48th overleden [april 2010]

Vandaag de begravenis. Sterkte voor diegene die er vandaag heen gaan. Hoop dat het jullie een beetje zal helpen in de verwerking. Dat het maar een mooi en waardig afscheid zal worden.
 
Vandaag de begravenis. Sterkte voor diegene die er vandaag heen gaan. Hoop dat het jullie een beetje zal helpen in de verwerking. Dat het maar een mooi en waardig afscheid zal worden.
:^


Houdt er rekening mee dat een militaire begrafenis (met avondwake, begeleiding, saluutschoten, NL-vlag etc...) een heel indrukwekkende aangelegenheid is.
Ik heb er al een paar teveel mee moeten maken..... ;(

Rene, het ga je goed daar boven!!
 
Laatst bewerkt:
sterkte iedereen vandaag bij de begravenis.
Ik kende hem niet, maar als je alles zo leest, wordt rene door veel vrienden gemist.
 
Dames / Heren Motorrijders;

Was een indrukwekkend en waardig afscheid.
Dank......
( zowel " de laatste groet ", als de toespraak. )

Een collega .
 
Laatst bewerkt:
:^


Houdt er rekening mee dat een militaire begrafenis (met avondwake, begeleiding, saluutschoten, NL-vlag etc...) een heel indrukwekkende aangelegenheid is.
Ik heb er al een paar teveel mee moeten maken..... ;(

Rene, het ga je goed daar boven!!
was aparte gewaarwording inderdaad, maar de schoten die ik hoorde kwamen toch uit uit wat motoruitlaten ;)

was een vreemde mix tussen militaire stijfheid en menselijke emoties .....
 
Ik vond de laatste groet van de motoren, die golf van geluid en de stilte daarna, zó indrukwekkend, geweldig dat er zoveel motorrijders waren.
Wat een mooie toespraak, Wilma en Roland!
 
Kan me hier alleen maar bij aansluiten...indrukwekkend en imponerend zijn de woorden die me de rest van de dag hebben bezig gehouden. In eerste instantie door onze erehaag en bijkomend gebulder, maar zeker ook door de woorden van Chris, Roland & Wilma en van die andere dame. Ook de muziek bezorgde me het nodige kippenvel.
Weet zeker dat René het geweldig gevonden heeft...

René, voor de laatste keer: goeie reis...godspeed!
 
Dames / Heren Motorrijders;

Was een indrukwekkend en waardig afscheid.
Dank......
( zowel " de laatste groet ", als de toespraak. )

Een collega .
@Pieter58,

Ook onze dank aan de Koninklijke Marechaussee. Blij dat we dit gezamelijk konden doen. Beide werelden waren voor René erg belangrijk.

Indrukwekkend te zien: de erehaag voor de stoet.

De anekdote over René die niet alleen ons maar ook de collega´s vertelde hoe het bochtenwerk beter kon was erg mooi.

FrankFJR
 
Ik lees het nu pas. Gecondoleerd aan een ieder die hem hebben gekend. Ik krijg altijd een nasty gevoel over me heen als er weer een motorrijder is overleden in zijn harnas :(
 
@Pieter58,

Ook onze dank aan de Koninklijke Marechaussee. Blij dat we dit gezamelijk konden doen. Beide werelden waren voor René erg belangrijk.

Indrukwekkend te zien: de erehaag voor de stoet.

De anekdote over René die niet alleen ons maar ook de collega´s vertelde hoe het bochtenwerk beter kon was erg mooi.

FrankFJR

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten...
 
Ook ik was zeer onder de indruk van de gehele dienst, maar als "geboren" motorrijder was de erehaag en de daarbij de golf (wave) van uitlaat gebulder en kippenvel moment van top tot teen, voor de rest kippenvel, zelfs nu ik er over schrijf.
De sprekers, MF ... Wilma en Roland! ARA .... Chris en de Mevr. van het humanistisch verbond hebben mooie woorden gesproken, mijn dank daarvoor.

Een ieder die hier aanwezig was en / of aan mee heeft gewerkt bedankt.


Ab van Es

ARA lid en MF forum gebruiker.

Ik zal René herinneren als een zeer gewaardeerde collega motorrijder!
 
Motorvrienden en vriendinnen van René Bruggemann. Allemaal bedankt voor jullie geluid en vriendschap. Ik neem nu afscheid van het motorforum. Wens jullie een veilig en heel mooi motorjaar. Groet Elly
www.ellenb.nl
 
Motorvrienden en vriendinnen van René Bruggemann. Allemaal bedankt voor jullie geluid en vriendschap. Ik neem nu afscheid van het motorforum. Wens jullie een veilig en heel mooi motorjaar. Groet Elly
www.ellenb.nl


Het gaat je goed :W

en het was voor Rene, dus we doen dat gewoon. :')
 
Motorvrienden en vriendinnen van René Bruggemann. Allemaal bedankt voor jullie geluid en vriendschap. Ik neem nu afscheid van het motorforum. Wens jullie een veilig en heel mooi motorjaar. Groet Elly
www.ellenb.nl

Heel veel sterkte Elly en veel goeds gewenst voor de toekomst...
En wellicht tot ooit... :W


;)
 
Motorvrienden en vriendinnen van René Bruggemann. Allemaal bedankt voor jullie geluid en vriendschap. Ik neem nu afscheid van het motorforum. Wens jullie een veilig en heel mooi motorjaar. Groet Elly
www.ellenb.nl

sterkte verder en tot ziens elly! :W jij bedankt voor wat je voor René betekende....

ik claxonneer wel even als ik langs jullie huisje kom ;)
 
Ik hoorde net van het noodlottige ongeval. Ik ken René van een andere hobby en heb hem leren kennen als een fijne vent. Ik ben me rot geschrokken. Bij deze wil ik iedereen die René gekend heeft sterkte toewensen.

R.i.p
 
Voor René;
'ze zeggen dat het goed komt, ze zeggen er alleen niet bij wanneer'

Knuf Wilma!


[http://www.arcana-wellness.be/images/Arcana/brandende%20kaars.jpg (afbeelding)]​



(ik krijg het plaatje er niet in :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan