MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

Status
Niet open voor verdere reacties.
buttocksglobe.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha als het om toppies gaat is die lange er weer als de kippen bij hoor :+
zag dat westbest het ook al begint te leren *D
 
ey :W was puur toeval hoor



















O-)

eerst de R1 's ff gaan doen :Y
 
En weer thuis...


Zo maar eens de onderkuip erop, motorschoon maken, ketting invetten, berging opruimen en uhmm spullen voor de Eifel maar eens verzamelen :Y


:W
 
^^ leuk continent is dat, geen straf om daar te verblijven ..

Vandaag gewerkt, vroeg klaar, heerlijk stukkie omrijden naar huis, mis ik opeens een stuk voorspatbord :?
Had vanavond dus een creatieve avond vinger epoxyen voor volwassenen.
Ook nog even een monstertje een nieuw achterlichtje en knippers gegeven en vind het wel weer best zo...
Even Dexter seizoentje koekeloeren ..
 
^^ leuk continent is dat, geen straf om daar te verblijven ..

Vandaag gewerkt, vroeg klaar, heerlijk stukkie omrijden naar huis, mis ik opeens een stuk voorspatbord :?
Had vanavond dus een creatieve avond vinger epoxyen voor volwassenen.
Ook nog even een monstertje een nieuw achterlichtje en knippers gegeven en vind het wel weer best zo...
Even Dexter seizoentje koekeloeren ..



goed bezig.... ;)






Hier ook wat huisvlijt: design een UT-original, uitvoering MZN, knipselen und plakken afdeling freubelvreugd (lees: Coonie :') )


Foto-BJMT3AFV.jpg



Foto-JYDGI43U.jpg




Het heeft een naam! *O* *O* *O* *O*



*D
 
:( Ingehaald door een meissie *D .............................. :P

Goeieaaaaaaaf super daggie gehad gisteren en heerlijk gereden met 1 beetje natte sessie na 6 ronden *O*
Helaas maatje van me eerste sessie 1e bocht links onderuit, koude nieuwe bandjes of iets op de weg van vorige sessie :? maar kon na een duc tape weer knallen :Y

4e sessie werd iemand voor mij ingehaald en ging zo hard in de remmen dat de motor begon te stuiteren dat liep net goed af. Na een paar keer rechtdoor gegaan te zijn bij ruskenhoek mijn vering bij moeten stellen omdat de motor behoorlijk zenuwachtig was.


De 5e sessie sloeg de vermoeidheid toch toe en na een paar keer over de kurfstone en naast de baan gezeten te hebben toch maar de pits in gegaan :Z
Verders heerlijk gereden en mooie tijd neergezet van 2.06 verdere ronde tijden zijn nog niet bekent helaas, ben wel benieuwd of ik een beetje constant gereden hebt :Y
 
Rij dan ook een beetje dóór 8-)

geintje hoor, denk dat ik een rondje in 4 minuten zou doen


Dat dacht zij ook denk ik *D
Ben erachteraan gegaan maar niet meer bij gekomen :N
Zag de ronde tijd van Maudie maar die rijd ook lekker door :W

Ach voor de eerste keer sinds 4 jaar weer op assen niet verkeerd, kan alleen maar sneller gaan maar moet ik geen 4 jaar meer wachten dan moet ik met Rolator _O-
 
Laatst bewerkt:
goed bezig.... ;)






Hier ook wat huisvlijt: design een UT-original, uitvoering MZN, knipselen und plakken afdeling freubelvreugd (lees: Coonie :') )


[http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJMT3AFV.jpg (afbeelding)]


[http://www.mijnalbum.nl/Foto-JYDGI43U.jpg (afbeelding)]



Het heeft een naam! *O* *O* *O* *O*



*D
_O- _O- :} :}
:( Ingehaald door een meissie *D .............................. :P

Goeieaaaaaaaf super daggie gehad gisteren en heerlijk gereden met 1 beetje natte sessie na 6 ronden *O*
Helaas maatje van me eerste sessie 1e bocht links onderuit, koude nieuwe bandjes of iets op de weg van vorige sessie :? maar kon na een duc tape weer knallen :Y

4e sessie werd iemand voor mij ingehaald en ging zo hard in de remmen dat de motor begon te stuiteren dat liep net goed af. Na een paar keer rechtdoor gegaan te zijn bij ruskenhoek mijn vering bij moeten stellen omdat de motor behoorlijk zenuwachtig was.


De 5e sessie sloeg de vermoeidheid toch toe en na een paar keer over de kurfstone en naast de baan gezeten te hebben toch maar de pits in gegaan :Z
Verders heerlijk gereden en mooie tijd neergezet van 2.06 verdere ronde tijden zijn nog niet bekent helaas, ben wel benieuwd of ik een beetje constant gereden hebt :Y
Klinkt alsof je op tijd bent gestopt :/

Maar zo te horen toch een mooi dagje verder :Y
 
goed bezig.... ;)






Hier ook wat huisvlijt: design een UT-original, uitvoering MZN, knipselen und plakken afdeling freubelvreugd (lees: Coonie :') )


[http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJMT3AFV.jpg (afbeelding)]


[http://www.mijnalbum.nl/Foto-JYDGI43U.jpg (afbeelding)]



Het heeft een naam! *O* *O* *O* *O*



*D

_O- fantastische decal! Ik mis alleen de hortensia's....
 
:( Ingehaald door een meissie *D .............................. :P

Goeieaaaaaaaf super daggie gehad gisteren en heerlijk gereden met 1 beetje natte sessie na 6 ronden *O*
Helaas maatje van me eerste sessie 1e bocht links onderuit, koude nieuwe bandjes of iets op de weg van vorige sessie :? maar kon na een duc tape weer knallen :Y

4e sessie werd iemand voor mij ingehaald en ging zo hard in de remmen dat de motor begon te stuiteren dat liep net goed af. Na een paar keer rechtdoor gegaan te zijn bij ruskenhoek mijn vering bij moeten stellen omdat de motor behoorlijk zenuwachtig was.


De 5e sessie sloeg de vermoeidheid toch toe en na een paar keer over de kurfstone en naast de baan gezeten te hebben toch maar de pits in gegaan :Z
Verders heerlijk gereden en mooie tijd neergezet van 2.06 verdere ronde tijden zijn nog niet bekent helaas, ben wel benieuwd of ik een beetje constant gereden hebt :Y

Klinkt als een geslaagde dag! 2.06 op een nieuwe fiets is volgens mij helemaal zo slecht nog niet... ONK rijd daar rond de 1:50-1:55 ? Scherpe tijd hoor...
Nieuwe stuk is niet in gebruik genomen neem ik aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan