MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er bekruipt mij een naar gevoel...
Dag voordat ik vorige week naar de Eifel ging de bandjes op spanning gezet... 2,6 / 2,4 bar.
1 na laatste dag bandjes opgemeten.... 2,3 / 1,95
Eerst een beetje het idee dat het kwam door de hitte.. en kou.. uitzetten etc.. en dan niet de hoogte verschillen meegerekend. Anderen hadden ook spanningsverlies namelijk...
Maaruh op de terug weg de bandjes weer op spanning gezet.. 2,6 / 2,4..
Vandaag opgemeten en wederom ongeveer 0,2 bar per band verlies :X .... Hoe snel verliezen jullie de druk in de bandjes? Om de hoeveel km bedoel ik dan. Aangezien ik een krappe 2000dkm heb gereden..
Mocht het zo zijn dat ik ze gewoon lek heb gereden? Wil ik eventueel best is andere bandjes proberen. Geen dunlops zoiezo. Maar een concurrent van de Michelin Pilot Power is natuurlijk een optie. 2CT ziet ik geen baat bij voor op straat?

Moet ik trouwens even bij vermelden dat ik ondanks het druk verlies in de bandjes hier niets van heb gemerkt onder het rijden!
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een geslaagde dag! 2.06 op een nieuwe fiets is volgens mij helemaal zo slecht nog niet... ONK rijd daar rond de 1:50-1:55 ? Scherpe tijd hoor...
Nieuwe stuk is niet in gebruik genomen neem ik aan?


Nee nieuwe stuk reden wij niet en dat vind ik helemaal niet erg want daar ga je nog meer rechtdoor, juist een mooie bocht Ruskenhoek :Y
Strubben ging eind vd dag steeds beter, rotte korte bocht naar links :/
 
-O- toch een klein gaatje in mn achterband :(

Vanochtend opgepompt tot 3.2bar (jaja.. iets teveel) en nu na een dag rijden 2.5bar. Zit een heel klein gaatje net naast het loopvlak...

Ik rij er vermoedelijk al wel wat langer mee, maar aangezien ik niet veel km's gereden heb de laatste tijd is het me niet echt opgevallen.

Dan maar de voetpomp mee naar de Eifel en iedere morgen weer verse lucht erin. Nieuwe bandjes ook maar meteen bestellen, maarja dat gaat niet lukken voor vrijdagochtend :N
 
2CT ziet ik geen baat bij voor op straat?

Juist wel, denk ik dan. 2C moet in principe de voordelen geven van een zachter rubber, zonder dat deze zo snel afslijt. Hoop dat m'n volgende set minder vierkant afslijt.

Maar goed, weet niet hoeveel PSI één Bar is. Toen de motor van de winter zo'n 2 maanden stilstond was ik zowel voor als achter 6 PSI kwijt. Hou m'n verlies nooit zo strak in de gaten eerlijk gezegd. Eens in de zoveel tijd aan de compressor hangen en zorgen dat het wijzertje de waarde aangeeft die ik wil, waar het wijzertje dan vandaan moet komen let ik niet zo op.
 
Er bekruipt mij een naar gevoel...
Dag voordat ik vorige week naar de Eifel ging de bandjes op spanning gezet... 2,6 / 2,4 bar.
1 na laatste dag bandjes opgemeten.... 2,3 / 1,95
Eerst een beetje het idee dat het kwam door de hitte.. en kou.. uitzetten etc.. en dan niet de hoogte verschillen meegerekend. Anderen hadden ook spanningsverlies namelijk...
Maaruh op de terug weg de bandjes weer op spanning gezet.. 2,6 / 2,4..
Vandaag opgemeten en wederom ongeveer 0,2 bar per band verlies :X .... Hoe snel verliezen jullie de druk in de bandjes? Om de hoeveel km bedoel ik dan. Aangezien ik een krappe 2000dkm heb gereden..
Mocht het zo zijn dat ik ze gewoon lek heb gereden? Wil ik eventueel best is andere bandjes proberen. Geen dunlops zoiezo. Maar een concurrent van de Michelin Pilot Power is natuurlijk een optie. 2CT ziet ik geen baat bij voor op straat?

Moet ik trouwens even bij vermelden dat ik ondanks het druk verlies in de bandjes hier niets van heb gemerkt onder het rijden!


Lijkt redelijk veel verlies in een paar dagen, betekend dat je na 4 dagen zowat een bar verliest.
Kan wel dat je ze thuis warm 29 graden buiten temp en terug met 10 graden een verschil hebt :Y

ff in de gaten houden en kieken of er iets in zit, lekker wassen met shampo dan gaat ie vanzelf bellen blazen *D
 
-O- toch een klein gaatje in mn achterband :(

Vanochtend opgepompt tot 3.2bar (jaja.. iets teveel) en nu na een dag rijden 2.5bar. Zit een heel klein gaatje net naast het loopvlak...

Ik rij er vermoedelijk al wel wat langer mee, maar aangezien ik niet veel km's gereden heb de laatste tijd is het me niet echt opgevallen.

Dan maar de voetpomp mee naar de Eifel en iedere morgen weer verse lucht erin. Nieuwe bandjes ook maar meteen bestellen, maarja dat gaat niet lukken voor vrijdagochtend :N


gatver, eng idee.....kan geen kwaad? -O-



@ Pino: nice dat het nice was! *O* :}
@ Phoen: ook een gaatje? -O-
 
-O- toch een klein gaatje in mn achterband :(

Vanochtend opgepompt tot 3.2bar (jaja.. iets teveel) en nu na een dag rijden 2.5bar. Zit een heel klein gaatje net naast het loopvlak...

Ik rij er vermoedelijk al wel wat langer mee, maar aangezien ik niet veel km's gereden heb de laatste tijd is het me niet echt opgevallen.

Dan maar de voetpomp mee naar de Eifel en iedere morgen weer verse lucht erin. Nieuwe bandjes ook maar meteen bestellen, maarja dat gaat niet lukken voor vrijdagochtend :N


Dat is naatje, lekker repareren als het een heel klein gaatje is :Y
Idd iedere ochtend ff tjekke kan je hem nog oprijden, zit er nog veel profiel op dan :?
 
gatver, eng idee.....kan geen kwaad? -O-



@ Pino: nice dat het nice was! *O* :}
@ Phoen: ook een gaatje? -O-
nah... ik vind van niet. Al is het natuurlijk niet goed :N Net al even gekeken op een site die veel banden levert en monteert enzo. Maar die zijn morgenavond niet open. Dat was anders nog een optie.

Iemand anders een idee nog? Wil weer Pilot Road 2ct :Y (en dan ook meteen voor denk ik... achter iig!!)
 
Ik zou wel altijd zorgen dat je het zelfde type banden op je fiets hebt ja.. weet niet of het nou echt kwaad kan.. maar ik kan me voorstellen dat het niet echt handig is als je 2 verschillende types/merken hebt.
 
Dat is naatje, lekker repareren als het een heel klein gaatje is :Y
Idd iedere ochtend ff tjekke kan je hem nog oprijden, zit er nog veel profiel op dan :?
Wilde 'm al na de Eifel vervangen... zit niet heel veel profiel meer op (wel op het schuine deel waar het gaatje zit).

Dus repareren heeft ook geen zin, komen nieuwe onder. Al lukt dat niet meer voor de Eifel ben ik bang
 
Er bekruipt mij een naar gevoel...
Dag voordat ik vorige week naar de Eifel ging de bandjes op spanning gezet... 2,6 / 2,4 bar.
1 na laatste dag bandjes opgemeten.... 2,3 / 1,95
Eerst een beetje het idee dat het kwam door de hitte.. en kou.. uitzetten etc.. en dan niet de hoogte verschillen meegerekend. Anderen hadden ook spanningsverlies namelijk...
Maaruh op de terug weg de bandjes weer op spanning gezet.. 2,6 / 2,4..
Vandaag opgemeten en wederom ongeveer 0,2 bar per band verlies :X .... Hoe snel verliezen jullie de druk in de bandjes? Om de hoeveel km bedoel ik dan. Aangezien ik een krappe 2000dkm heb gereden..
Mocht het zo zijn dat ik ze gewoon lek heb gereden? Wil ik eventueel best is andere bandjes proberen. Geen dunlops zoiezo. Maar een concurrent van de Michelin Pilot Power is natuurlijk een optie. 2CT ziet ik geen baat bij voor op straat?

Moet ik trouwens even bij vermelden dat ik ondanks het druk verlies in de bandjes hier niets van heb gemerkt onder het rijden!

Continental Sport Attack ?
of Conti Road Attack..

Ik heb onlangs de SportAttacks eronder en rijdt errug lekker..
 
Aaf! :W

@ Sticker Coonie, gaafff!!! *O* *O* *O*

@ Bartjes-date, is het wat?!! *D

@ Gaatje Michiel, -O-

@ Band Phoen, -O- :j
 
Hey Plex, gespot op je weg huiswaarts! :W :+

Was je wakker? :P

:')
_O- :W Was wel in gedachten ja :$

goed bezig.... ;)






Hier ook wat huisvlijt: design een UT-original, uitvoering MZN, knipselen und plakken afdeling freubelvreugd (lees: Coonie :') )


[afbeelding]


[afbeelding]



Het heeft een naam! *O* *O* *O* *O*



*D
:} :} Helemaal jij! *O* *O*

-O- toch een klein gaatje in mn achterband :(

Vanochtend opgepompt tot 3.2bar (jaja.. iets teveel) en nu na een dag rijden 2.5bar. Zit een heel klein gaatje net naast het loopvlak...

Ik rij er vermoedelijk al wel wat langer mee, maar aangezien ik niet veel km's gereden heb de laatste tijd is het me niet echt opgevallen.

Dan maar de voetpomp mee naar de Eifel en iedere morgen weer verse lucht erin. Nieuwe bandjes ook maar meteen bestellen, maarja dat gaat niet lukken voor vrijdagochtend :N
Shit man, kan er niet een pluutje in of zo? Lijkt me dat door het vervormen van de band in bochten het verlies groter zal zijn dan op een recht stuk :? heeft Ro geen goede raad :? Zie al dat je ze wilt vervangen...

Zelf klaar met de brommer, morgenochtend een paar uurtjes werken en dan de boel inpakken. Al bekend hoe we het doen met de pakezel?
 
Laatst bewerkt:
Shit man, kan er niet een pluutje in of zo? Lijkt me dat door het vervormen van de band in bochten het verlies groter zal zijn dan op een recht stuk :? heeft Ro geen goede raad :?
:^

Kan Ro er niet even een parapluutje in trekken? Lijkt me niet lekker in de Eifel zo :N
 
Wilde 'm al na de Eifel vervangen... zit niet heel veel profiel meer op (wel op het schuine deel waar het gaatje zit).

Dus repareren heeft ook geen zin, komen nieuwe onder. Al lukt dat niet meer voor de Eifel ben ik bang
Ro? Of bel ff motorcentrum Houten, doen dat ook en als je 't vraagt met spoedje kan je misschien morgen nog terecht..
 
Laatst bewerkt:
Wilde 'm al na de Eifel vervangen... zit niet heel veel profiel meer op (wel op het schuine deel waar het gaatje zit).

Dus repareren heeft ook geen zin, komen nieuwe onder. Al lukt dat niet meer voor de Eifel ben ik bang


Tja dat is kort dag voor vrijdag, als ie niet te veel afloopt idd pomp mee en lekker opgummen daar :Y

Nog een mooi plaatje ;)
full
 
@ Pino: Veel verschil tussen het rijden met straatmotor en nu een circuitfiets?
Mooie tijd iig :Y












@ Foen: Zo lang je achaamranden hebt, hoef je niet en de 2CT's :N






@ Michiel: Morgen ff een rondje bellen voor die bandjes :Y
 
Ook maar ff aan het nickname pimpen gegaan *D

full
 
@ Pino: Veel verschil tussen het rijden met straatmotor en nu een circuitfiets?
Mooie tijd iig :Y












@ Foen: Zo lang je achaamranden hebt, hoef je niet en de 2CT's :N






@ Michiel: Morgen ff een rondje bellen voor die bandjes :Y
Ga morgen op de motor naar mn werk en dan ff rondbellen idd. Wellicht kan Ro er een plu-tje in stoppen of heb ik geluk en heeft iemand nog een bandje liggen. Zoniet dan komen er na de Eifel iig nieuwe onder... maar liever met een goed gevoel daar rond rijden idd :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan