Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij deze mijn nieuwe (sale) MTS classic shirt :9~~
full
 
Nog steeds geen nieuws over de levering van de MTs 1200. :(
Dit wordt echt een probleem voor mij ivm reeds geplande afspraken. Shit zooitje..
Zo dat lucht weer op. ;)
 
Ik was vorige week in Zaltbommel. waren net 6 of 7 multi's afgeleverd, tot hun eigen grote verbazing stonden er plots 2 gewone, dus niet-S, tussen terwijl ze recent nog bericht kregen dat de eerste niet-S zeker niet voor eind mei zou komen. Ze hadden ook niet effe van de importeur bericht gehad dat die 2 onderweg waren.

toch echt wel een vreemde gang van zaken, zou aan het omzetten naar SAP binnen ducati liggen.

Neemt niet weg dat je vroeg of laat wel op een schitterende machine gaat rijden Gizmo. Ik denk dat ik dit jaar maar geen proefrit ga maken. Ik heb er vorige week zo even opgezeten en rondgelopen. ik was in staat om daar en dan de mijne gewoon in te ruilen.
Voor mij een rode S aub :9~ :9~ :9~~



Ja, dat begrijp ik. Want het is een mooie machine. Ik zou er wel eerst een proefrit opmaken als ik jou was. Het is echt heel anders als een R6..........Je kunt wel nog even sparen....
 

Zal ik voor zorgen. Hier in België is het in ieder geval dezelfde lijdensweg als bij jullie qua levering. Geen data, geen communicatie vanuit importeur of dealer en ze weten ook echt niet wat er komt. "Er komen er 4, welke kleur ???" Hopeloos. Heb er zelfs een geannuleerd om deze reden en toen maar bij m'n eigen dealer gekocht nadat ie 'm binnen had. Blijkbaar is echt niet alles wat ze binnenkrijgen al verkocht...
 
Zal ik voor zorgen. Hier in België is het in ieder geval dezelfde lijdensweg als bij jullie qua levering. Geen data, geen communicatie vanuit importeur of dealer en ze weten ook echt niet wat er komt. "Er komen er 4, welke kleur ???" Hopeloos. Heb er zelfs een geannuleerd om deze reden en toen maar bij m'n eigen dealer gekocht nadat ie 'm binnen had. Blijkbaar is echt niet alles wat ze binnenkrijgen al verkocht...

Waar heb je je mts gekocht ? Bij Johan in Zolder ?
Ik ga eens kijken in Herzele...
 
okee in Belgie dezelfde shit. Niet te geloven, wat slecht voor je image van een merk als Ducati.
Niet te geloven wat voor puinhoop zij ervan maken. Maar wel foto's he, je bent dan de eerste hier.
 
Inderdaad, bij Johan. Die is tenminste eerlijk, maar zit ook met de handen in z'n haar omtrent de communicatie. Dacht trouwens dat Noknee hem ook al had??? Alhoewel, dan had ie dat hier toch effe moeten schrijven lijkt me zo...
 
Inderdaad, bij Johan. Die is tenminste eerlijk, maar zit ook met de handen in z'n haar omtrent de communicatie. Dacht trouwens dat Noknee hem ook al had??? Alhoewel, dan had ie dat hier toch effe moeten schrijven lijkt me zo...
Hij is op vakantie begreep ik. Maar de zijne is wel binnen.

Maar valt me altijd op hoor, bij de levering van de 696 wat destijds ook een volledig nieuw model was ging het ook lekker rommelig. Maar goed, het is maar net waar je rekening mee houd of je teleur gesteld wordt of niet.
 
Ja, dat begrijp ik. Want het is een mooie machine. Ik zou er wel eerst een proefrit opmaken als ik jou was. Het is echt heel anders als een R6..........Je kunt wel nog even sparen....

de R6 is voor op circuit, net terug van Assen, hele dag zonnig en droog :]

op straat rij ik op een 2006 multistrada 1000s, met veel plezier.*D
 
oh dat wist ik niet.................vandaar. goede keuzes..................ook lekker op het crcuit een R6.................gaat erg snel door de bochten.........
 
*O*

Het is droog gebleven... zeker nog aan het :]


Nope. Het was hier zeiknat, dus heb het maar even verschoven naar morgenochtend. Kwam bij dat ik door wat zakelijke beslommeringen ook wel erg krap in de tijd kwam te zitten. Hij staat in ieder geval klaar volgens Johan!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan