MF stickerverkoop tijdens megameeting! (+win er 5!)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste bezoekers,

In het verleden is het al eens geroepen in de megameeting topics...'Kunnen we geen MF stickers tijdens de meeting kopen?'.

Dat hebben we nooit gedaan maar dit jaar willen we het eens proberen.

Om het een beetje "low profile" te houden komt er geen MF-stand of iets in die trant maar ik ga simpelweg op een bankje bij de ballenbak zitten :P

Tussen 11:00 en 12:30 zal ik daar gaan zitten met alle stickers die we momenteel verkopen (kijk hier voor meer info).

We houden dezelfde prijzen aan voor de stickers. Als je interesse hebt, kom dan tussen 12:00 en 14:00 naar de tafels bij de hoofdingang om wat stickers uit te zoeken. Ik denk dat ik een A4-tje ophang zodat het een beetje duidelijk is waar je precies moet zijn.

Nu maar hopen dat ik niet 1,5 uur voor niks zit daar ;)

Nog een puntje, graag gepast betalen. Ik heb neem geen bult met kleingeld mee dus betaal aub niet met briefjes van €20 of €50...


edit: win gratis stickers O-) *D
edit2: Tijden aangepast!
 
Laatst bewerkt:
Dus ik moet uitkijken voor een man in regenjas met dito hoed en een rare tabaks/alcoholgeur, die ook nog eens op een bankje voor zich uit staart?

:+
 
Ha ha, je had er een gesloten topic van moeten maken, nu komt er een berg MF humor om de hoek zetten... _O-
 
ehmm martel >> heb jij die jurk van marga nog ????

leen die eens uit aan bananenman >> die staat hem vast BEEEEEEEEELDIG :+ _O- _O-
 
O-)

:P
full
 
Eh... Ik snap dat het verwarrend is omdat we allebei Ruud heten, maar het is toch echt Duderuud die die dingen gaat verkopen a.s. weekend, niet ik.

shhhtttttt duuderuud is dadelijk aan de beurt jij bent gewoon effe een makkelijker slachtoffer lol ....met bananen lukt dat nu eenmaal veel makkelijker :+ dan met duudertruus ... ( word aan gewerkt )

eigenlijk moet het een mf menu zijn voor de leukste photoshopperd
 
ok komt ie >>>>

STIKKKERRRRS STIKKKKKKEERRRRRrrrrrrrrRRRRSSSSSS
WIEEEEE MAAKT ME LOS ?????

Koop uw stikkers bij DuuderTRUUS

Duudertruus bij deze een foto om hem te helpen herkennen >>
levensverhalenan_van_erve_98.jpg



_O- _O- :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan