Bachus laatste OBT

Ootje is ook weer in de lucht......

Rare dag vandaag, een verjaardag combineren met een begrafenis is geen combinatie.

4 mei is nu nog specialer geworden.

Ik ben ontroerd door zoveel opkomst.
Voor een aantal mensen respect dat ze gekomen zijn.
Ook de gebeurtenissen zijn van een traan, maar ook van een lach.
Zoals bij een echte OBT was de voor-"pret" als vanouds.

Toch wil ik ook nog een oproep doen:

Gaius-slampampus: we hebben elkaar even gesproken voor het crematorium.
Super dat je bent meegereden, ik heb begrepen dat de drempel hoog voor je was. :/

Hou "waar is wat te doen" in de gaten, ik hoop je nog eens te ontmoeten tijdens een gewoon OBT. :W
 
Lady N en ik zijn nu ook allebei weer thuis.

't Was een mooie plechtigheid. Wij zijn blij dat we er bij konden zijn.

Sterkte voor Kitty en kinderen.... en voor BM en LD.

Hoop iedereen weer te zien bij een volgende 'gewone' OBT..
 
Vooral aan Kitty en de kids, maar natuurlijk ook aan de vrienden en bekenden van Uli, heel veel sterkte toegewenst de aankomende tijd om jullie leven weer op te pakken.

Ik vond het jammer dat ik niet aanwezig heb kunnen zijn, maar alleen is Uli zeer zeker niet geweest in zijn laatste rit. :}
Hij zal vanaf "zijn zijspanwolkje" zeker waarderend hebben rondgekeken. ;)
 
Vandaag bij Kitty geweest, en heb wat foto's in OP geplaatst. Namens haar iedereen heel erg bedankt voor de aanwezigheid, steun en voor het meeleven.
Zoals Kitty zei, Uli zou het zo gewild hebben.
 
De kist ziet er heel mooi uit zo met die foto en al die mooie bloemen..
Ik kende Bachus niet, maar als dat zijn persoonlijkheid uitstraalde moet het wel een heel warm en hartelijk persoon zijn geweest..

De foto van Uli is zo te zien ook erg leuk, zo moet hij inderdaad herinnerd worden..
 
Mooie foto's

Nu baal ik er nog meer van dat ik het niet heb kunnen halen om Uli de laatste eer te bewijzen. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan