Uitvaart René / 48th Donderdag 29 april, wie komt?

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.479
174
Oss
Naar aanleiding van 48th overleden

Aanstaande donderdag om 11:30, in Dieren, is de crematie van onze René. Ik heb inmiddels contact gehad met de familie en ik weet nu dat onze aanwezigheid (ons=motorrijders) erg gewaardeerd zal worden omdat dit zo;n belangrijk deel van René was.

MAAR

Omdat René millitair is (Marechaussee) word hij met millitaire eer gecremeerd. Dat betekend allerlei vaste protocollen waar zelf de familie ook geen invloed op heeft, of in ieder geval weinig. Wel heeft de familie erop aangedrongen dat Marachauussee's te motor in de stoet moeten zitten en dat zal dan ook gebeuren.
Wij mogen NIET in de stoet. Wel erachteraan, maar niet erin. Ook mogen we bij het uitvaartcentrum niet voor de deur parkeren, als haag ofzo, maar gewoon op de parkeerplaats. Moeten we respecteren.

De familie wil graag wel enig zich op hoeveel motoren er verwacht worden. En daar is dit topic dus voor. Ik wil je dus met klem vragen alleen hier te reageren als je komt, niet om te zeggen dat je niet komt of om condoleances te plaatsen, dáár is dat andere topic voor.

Hou dit topic in de gaten, details over waar en wanneer zal ik hier plaatsen zodra ik wat weet. Wat ik al wel weet is dat er ook mensen van de Aprilla club komen.


UPDATE 27-4-2010 17:15
We gaan een ere haag vormen bij de ingang van het crematorium: de MF'ers en overigen links, de Aprille club rechts. Binnen de hekken zullen een heleboel motoer van de KMAR staan. Ik heb wat situatie schetsen gemaakt, klik voor vergroting.
[img=150]http://content.screencast.com/users/RolandWolters/folders/Jing/media/b1ddbfb5-14e0-4f30-a2b3-1cae463af720/2010-04-27_1708.png[/img][img=150]http://content.screencast.com/users/RolandWolters/folders/Jing/media/052e3957-dc75-4105-8c86-ce4ea1773553/2010-04-27_1709.png[/img][img=150]http://content.screencast.com/users/RolandWolters/folders/Jing/media/68c5bfa6-aafc-4598-b72b-51aab1d5038a/2010-04-27_1710.png[/img]

We moeten de motoren in de lengte parkeren, dus niet schuin of haaks op de weg omdat er miliairen náást de lijkwagen lopen en zo dus behoorlijk wat breedte nodig hebben. Denk aan zeker 3.5 meter.

De stoet komt om elf uur binnen. We moeten dus zorgen dat we UITERLIJK kwart voor elf klaar staan. Ik heb gesproken met Henk van het aprilla forum en we gaan van te voren verzamelen bij de MacDonalds in Apeldoorn, aan de A1. Dat is makkelijk te vinden. Vanaf daar is het vrijwel rechte weg, 15 km rijden naar de begraafplaats. We moeten zorgen dat we rond tien uur wegrijden bij de mac, zodat we nog tijd hebben ons op te stellen bij de begraafplaats.
dus:
9:30 verzamelen bij de MacDonalds in Apeldoorn
(LANGE AMERIKAWEG 72, 7332 BR APELDOORN - ZUID, A1, AFRIT 20)
10:00 vetrekken richting begraafplaats (Dieren)
10:45 opgesteld staan bij de entree
11:00 stoet komt binnen
11:30 dienst

Het adres is:
Crematorium Dieren
Imboslaan 6
Dieren
of zie hier: (klik)
Oh ja de rouwkaart heb ik hier gezet: KingCoder in "48th overleden"

We moeten blijven staan tot de kist naar binnen gebragen is. Vervolgens kunnen we parkeren en naar binnen. Ook hier is weer een volgorde:
  1. Directe militaire collega's
  2. Familie
  3. Motorrijders die bij het ongeval waren
  4. Militaire collega's uit den lande
  5. Overige motorrijders


Wie komen er:

  1. KingCoder
  2. Sjimmie
  3. Shadowski
  4. Hansss
  5. EchoDelta
  6. Bochtenkoning
  7. Buzzin
  8. Buzzinnetje
  9. Eric van B. (sluit aan bij Aprilla club)
  10. dontwalk
  11. Clown683
  12. VaraderoSjaakie
  13. Lisette
  14. pilatus
  15. FrankFJR
  16. Roy "R"
  17. Drinky
  18. E®nst
  19. Scammie
  20. Ted
  21. Flooriz
  22. -Dré-
  23. V FRed S
  24. Low Profile
  25. pdb_zx10r
  26. bertjuhh
  27. The Faze
  28. Drakie
  29. 4honderd
  30. VTekkie
  31. oud collega van VTekkie
  32. rvf400nl
  33. T-ZxRMarco
  34. @nne
  35. senaz1
  36. Ducktape
  37. SickMind
  38. leo-denhaag
 
Laatst bewerkt:
Ik ga "proberen" er bij te zijn.. moet dus maar gewoon kunnen.
Zet me maar op de lijst Roland.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook... gisteraaf ff geregeld...
Het maakt me niet uit waar we moeten rijden, staan enz. enz...
 
-O-

Ik heb toevallig aanstaande donderdag vrij ivm de feesten rond Koninginnedag maar tegen die tijd mag ik wel weer rijden dus ik meld me bij deze aan.

We horen nog hoe wat en waar precies? '(

Edit: Oh en liever stille uitlaat of "lawaai"? Heb de stille er nu nog op maar de lawaai moet er nog weer op.
 
Laatst bewerkt:
Gezien de familie het waardeert zal ik er zijn. Mooiste van het motorrijden is de solidariteit en het leren kennen van mensen die je anders nooit zou spreken.
 
[me="Ted"]zal er hoogstwaarschijnlijk ook bij zijn.[/me]

Neem aan dat ze er op mijn werk geen problemen mee hebben, helemaal niet als ik de missende uren eerder extra maak

Weet echter nog niet of ik met de motor kom ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan