Xenon H7 & Smoke kuipruitje GSX650F

redsun

MF'er
26 apr 2005
63
0
Yerseke
Ik heb het volgende nog over ivm de inruil van de motor:

- Xenon setje H7 = verkocht



- Puig smoke Kuipruitje Suzuki GSX650F, OEM vorm maar dan in smoke kleur.
Geen beschadigingen.

Dit is dus voor het laatste model vanaf '08 (voor de mensen die niet kunnen lezen) :W

€ 30,-
 
Laatst bewerkt:
Die kuipruit zal niet aangezien dat specifiek voor het nieuwe model is, en de xenon ligt eraan of je een H7 lamp als dimlicht en een aparte als grootlicht hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, " goedkope" merken staan nog wel eens te knipperen. Ik wil er gewoon pilot in ;) succes met de verkoop.
 
Ik ben blij dat ik die rommel waar jij het over hebt nooit koop dan, dit is al de 3e set die ik heb gemonteerd op een van mijn motoren waaronder 1 op die van een maat van me...


Heel fijn dat je zelf een slechte ervaring met "goedkope xenon hebt", maar hou dat lekker voor jezelf? :')

Als het hier om een falende set xenon zou gaan, had ik de moeite niet eens genomen. Dan kreeg tie een enkeltje container :Y :Y
 
Meen mij te herinneren dat er HID op de transformator of ballast stond bij mij. Weet niet meer zeker. Kwam rechtstreeks uit Hong Kong. Daarom dat het zo goedkoop was. Wel meer dan wat redsun nu vraagt iig. :)

Oh en de mijne is bi-xenon. Deze niet omdat hij een aparte grootlicht had.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het volgende nog over ivm de inruil van de motor:

- Xenon setje H7 6000K met slim ballast (klein en erg vlak), draden van de lamp moet je weer hersolderen ivm doorvoer lamp. Ik kan het ook voor je solderen maar dat heeft weinig zin als ze door je koplamp moeten. Heeft er een seizoen ingezeten.

€ 25,-


- Puig smoke Kuipruitje Suzuki GSX650F, OEM vorm maar dan in smoke kleur. Geen beschadigingen.

€ 30,-

Ik heb wel intresse in het complete setje. het ruitje is gewoon passend voor type '89
zou je een foto naar me kunnen sturen.
 
kickje!

flying-jump-kick.jpg
 
Ik ben blij dat ik die rommel waar jij het over hebt nooit koop dan, dit is al de 3e set die ik heb gemonteerd op een van mijn motoren waaronder 1 op die van een maat van me...


Heel fijn dat je zelf een slechte ervaring met "goedkope xenon hebt", maar hou dat lekker voor jezelf? :')

Als het hier om een falende set xenon zou gaan, had ik de moeite niet eens genomen. Dan kreeg tie een enkeltje container :Y :Y

Weetje,

Ik wil gewoon een pilot xenon set, What's your problem. Iemand anders is er wellicht wel blij mee. Probleem opgelost toch?
 
Nieuw seizoen, alles nog steeds op zolder!

Heb tevens nog een undertail voor de GSX650F vanaf '08, voor 35 euro en 45 euro met Ermax knippers (ongespoten, polyester moet nog wat bijgeschaafd worden voor de perfecte pasvorm)

GSX_Undertray.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan