MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
RetepV komt ook naar de MFMM en zal er ook zijn met het gele monster!
Heb jij ook een Duc?? :o















:+

Sta net buiten met de pauze, begint een fransoos, die hier ook werkt, tegen iemand te brabbelen dat er een 'very nice aR eS two-fifty' staat! Ikke: *D 'It's mine!' *D
Heb dus even flink mogen posen met m'n brommer en dan kan mijn dag niet meer stuk! :P

Voor pre-meet Eifel gangers: Gaan we nog een ritje doen voordat we bij huize JeGo aankloppen? :9
Anybody...? Ik ben nu met de brommer en dat ben ik niet zo vaak... :P
 
Laatst bewerkt:
Okee: Dan zal ik hier maar ff aangeven hoe het zit met het woord Goodbye!

De juf vraagt aan groep zes: Wie weet waar het woord "Goodbye" vandaan komt?
Jantje steekt zijn vinger op en antwoord: "Uit Groningen juf!"

De juf is erg verbaasd :? en vraagt Jantje hoe hij daar bij komt.

Jantje antwoordt: "Nou kijk, vorige weekend logeerde ik bij mijn neefje in Groningen en 's avonds hoor ik door de muur van de slaapkamer mijn oom tegen mijn tantje zeggen: Doe uw benen eens wied, dan kan ik er goodbye!"

Vandaar! ;)
 
Laatst bewerkt:
Okee: Dan zal ik hier maar ff aangeven hoe het zit met het woord Goodbye!

De juf vraagt aan groep zes: Wie weet waar het woord "Goodbye" vandaan komt?
Jantje steekt zijn vinger op en antwoord: "Uit Groningen juf!"

De juf is erg verbaasd :? en vraagt Jantje hoe hij daar bij komt.

Jantje antwoordt: "Nou kijk, vorige weekend logeerde ik bij mijn neefje in Groningen en 's avonds hoor ik door de muur van de slaapkamer mijn oom tegen mijn tantje zeggen: Doe uw benen eens wied, dan kan ik er goodbye!"

Vandaar! ;)

_O- _O-
 
Dat was het idd ook niet... :N

@ WB, sterkte voor je kereltje! :Y

Ik vanmorgen vergaderingvan mn huidige werkplek. Heeft mijn manager gezegt dat hij mij misschien weer 8-12 vaste uren wil gaan aanbieden... Zucht.... B| :X

Is 12 uren niet veul minder dan je nu werkt? Mooi compliment dat ze toch hun best doen om je te behouden, dan dan weer wel. :)

Eerder uit. Echt, dat einde van de opleiding bevalt me uitstekend. Toevallig de afgelopen week en deze week weer een wat voller rooster, maar het einde lijkt steeds dichterbij te komen.

Hopelijk over twee weken vliegtuigsystemen afronden, dat vind ik zo'n saai vak. Docent maakt het er ook niet echt beter op...ken je die bandjes met ruis voor mensen die moeilijk inslapen? Dat is geen ruis, hij heeft die bandjes ingesproken.

Maar goed, nog even. :X

En het is heerlijk weer om te rijden. Nog even zien wat ik met de MFMM doe. Heen rij ik sowieso met het Gooi mee, maar rond 13:00 begint er ook een Newb-rit vanaf de MFMM, ook wel aantrekkelijk om die nog even mee te rijden. Maar ben dat weekend ook weer bij m'n pa, vorig weekend was ik ook al zowel de zaterdag als de zondag op de motor weg, zou het ook wel leuk vinden als er wat van die weekenden terecht komt. Hmm, dillema's. :9
 
Oh en Noor natuurlijk nog gefeliciteerd met LdH, en UT met het nummer van dat meisje, en z'n sollicitatie. :Y
 
Dank voor jullie beterschapswensen voor zoonlief. Het is nu nog een zielig hoopje.

Jeempie, Noor..zul je altijd zien. Verandert dat je beslissing?

Lankh: lastige dilemma's hoor ;)
 
En WB natuurlijk beterschap met d'r zoontje. :Y

Lastig, zo zonder samenvattingen vergeet ik elke keer de helft weer voordat ik de post heb getypt. :+
 
:P Eind van de avond misschien weer een SV, dat hoort natuurlijk niet midden op de dag ;)

*edit: mits X zijn internet aan de praat weet te houden :+ *
 
Laatst bewerkt:
Klasgenootje heeft trouwens net z'n A'tje gehaald en mag voor 3-4k een R6 uit 2008 overnemen. Jezus. :X

Wil denk ik geen supersport ivm met m'n rug, maar voor die prijs had ik ook wel zo'n yamadrama willen rijden. :$
 
Okee: Dan zal ik hier maar ff aangeven hoe het zit met het woord Goodbye!

De juf vraagt aan groep zes: Wie weet waar het woord "Goodbye" vandaan komt?
Jantje steekt zijn vinger op en antwoord: "Uit Groningen juf!"

De juf is erg verbaasd :? en vraagt Jantje hoe hij daar bij komt.

Jantje antwoordt: "Nou kijk, vorige weekend logeerde ik bij mijn neefje in Groningen en 's avonds hoor ik door de muur van de slaapkamer mijn oom tegen mijn tantje zeggen: Doe uw benen eens wied, dan kan ik er goodbye!"

Vandaar! ;)

:')
 
hoi :W

Misschien een idee om JeGo wat te sponseren voor vanavond?
Ik neem aan dat er lopend buffet is :+ en onbeperkt drinken.
 
Sow middag, weer bijgelezen, nu reageren :P

Newby rit vanaf het MFMM? Tell me more please?

@ Jazzuki: Ik weet, wil er ook bij zijn alleen n leuk ritje erheen is nooit weg, anders ben ik er met 5 minuten :') Dus vandaar, vanwaar vetrek en hoe laat?
Krijg wel n druk weekend zo...do-vrij zwolle, za nog niks, zo MFMM :P

Kheb mn best gedaan op de rotondes vandaag, t gaat al beter :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan