt en de ander niet is voor mij een raadsel, ben in ieder geval blij dat het geregeld is. *O*


Duurde ff maar je staat erbij ;)
 
jammer he Rick van Ajax.............snik, snik................
< maar wij gaan weer op voor een nieuwe week met nieuwe kansen.
 
jammer he Rick van Ajax.............snik, snik................
< maar wij gaan weer op voor een nieuwe week met nieuwe kansen.

leve de provinciale clubs! Twente waardig opvolger van AZ!! :}

en voor komende week; Geen woorden maar Daden _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan