Bachus laatste OBT

Nohome

Geduldstester
Donateur
10 dec 2002
2.383
104
Noordkop
Zoals jullie hier hebben kunnen lezen is de tijd gekomen dat we de laatste OBT voor Bachus gaan organiseren. Hijzelf heeft al aan plaatsje bij Ootje op het zijspan geregeld, en wij gaan hem begeleiden op zijn laatste rit, van zijn huis naar het crematorium in Hoorn. Hij zou graag een grote stoet motoren (met of zonder zijspan) willen, en iedereen is welkom.

Het wordt dinsdag 4 mei, om twaalf uur is de crematie.
Verzamel tijd is 10.00-10.15 bij Uli thuis.
Het adres is: Gerrenbraak 11, 1671 LL Medemblik

Hoe gaan we het doen:
Bachus wordt op het span van Ootje gezet, en dan gaan we in colonne naar Hoorn, beneden bij de afslag blijven de dragers, en de auto van Kitty wachten, en rijdt de rest door naar het crematorium. Op de toegangsweg wordt een erehaag van motoren gezet, de auto's kunnen vast gaan parkeren. Dan rijden wij met Bachus en familie naar het crematorium, en zal de crematie plechtigheid aanvangen.

Voor alle mensen die foto's maken, verzoek is om ze via mij te zenden en ze niet zomaar op het forum te plaatsen, dit om pijnlijke momenten te voorkomen.
Bij voorbaat dank.


Heb je vragen stuur mij een PBtje


De kaart
full



Impressie:
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Is er toevallig wel al bekend op welke dag?


Waarschijnlijk niet anders had het er wel bij gestaan
 
Zoals jullie hier hebben kunnen lezen is de tijd gekomen dat we de laatste OBT voor Bachus gaan organiseren. Hijzelf heeft al aan plaatsje bij Ootje op het zijspan geregeld, en wij gaan hem begeleiden op zijn laatste rit, van zijn huis naar het crematorium in Hoorn. Hij zou graag een grote stoet motoren (met of zonder zijspan) willen, en iedereen is welkom.

Details over hoe en waar volgen nog.

Wie willen er mee
1. Hello Kitty
2. Kloin Moidje en Rob
3. Ootje
4. HPLaverda
5. Nohome
6. Dolfijneflipper
7. gjvh

B&Y komt (afhankelijk of ik verlof kan nemen) meestal de 5e dag en dat zou maandag betekenen en dan heb ik verlof.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag aan Uli's laatste wens willen meewerken maar zit volgende week is het buitenland :(
 
En ik ga proberen of ik mn nachtdienst van Maandag kan ruilen, en anders misschien maar plaats nemen bij MZje in de bak. Zelf rijden met de emotie's en geen slaap is geen goed idee.
 
In principe ben ik er bij - heb uitvoerder net gebeld, was niet echt blij maar zei ook niet gelijk nee.
Als ik deze week niet in de ziektewet gezeten had was het zeker geen probleem geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan