Leovince SBK Yamaha FZ6 carbon uitlaten

Jv-h

Die hard MF'er
5 feb 2009
382
0
London
Merk: Leovince
Type: Carbon SBK voor Yamaha FZ6 (S2!) + cat vervanger + uitneembare db-killers
KM: 5800 km erop gezeten dus als nieuw
Prijs: doe een bod, nieuw waren ze rond de 500 euro + een beetje met de cat vervanger
Foto's kan ik nog toevoegen op verzoek, maar ze zien er ongeveer zo uit:
http://farm4.static.flickr.com/3207/2936619938_4dd467d666.jpg maar dan met carbon. In het fz6 naked topic staan ook nog een aantal foto's.

Ophalen in Den Haag, opsturen kan ook maar het is een redelijk grote en zware doos!
 
Laatst bewerkt:
zou er even bijzetten voor welk bouwjaar ze zijn. Maatje van mij heeft de FZ6S2 en die was blijkbaar net iets anders als de FZ6S(1).
 
Foto 1
full
 
en waarom gaan ze er al zo vlug weer af viel het geluid tegen ?

gr
 
Weet niet of het op een 05 past. Op de Leovince site wordt wel een onderscheidt gemaakt tussen 2004-2006 en 2007-2010... Kan alleen niet terugvinden of dit enkel het design is of ook in afmeting. Misschien staan ze enkel iets verder naar achter of naar voren. Kan met niet voorstellen dat er iets heel veel anders is. Op aantal verkoop sites wordt zelfs geen onderscheidt gemaakt tussen de verschillende jaren van andere merken uitlaten. Maar, nogmaals, ben niet zeker wat het verschil is.

Geluid viel zeker niet tegen, was juist geweldig met de db-killers eruit (heb maar even met db-killers gereden). Menig positieve reacties van andere motor rijders gekregen. Zijn eraf omdat ik de motor inruil en de dealer er geen meerwaarde aan gaf. Die originele uitlaat zit er nu onder en dat klinkt echt nergens naar!
 
Laatst bewerkt:
Ja erzit wel degelijk verschil in de modelen 2005 en 2009.Als je op de site van leovici kijkt zie je de tekeningen en dan kan je zien dat het anders is.

Het gaat nameliujk om de cat vervanger deze zal niet passen op een 2005 model in de catvervangen van 2005 zit een bocht in en die van 2009 is recht.

mvg ronald
 
zit er E keur op de uitlaat?

op tekening te zien wel :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan