Stunt rem achter fireblade 1996

Billemans

MF'er
28 apr 2010
46
0
Stunt set up voor achterrem. Momenteel zit deze kit op een Fireblade 1996 en bestaat uit:
- Rem handle (hydraulisch) plaatsing bij koppeling
- Staalomvlochten remleiding
- Eén remklauw achter (goede remblokken)
- Montage 'blok' voor 2 remklauwen

Het systeem is aan te brengen door het standaard rem montageblok/beugel te vervangen voor de dubbele. Eigen remklauw daar tevens op monteren en je kan dan bijvoorbeeld wheelies maken wanneer je op je stuur zit. Iets wat ik niet durf en daarom mag jij hem kopen!

Verzenden mogelijk tegen verzendprijs.

full

full
 
en hoeveel moet dat kosten dan? ik zie dat je een cbr1000rr rempomp gebruikt, die is eigenlijk te groot voor op een 1 zuigerig remklauwtje. het werkt wel hoor, daar niet van. maar een 12mm radiaal is dan eigenlijk the way to go.. als je de 2 remklauwen koppelt dan werkt de 1000rr pomp al veeel beter..
hoe is ie gemaakt? 2 standaard brackets aan elkaar gelast, een nieuwe van staal gemaakt?
 
Mijn excuses, zie nu pas dat er is gereageerd. Ik weet niet hoe de set is opgebouwd, ik heb de motor als stuntfiets gekocht en wil er weer een straatfiets van maken, daarom wil ik er graag van af.

Wbt je vragen:
Vraagprijs 90 euro
De montagebeugel is uít één stuk aluminium
De klauwen zijn niet gekoppeld
 
ok, ik zal het doorgeven.. maar je kan toch makkelijk zien of het van staal of alu is? en of er lasjes overheen lopen?
 
mmm.

ik ga er even over nadenken.
zelf van de week stuntblade gekocht dus misschien leuke kans :Y

ach tegen tijd dat ik serieus zo iets ga gebruiken zijn we een jaar verder :+
 
Denk er maar over na, het is volgens mij wel een goede deal die setjes in z'n compleetheid gaan zeker al snel voor het dubbele weg. Ik wil er alleen graag van af zodat ik een mooie demper kan kopen.. :)
 
mmm.

ik ga er even over nadenken.
zelf van de week stuntblade gekocht dus misschien leuke kans :Y

ach tegen tijd dat ik serieus zo iets ga gebruiken zijn we een jaar verder :+
als je een beetje oefent niet hoor! ik was het na een half jaar aan het doen, maar dan zonder rem.. dat kan namelijk ook :+

heb jij de bike van maurice gekocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan