MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemoggeuh :W

En weer aanwezig :) Straks nog even terug lezen in het oude deel of ik iets gemist heb..

Ow ene CF, zondag is de Motor Forum Mega Meeting. We gaan daar heen met een leuke binnendoor route en volgens mij ook weer zo terug. MFMM moet je zeker een keer geweest zijn. Na 1 keer heb je het opzich wel gezien maar voor de eerste keer is het wel leuk.

BTW, las net ook... ook MF stickers zullen er verkocht worden op de MFMM. Wel makkelijk.
 
Pff net terug van werk, 2 clienten in het ziekenhuis gekregen vanaaf... Tis toch wat... :/

Nu lekker slapen... :Y
Jeetje zeg... klinkt als een prestatie maar dag zal het vast niet geweest zijn ;)


Goedemorgen :Z

Ik zit met een ziek kind thuis...; hij heeft vannacht alles onder gespuugd. Het schijnt te heersen en vrij snel weer over te zijn, dus dat hoop ik idd maar. Arm kind.

Oh ja, nog even zwaaien:

:W
Beterschap voor het mannetje! :Y



Goede morgen allemaal! :Z
 
Hoelaat vertrekken we vanuit hilversum zondag :)

9:30

dan weet ik ongeveer hoelaat ik (wij) vanuit almere moeten vertrekken.
 
Mogguh... :W
Present... :W

Shiiiit hé... :P Ik moest vandaag extern aan de gang en ben op de motor gegaan! Nou ben ik hier overbodig en mag ik terug naar de zaak! *D Wat vreselijk vervelend met dit weer... O-)

Voor pre-meet Eifel gangers: Gaan we nog een ritje doen voordat we bij huize JeGo aankloppen? :9
 
[me="Xtra"]gaat vanavond ff alleen een ritje doen :Y ff kijken of de houten kneesliders de grond nog kunnen raken[/me]
 
Ik ga zelf het weekendend er op naar de eifel en moezel met het hemelvaart weekend dus dat is jammer anders was ik wel mee gegaan. maar 2 wekenden achterelkaar wordt wat prijzig. Hopleijk lukt het om mee te gaan bij een van de volgende ritten of tochten.

Ik zit zelf bij Motorel hexenhuis in Bullay. wat niet ver weg is van Lutzerath. misschien een idee om er later dit jaar een weekendje heen te gaan. ze hebben ln ook gewoon een kroeg/stubbe met regelmatig live muziek en er mag gerookt worden binnen. verder is de prijs per persoon ook schappelijk (lager dan hotel maas) en et zijn nederlanders.
 
Goedemorgen :Z

Ik zit met een ziek kind thuis...; hij heeft vannacht alles onder gespuugd. Het schijnt te heersen en vrij snel weer over te zijn, dus dat hoop ik idd maar. Arm kind.

Oh ja, nog even zwaaien:

:W
-O-
 
Jeetje zeg... klinkt als een prestatie maar dag zal het vast niet geweest zijn ;)

Dat was het idd ook niet... :N

@ WB, sterkte voor je kereltje! :Y

Ik vanmorgen vergaderingvan mn huidige werkplek. Heeft mijn manager gezegt dat hij mij misschien weer 8-12 vaste uren wil gaan aanbieden... Zucht.... B| :X
 
Dat was het idd ook niet... :N

@ WB, sterkte voor je kereltje! :Y

Ik vanmorgen vergaderingvan mn huidige werkplek. Heeft mijn manager gezegt dat hij mij misschien weer 8-12 vaste uren wil gaan aanbieden... Zucht.... B| :X
:? sommige mensen




is het al 17u?? :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan