MF Gooi en Vechtstreek deel 71, bijna Eifeltijd!!!

Coonie's stuiter probleempje :P

  • Geen gehips vóór 10 uur 's morgens!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Mies: Hortensia's (alle kans)

    Stemmen: 2 7,1%
  • Vinnut wel gezellig, maar dan alleen met veel drank op

    Stemmen: 2 7,1%
  • Dé rede waarom ik helemaal niet mee ga :')

    Stemmen: 1 3,6%
  • Eikel!

    Stemmen: 4 14,3%
  • Laat lekker gaan, maar niet tijdens het onbijt/koffie

    Stemmen: 5 17,9%
  • Als Zot meedoet vind ik alles goed :')

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ej, op de valreep *D


Moggeh! *O* *O*

Pre-Eifelgangerts vast viel spaB, werkerts: ik voel met jullie mee, vrije-tijds-peeps: geniet ervan! *O*


Vanmorgen té mooi weer om niet op de trapfiets naar het werk te gaan *D
Bijne de enige op de weg.......ikkie en zo'n 2054984656005 net uitgekomen vliegende monstertjes B|....... je vertrekt met lipstick en komt aan met een snor.....zo gek was die gsxx nog niet :')

Thé! :)
_O- PICS!!! *D
 
F*ck man... weer veels te laat eigenlijk! B|

Vanavond nog ff wat aan de brommer gedaan. Had met montage afgelopen winter een foutje gemaakt. Er zitten slangen op m'n spruitstuk van ongeveer een meter. (Welke gek dat bij Suzuki verzonnen heeft? :/ )
Die heb ik ff flink ingekort en weer gemonteerd zoals ik dacht dat ze zaten, van de ene naar het andere spruitstuk. Dat was niet zo vertelde iemand me, maar hij liep als de brandweer. Half gas gedraagde die zich alleen anders en ik dacht dat dat aan de afstelling van de gaskabels lag. Dat gecontroleerd en dat bleek perfect afgesteld te zijn! *D Toen kon het alleen nog aan die slangen liggen, dat omgedraaid zodat ze weer terug op hetzelfde spruitstuk zitten.
Moest alleen daarvoor het luchtfilter demonteren. Heb bij de racer enorm lopen kutten daarmee, dus zag de bui al hangen. B| Niet was minder waar *Floempie* en hij zat er weer op! *O* *D
Gestart en PERFECTO! *D *D *D

Nu ben ik dus hier en naar de klote! :X Chiel, ik heb respect voor jou geknutsel in je hokje! :} Ik moest bovenstaande ff naast de heftafel doen en heb gelijk overal last van. :P Verwend kreng ben ik eigenlijk! :')

Nu pitten en morgen nog ff BRAVO doen! :P :W

De B ga ik zo ook even doen. De rest is goed. :P Top dat na het FLOEMPIE moment alles weer goed was _O-
Maar wat mis ik in het verhaal van Suzuki? Sinds wanneer heb jij dat en anders gezien... sinds wanneer breng jij de brommer naar een Suzuki dealer? Of misplaats ik het woord "Suzuki" :P ?
 
Ej, op de valreep *D


Moggeh! *O* *O*

Pre-Eifelgangerts vast viel spaB, werkerts: ik voel met jullie mee, vrije-tijds-peeps: geniet ervan! *O*


Vanmorgen té mooi weer om niet op de trapfiets naar het werk te gaan *D
Bijne de enige op de weg.......ikkie en zo'n 2054984656005 net uitgekomen vliegende monstertjes B|....... je vertrekt met lipstick en komt aan met een snor.....zo gek was die gsxx nog niet :')

Thé! :)
:')








Koffie
 
:z Morgen,

Foto's van Zolder staan op internet maar zijn te droevig voor woorden..... iig een linkje om een idee te krijgen hoe de groene shirtjes stonden *D

http://www.circuitfoto.be/ListAlbums.aspx

:+ klik toevallig een ongelukkige man/vrouw aan....

20100503_2600.jpg
 
De B ga ik zo ook even doen. De rest is goed. :P Top dat na het FLOEMPIE moment alles weer goed was _O-
Maar wat mis ik in het verhaal van Suzuki? Sinds wanneer heb jij dat en anders gezien... sinds wanneer breng jij de brommer naar een Suzuki dealer? Of misplaats ik het woord "Suzuki" :P ?
Zal ook niet verder komen dan de B en de O! :') (tweetaktolie dan wel te verstaan 8-) ) Wat betekend in hemelsnaam ook alweer die A?? :/

Suzuki is de ontwikkelaar van dit blokje! ;) Vanaf 1988 :X - 1993 heeft Suzuki de RGV gemaakt. Daarna heeft Aprilia dat overgekocht en heeft nog één en ander verbeterd en opgevoerd en is er verder mee gegaan! *D
 
En je bent iig op tijd voor een nieuw topic! *O*
Zal het ooit gebeuren dat je je verslaapt.... en wij gewoon de 3000 halen?
Was het maar waar :/

Geen wekker gezet omdat ik vandaag vrij wilde, maar wel moet werken omdat ik anders werk niet af krijg en dan lig je te wachten tot je uit bed kan :Z

En nu achter de PC haast in slaap vallen, dus snel aan het werk zo -O-
 
Voor wie zin heeft: ik sta half 11 bij de pomp bij Witte Bergen. Probeer nog even een route binnendoor naar Zandvoort in elkaar te flansen :]
 
Voor wie zin heeft: ik sta half 11 bij de pomp bij Witte Bergen. Probeer nog even een route binnendoor naar Zandvoort in elkaar te flansen :]
Ja hallo!!! zo snel kan ik ook niet werken hoor :P (ben al wel voor 25% klaar *D )


Ik denk dat ik eerst toch ff naar Ro ga voor die resonantie en daarna misschien wel richting Zandvoort even kom. Maar bel dan wel eerst.

Veel plz! *O* :]
 
met werken of motor?


Ik moet de kappen nog erop zetten straks, half uurtje werk al met al... en daarna ga ik rijden. Zin om mee te gaan? Tijdstip weet ik nog niet precies. Gok ergens rond het middaguur. Je bent ook wel eerder welkom, maar ben dan waarschijnlijk nog ff aan het werk (thuis)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan