Laser Hotcam in onderdelen

Paalman

Rookie
22 sep 2008
18
0
Loosbroek
Wegens een montagefout van mij |( kwam bij het inveren het uiteinde van de achteras tegen m'n uitlaat. Daardoor is er een gat in het carbon gekomen en is de uitlaat lek. De uitlaat was splinternieuw, nog geen 300km mee gereden :( .

De uitlaat zat op een Yamaha FZS600 Fazer '98.

Daarom verkoop ik alle nog bruikbare(?) onderdelen. De volgende onderdelen zijn beschikbaar (zie foto's):

- Beide uiteinden van de uitlaat incl. montage strip (die gepopt zaten)
- 'potje' die aan het eind in de uitlaat zat
- Binnenvoering
- linkpijp incl. bevestigingsbeugel
- Ophang beugeltje voor de voetsteun incl. boutjes
- Veertjes tussen de demper en de linkpijp
- 'Laser Hotcam' logo

Mocht je een onderdeel nodig hebben, hoor ik het graag, dan komen we er wel uit.

W2GziwCAmvUtGm5tYEWfNQ==.jpg

1YI4VdBfX5V209KkKy0uuw==.jpg

VSKmjuIsSFGJNtftKLYQ==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Da's minder voor je...
Heb net zelf een Hotcam gekocht, dus ik vraag me eigenlijk af wat je dan verkeerd gedaan heb??? :? Niet dat ik dalijk dezelfde fout maak...
 
idd nieuwe mantel er op (evt van titanium of carbon en staal is er ook meende ik) en dan gewoon weer vlammen wel ff kijken dat het je geen 2e x gebeurt (dus ff kijken wat je fout gemonteerd had suc6

ps heb er zelf al 2 onder m,n z1000 dus heb niet echt intresse maar het kan wel handig zijn als je net een schuiver heb gemaakt of zo iets
 
Ik heb een Givi rekje achterop zitten. Het frame daarvan komt uit achter m'n voetsteuntjes. Daardoor komt de voetsteun een stukje naar 'voren'. Hierdoor past de uitlaat er niet meer op. Ik heb 'm dus met een klein beugeltje net iets naar onder geplaatst. Schijnbaar kwam de uitlaat dus al te laag uit :(.

Nieuwe mantel heb ik nog niet aan gedacht, maar aan de andere kant, de uitlaat past toch niet..
Waar zou ik die aan kunnen komen?

De kans is groot dat ik 't spul toch weg ga doen, dus ik zal even kijken naar de maten van de linkpijp...
 
Als ik trouwens de dbkiller niet passend krijg in m'n Micron uitlaat (killer moet gebogen worden), dan heb ik die ook nog in de aanbieding..
 
Wat wil je hebben voor dat deel met die geperforeerde buis? En wat is de diameter?

Het gaat me eigenlijk alleen om die perforatie buis.
Bij mijn akrapovic voor mijn crosser is deze door een kusje achteren stuk/krom.
En denk dat ik deze wel pas krijg in mijn akra.
 
Laatst bewerkt:
heb je het ophangbeugeltje nog???

De mijne is kennelijk erg broos van er zit een scheurtje in.

Greetzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan