MF-Walibi meet 2010

_charlie

MF veteraan
29 sep 2009
28.028
0
Sassenheim
Facebook
Motorrijders... mensen die houden van snelheid...

En waar vind je snelheid? In de achtbaan natuurlijk!

Bij deze, een idee vanuit het rijlessersforum;

2eatfye.jpg

** Deze achtbaan bevind zich helaas niet in walibi


Voor wie? => Iedereen
Kosten? => 20.00
Wanneer? => 27 - 06 - 2010
Hoelaat? => 09:45 verzamelen bij het park
Iedereen die later komt kan mij bellen, stuur mij dan even een PM dan stuur ik mijn nummer terug.

Na Walibi is er ook nog een BBQ bij SoezieQ thuis. Een aantal van de walibi gangers gaat daarnaartoe mee. Het is de bedoeling dat wij rond 17:00 vertrekken richting Voorthuizen.

Het leek ons leuk om met een hele groep naar Walibi te gaan. Want ja, je wil toch eens je mede motorrijder leren kennen. Waarom dan niet onder de extreme omstandigheden van een achtbaan (en natuurlijk een dag gezelligheid!)?

Vanuit Walibi zijn er natuurlijk groepskortingen. Dit is meteen een stuk goedkoper dan de reguliere prijs. Het nadeel ervan is dat er minimaal 20 personen mee moeten (de meer mensen de meer vreugd!) en er dan minimaal 5 dagen van te voren moet worden gereserveerd. Hierbij komt dan ook een hoop geregel kijken.

Wil je mee? Geef dit dan duidelijk aan door mij (_charlie) even een privé bericht te sturen. Dan maken wij een lijstje wie er mee gaan. (vermeld er dan ook meteen even bij, of je met de motor/auto/openbaar vervoer komt)

Motorparkeerplaatsen zijn er helaas niet. Wat mij wel gezegd is, is dat je vooraan het best je motor kunt parkeren. Het is alleen niet echt een bewaakt parkeer terrein, dus zorg dat je goede sloten bij je hebt.

Verder zijn er ook kluisjes te huur. Kleine kluisjes vanaf 3 euro per dag, middelgrote vanaf 5 euro per dag en grote vanaf 15 euro per dag (excl. borg!). Bij de grote kluis moet je voorstellen dat er 30 rugtassen in passen. Misschien wel makkelijk voor de motorrijders, om je pak in op te bergen.

Eten en drinken zijn natuurlijk vanzelfsprekend op eigen kosten.

Als er onderling nog een startplek om erheen te rijden afgesproken wordt, en je wilt deze in de OP hebben? Stuur mij dan ook daar even een privé bericht over.


Wie gaan er mee?

Game on!

-_charlie
-KonradW
-Ijsduivel
-SoezieQ
-Ecniv
-Wormaap
-Second Identity
-RidEr_HeLeEn
-Paprikapoeder + 1
-Bibilicious
-El_Sayal
-Floortje87 + 2
-Oxi
-Remond_FRL
-Martijn700
-Ivovanrooij
-str8pilot + 1
 
Laatst bewerkt:
09.45 :o

Zo vroeg!!?? :P

Als ik me rijbewijs haal ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij, maar eerst ff dat A'tje halen, dan pas zeg ik wel of ik kan. :P
 
Laatst bewerkt:
09.45 :o

Zo vroeg!!?? :P

Als ik me rijbewijs haal ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij, maar eerst ff dat A'tje halen, dan pas zeg ik wel of ik kan. :P

Zo vroeg ;) park gaat open om 10, en in eind mei en hele juni sluit die al om 17:00 vandaar. Je mag ook wel later komen maar dan moet je wel telefoonnummers scoren wil je de groep treffen!

En ik kan je dr wel OVB-rijbewijs in zetten?
 
Zo vroeg ;) park gaat open om 10, en in eind mei en hele juni sluit die al om 17:00 vandaar. Je mag ook wel later komen maar dan moet je wel telefoonnummers scoren wil je de groep treffen!

En ik kan je dr wel OVB-rijbewijs in zetten?

gaan we samen op de motor? :+

xD
 
Ik stem trouwens nog niet op een datum, aangezien ik altijd het weekend werk moet ik vrij vragen voor deze meeting, en wil niet de kans lopen dat ik vrij vraag voor de verkeerde datum :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan