kawasaki zx-6r 1998 in onderdelen

uit welk bouwjaar is je fiets (en je spiegels)?
Ik heb intresse in je spiegels, indien ze orgineel zijn en in goede staat verkeren!
hoor ut graag
 
Laatst bewerkt:
Mi Scoezie! had de naam van dit topic ff nie bekeken.. l( 98 dus.

Maar heb nog steeds intresse!! heb je toevallig ook foto's van de spiegels?
 
Laatst bewerkt:
Heb je de linkerschetsplaat nog?

De mijne is gisteren stuk gegaan maar ik heb een zx6r bj 95 maar ik gok dat dat wel past en anders is het wel passent te maken
 
Vandaag samen met Niels zijn motor nog een stuk verder gesloopt :P We hebben het blok er onder vandaan gesleuteld (tering wat kunnen sommige bouten vastzitten!) en die heb ik daarna meegenomen. Succes met de verkoop van de rest van de onderdelen Niels!

En een gratis kickje, want er lagen nog genoeg onderdelen die verkocht kunnen worden zag ik!
 
Laatst bewerkt:
heb je toevallig nog onderdeeltje 13242 zonder speling?
2001ZX600J2US_E1370.gif
 
idd erik het was een hels karwijtje ma het is gelukt :)

mmm moet ik ff kijken erwin,, binnekort maak ik ff een update van wat ik nog heb inc foto;s :)

kickjee
 
haha bijna niet thuis geweest bezig geweest dit schooljaar te reden, komen vandaag of morgen heb fotos van alle hele onderdelen das dus nog makelijker. grtzz
 
Oy Niels; heb je het zadel teruggestuurd omdat het echt niet past op mijn 9'nr. Hoe staat het met het versturen van de stelbouten voor de voorvork?

PS: wat is de staat van je kabelboom?
 
kabelboom is nog helemaal in topstaat nisk mee gebeurd,

de bouten komt een maat van mij deze week er even uitdraaien :)

dus die zijn zogoed als onderweg zegmaar.. zal je morgen ff de foto;s van den kabelboom sture

@vaagverhaal,

morgen heb je de foto;s op je mail staan :)

groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan