Yamaha Diversion XJ900S

The Nurd

Die hard MF'er
30 dec 2007
250
0
Motor is van maart 1996. Heeft nu net door de 27.000 km gelopen.
Ik ben (aantoonbaar) 2e eigenaar. Extra's:

- nieuwe RVS uitlaatbochten
- vorig jaar nieuwe voorband (achterband is nog zo'n 80%)
- DAYTONA handvatverwarming
- GIVI topkoffer
- 2x verhoogde ruit (een MRA ruit en een extra hoge MDI ruit), uiteraard zit ook de
originele ruit erbij!

Vraagprijs voor dit moois 2750,-.
full


Ps. Druppels onder de motor is water na het wassen ;-))
 
Laatst bewerkt:
Op foto 2 zie ik een kras oid ?

Geinige dingen, staat op mijn lijstje om na de zomer m'n oude kwaak te vervangen :)
 
Nee, gelukkig niet! Vorige eigenaar heeft hem een keer op de rechterkant laten vallen. Daardoor zat er een scheur in de topkuip. Die heb ik laten repareren en de topkuip opnieuw laten spuiten. Ziet er dus nieuw uit (en ook geen krassen)!
 
ok, bedankt voor je antwoord :)

Jammer dat ik geld te kort kom, je ziet ze weinig met deze KM stand.
 
Yep. Verbaast me ook dat er zo weinig animo voor deze mooie werkbuffel is...
 
Hoeveel kostte het spuiten van de topkuip als ik vragen mag?
Mijn eigen topkuip heeft helaas nogal wat schade en moet vervangen worden.
 
@ Jeltel: ik was ongeveer 125,- kwijt (zonder rekening ;-)). Dat is incl 1x nieuwe sticker voor de rechterkant (de linker heb ik nog liggen dus mocht je nog interesse hebben). Een nieuwe (originele) stickerset kost je trouwens ruim 40,-....
 
2750 is een nette prijs mensen voor deze mooie motor.

Ik heb wel een vraagje over het ruitje op de 2e foto, waar heb je die vandaan? En hoe bevalt die?
 
Allereerst: ik vind de MRA ruit een stuk mooier dan de MDI ruit (dat is de extra hoge ruit van de eerste foto). Met de hoge ruit zit ik net uit de rijwind terwijl ik met de MRA ruit de wind op mijn helm krijg. Dat is bijhoorlijk irritant (veel herrie). Bij MDI in Herpen (http://www.mdi-online.nl/nl/informatiemdi.aspx) kun je met beide ruiten proefrijden. Dan weet je welke het beste bij jouw lengte past.
 
Kan ik nou echt niemand gelukkig maken met deze prachtige machine?
 
Terug
Bovenaan Onderaan