48th overleden [april 2010]

brandende%20kaars.jpg
 
Vandaag was René weer ruim aanwezig in mijn gedachten. Als ik weer terugdenk aan de ritten met René op de Aprilia, die mooie donkere brom in de uitlaten, kan ik een glimlach niet onderdrukken. Met m'n ogen dicht zie 'm nog zó voor me. Met z'n grijze haar en dito snor, in z'n roodzwarte leren pak hoor ik 'm weer enthousiast vertellen tijdens een koffiestop over die en die bocht... wat een vent.

Ze zeggen dat iemand pas echt dood is als je 'm bent vergeten. Nou beste René, ik kan je verzekeren dat er nog aan je wordt gedacht, en niet alleen door mij.

Vaya con Dios amigo.
 
Ik mag hem dan niet gekend hebben, maar rust in vrede en sterkte aan de familie
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was René weer ruim aanwezig in mijn gedachten. Als ik weer terugdenk aan de ritten met René op de Aprilia, die mooie donkere brom in de uitlaten, kan ik een glimlach niet onderdrukken. Met m'n ogen dicht zie 'm nog zó voor me. Met z'n grijze haar en dito snor, in z'n roodzwarte leren pak hoor ik 'm weer enthousiast vertellen tijdens een koffiestop over die en die bocht... wat een vent.

Ze zeggen dat iemand pas echt dood is als je 'm bent vergeten. Nou beste René, ik kan je verzekeren dat er nog aan je wordt gedacht, en niet alleen door mij.

Vaya con Dios amigo.
Same here today :Y
 
Jesus, ik las ergens in een ander topic een droevig bericht, na wat zoeken kom ik hier uit....

Hier schrik je echt van....

RIP kerel.
 
Ik ben zondag, terug van het zwarte woud, nog even gestopt bij de plek van het ongeluk. Het steentje zat nog op z'n plek, het petje was eraf gevallen dus die heb ik terug gezet.

Wat me ook op viel was dat het wegdek (een beetje) gerepareerd was; het gat waar z'n stepje in geslagen was, is nu gevuld met een dotje asfalt. Zal in de winter wel stuk vriezen denk ik. De markeringen stonden nog gewoon op de weg. Nooit geweten dat dat zó lang blijft staan.
 
-O-

Op het Aprilia forum kom ik zo nu en dan een post van hem tegen. Elke keer geeft het weer een raar gevoel :/
 
Laatst bewerkt:
Het is precies een half jaar geleden nu. Ik weet nog goed hoe we er toen bij stonden, compleet verslagen. Nu, 6 maanden later, zijn we René niet vergeten, ook al zullen we het er niet meer zoveel over hebben.

Requiescat in pace
 
Ben er 3 week geleden ook nog langs gekomen over de weg en de plek des onheils , kreeg toch weer de koude rillingen , heb aan je gedacht 48th '(
Blijft toch lang hangen dat raar gevoel als je er langs rijd ;(

R.I.P. '(
 
Ik heb dit topic nog steeds als favo staan. Beetje raar eigenlijk omdat ik het eigenlijk geen favoriet topic vind. '(

R.I.P. Rene
 
Ik heb dit topic nog steeds als favo staan. Beetje raar eigenlijk omdat ik het eigenlijk geen favoriet topic vind. '(

R.I.P. Rene

Hier ook ;(

Bij het plannen van de komende pre-meet zeiden hadden ook King en ik het weer over René, de keer dat hij bleef slapen na een pre-meet en de dag erna volledig de tijd vergat doordat hij zo met onze kids aan het wii-en was. En lol dat hij had! Hij heeft dus ook nog steeds een wii poppetje hier......

En dan de wetenschap dat zijn laatste nacht in zijn leven ook in dit huis bij ons was......

RIP René, we denken nog vaak aan je!
 
Laatst bewerkt:
Morgen alweer 7 maanden geleden, nog steeds niet uit gedachte :N
Niet dagelijks, maar af en toe komen hij en alle gebeurtenissen er omheen nog langs '(

Tijd vliegt voorbij -O-
 
Zo af en toe, ik weet niet waarom, staan mijn stepjes omlaag. :? Als ik dat weer zie, dan moet ik weer aan René denken. ´( En dan komen de gebeurtenissen weer voorbij. ;(

Is niet erg. Sta er alleen dan weer even bij stil. B| -O-
Ook ik denk nog regelmatig aan je René. RIP
 
Laatst bewerkt:
Hai Oma :W

Over drie weekjes is het alweer een jaar geleden dat dit allemaal gebeurt is. Gelukkig zitten de beelden niet op mijn netvlies gebrand als in dat ik ze de hele tijd zie maar ik draag het wel altijd bij me. Invloed op mezelf of mijn rijgedrag heeft het niet echt maar als ik anderen zie inhalen dan komt het wel eens boven.

Een heel jaar...


Het toeval wil dat we het voorrijweekend op dezelfde datum starten al vorig jaar; we vertrekken altijd op donderdag maar omdat dit jaar het paasweekend ook dan valt hebben we besloten een dag later te gaan en de vrije paasmaandag erbij te pakken. Scheelt toch weer een vrije dag. Maar daardoor komen we dus op dezelfde datum weer door dat gebied. Nu niet onderweg naar Winterberg maar naar het Schwartzwald (zie Hét MF Motorweekend 2011).

We gaan daarom wel een klein stopje doen. Even stoppen bij de plek, nog een keer zwaaien en dan sluiten we het af. Ik heb gehoord dat zijn dochter een bloemetje gaat leggen daar en dat ontroerd me nou ik het typ want dat lag destijds relatietechnisch allemaal heel erg complex. Ik vind het mooi dat ze dat doet. Enfin, maar vanwege werk enzo gaat zij een dag eerder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan