Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het te duur zo'n uitlaat. Als je hem inruilt krijg je er haast niets extra voor terug.

Dan moet je het particulier verkopen.. Standaard geluid is wel minder mooi, maar alles went.
 
Ik vind het te duur zo'n uitlaat. Als je hem inruilt krijg je er haast niets extra voor terug.

Dan moet je het particulier verkopen.. Standaard geluid is wel minder mooi, maar alles went.

Dat klopt,vandaag gebeld met DZ over de prijs/montage? Binnenkort weet ik meer.
 
Moet nog steeds de eerste echt mooie uitlaat voor de MTS zien. De Akra komt het dichtst in de buurt, vind ik. Die Mivv's vind ik er niet uit zien... :r
 
Weet iemand desnoods waar je de koffers kan huren? Ik zie het niet meer gebeuren dat ik voor volgende week mijn koffers binnen heb -O-

Huren..... dat is niet zo simpel en ik weet niet wie ze wil uitlenen.

Maar met een waterdichte bagagetas van Buse 40 liter (circa 25€) en 2 spanbanden kom je ook een heel eind.

full
 
Laatst bewerkt:
Een tas heb ik eventueel ook wel, maar ik ben altijd als de dood dat de lak beschadigd. Nu ik eenmaal mijn droommotor heb gekocht wil ik niet een kras krijgen van een tas omdat ik al tijden zit te wachten op een kofferset van een paar honderd euro B|

Huren heb ik inderdaad nog niemand/geen bedrijf voor gevonden en uitlenen heb ik ook nog geen reactie van iemand voor kunnen krijgen.

Allicht maak ik maar net zo'n plaatje als Andy voor achterop en bind ik daar een tas op. Heb al een offerte voor zo'n plaatje; €50,- voor één stuk en €35 in kleine aantallen. Zal mrogen eens een plaatje posten wat ik getekend heb *D
 
Lenen wordt een beetje ingewikkeld denk ik ivm de sleutel...

Inderdaad de sleutel en nu weet ik niet of je altijd twee losse koffersloten bij een Multistrada geleverd krijgt.

Wat bettreft lakbeschadiging, monteer achter op het vaste rek van de Multistrada , 2 strippen met 4 boutjes in de 4 schroefgaatjes, daarom heen doe je de spanbanden.
Je spanbanden komen zo niet aan de lak.

Ik zelf heb nu het originele Ducati rek, maar toen ik naar Schotland ging was dat nog niet geleverd.......
 
Hallo,

Ik heb momenteel nog een Monster 750 en ben aan het kijken naar een Multistrada.
Gisteren heb ik op een Mts 620 gereden en dat beviel zeer goed, De zit vind ik veel beter als op de monster (hoofdreden om naar een MTS te kijken) en het vermogen/sturen was heel vertrouwd. (kwam erg overeen met m'n Monster)

Nu zit ik alleen iet wat te dubben, Op internet blijkt dat de prijzen van de 620 en de 1000 elkaar niet al te veel ontlopen.

Zijn er nog grote voor/nadelen tussen de 2 modellen ? Of iemand die nog handige info heeft.

Heb dus nog niet gereden op de 1000 maar de 620 beviel prima, Alleen blijft misschien altijd de vraag of een 1000 misschien leuker had geweest, of juist te veel van het goede.
 
ik vind zelf de 1000 met de enkelzijdige ophanging veel mooier. Voor het vermogen zou ik het ook niet laten, blijft allemaal goed beheersbaar. De koppeling is wel zwaarder geloof, maar dat moet een van de meer technisch onderlegden hier misschien even bevestigen, dacht dat er op de 620 een andere koppeling zit.
 
Ik vind het te duur zo'n uitlaat. Als je hem inruilt krijg je er haast niets extra voor terug.

Dan moet je het particulier verkopen.. Standaard geluid is wel minder mooi, maar alles went.
je koopt toch geen fiets van meer dan 20 ruggen omdat hij zo´n goeie rest waarde heeft, je koopt zo´n fiets omdat het fantastisch is om op te rijden en een uitlaat verhoogd dat genot met factoor 2!
 
je koopt toch geen fiets van meer dan 20 ruggen omdat hij zo´n goeie rest waarde heeft, je koopt zo´n fiets omdat het fantastisch is om op te rijden en een uitlaat verhoogd dat genot met factoor 2!


ik kocht paar jaar geleden nieuwe BMW 335i, maar kreeg het niet over mijn hart om 400 euro op te dissen voor bekerhouders _O- _O- _O-

flink spijt gehad.

Gelukkig werd ie gestolen en in de opvolger zater er wel bekerhouders _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb momenteel nog een Monster 750 en ben aan het kijken naar een Multistrada.
Gisteren heb ik op een Mts 620 gereden en dat beviel zeer goed, De zit vind ik veel beter als op de monster (hoofdreden om naar een MTS te kijken) en het vermogen/sturen was heel vertrouwd. (kwam erg overeen met m'n Monster)

Nu zit ik alleen iet wat te dubben, Op internet blijkt dat de prijzen van de 620 en de 1000 elkaar niet al te veel ontlopen.

Zijn er nog grote voor/nadelen tussen de 2 modellen ? Of iemand die nog handige info heeft.

Heb dus nog niet gereden op de 1000 maar de 620 beviel prima, Alleen blijft misschien altijd de vraag of een 1000 misschien leuker had geweest, of juist te veel van het goede.
Zowel de multi 620 als de 1000 rijden exact hetzelfde alleen de 620 is een stuk vriendelijker kwa vermogen en zoals eerder gezegd een (veel) lichtere koppeling maar de stuureigenschappen zijn exact hetzelfde, de Sén zijn alleen vrij hard afgeveerd, geen probleem op de nederlandse wegen maar elders vind ik het niet altijd even fijn/comfortabel.

Ik zou een zwarte 1000 aanschaffen, deze heeft een lekker koppel en prima vermogen en heeft natuurlijk de mooie enkelzijdige achterbrug, het gezeur over de koppeling hoor je alleen van kantoor pikkies :+
 
ik kocht paar geleden nieuwe BMW 335i, maar kreeg het niet over mijn hart om 400 euro op te dissen voor bekerhouders _O- _O- _O-

flink spijt gehad.

Gelukkig werd ie gestolen en in de opvolger zater er wel bekerhouders _O-

En ik heb op mijn Multistrada 1200S: Rizoma rem- en vloeistofpotjes, Scottoiler, Termignoni uitlaat, DP achterrek, grotere koffers, de automatische tankdop (en dat is echt geweldig), DP koppelingscilinder... maar het carbon vind ik gewoon te duur.
 
Zowel de multi 620 als de 1000 rijden exact hetzelfde alleen de 620 is een stuk vriendelijker kwa vermogen en zoals eerder gezegd een (veel) lichtere koppeling maar de stuureigenschappen zijn exact hetzelfde, de Sén zijn alleen vrij hard afgeveerd, geen probleem op de nederlandse wegen maar elders vind ik het niet altijd even fijn/comfortabel.

Ik zou een zwarte 1000 aanschaffen, deze heeft een lekker koppel en prima vermogen en heeft natuurlijk de mooie enkelzijdige achterbrug, het gezeur over de koppeling hoor je alleen van kantoor pikkies :+

:^


couldn't agree more 8-)


En een 1000 heeft meer push en koppel waardoor die nog makkelijker en luier te rijden is :]
Voor met een duo-rijden zou ik ook eerder de 1000 aanraden :Y


full

full
 
ik kocht paar geleden nieuwe BMW 335i, maar kreeg het niet over mijn hart om 400 euro op te dissen voor bekerhouders _O- _O- _O-

flink spijt gehad.

Gelukkig werd ie gestolen en in de opvolger zater er wel bekerhouders _O-

Heb een 135i, maar gelukkig wel met bekerhouders... ;)
Fantastisch blok wat er in ligt overigens. Denk dat ik voor het eerst sneller met de auto ben dan met de motor. Nou ja... op hogere snelheden dan.
 
Heb een 135i, maar gelukkig wel met bekerhouders... ;)
Fantastisch blok wat er in ligt overigens. Denk dat ik voor het eerst sneller met de auto ben dan met de motor. Nou ja... op hogere snelheden dan.

:?

135i.. hoe hard loopt die dan..

Ik heb in een koekblik nooit harder gereden dan 260 km/h maar met een motor ging de teller niet verder dan 299 km/h _O-

alles op teller, geijkte snelheid was niet te controleren, althans ik ben niet geflitst O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan