MF Gooi en Vechtstreek deel 72, Eifeleditie 2010 uncensored!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest ff bijlezen :Z

Balen Jeroen -O- en gelukkig dat ie weer terug is WBX. Blokkeering had misschien ook te maken met de warmte/afkoeling op dat moment. Kan me voorstellen dat je er goed naar wil laten kijken.

Leuke foto's WB :Y

Morgen ook wel zin in een ritje :Y

Vanavond bij een vriend geweest die morgen naar de Eifel (!) vertrekt. Was lekker en gezellie! Morgen schuren, schuren, schuren en morgenavond scheuren? })

Nog ff een ploatje om het af te leren :P

full


Truste all! :z
 
Bedankt voor het medeleven allemaal ;)


:W

Vandaag mn neefje vastgehouden.....wat een klein wondertje met vingertjes en teentjes.
Leuk zeg :Y


Naaf :W

[me="Svijf"]is kapot :+[/me]

Heerlijke dag gehad in Scherpenzeel.
Autocrossen is gaaaaaaaaaaf.
Nat zand sucks :X
Foto's staan inmiddels op hyves.
Morgen hier wel een paar posten + een linkje naar Youtube.
Is nu aan het renderen en zo nu ff upload aanzetten.
Nog even met de hond lopen.
Daarna douchen en tukken :Y

Waarschijnlijk tot deel 73 :') :W
Bouwen die auto :P


Aaf :W

Net terug van m’n werk… Lekker wezen zwemmen met de kids vanmiddag :Y Even kijken hoe het hier is…Goed bezig! *O* Dat wordt dus niet áchter mij lopen zondag… ;)Spannend joh! :Y Veel succes vast! :Y Lijkt me wel bizar dat het voor de laatste keer is… Geeft toch net even een andere lading…Hehe *O* :)_O- _O- _O-:') ;)Waarom je hond meegenomen eigenlijk!? :? Ennuh, je vrije tijd nog doorgekomen?! ;) Wat klopt hier niet?! :?_O-:') ;)Weer 'lekker' aan het knutselen dus?! :/ Wel goed bezig! :)Aah goed joh! Dat is wel prettig! :Y Ennuh, bedoeld Michiel The Helicopterman?!! :') ;)Fijn dat de Tijger weer op Nederlandse bodem is… :Y:')-O- Lelijk -O-:')Ziet er leuk uit! :Y Hoeveel km is het?!Triumph in NL?! Maandag afwachten?! Heb ik iets gemist?! :$Lieeefff! *O* :Y

Wat voor ’n DVDtje is het?!
Megakwoot
:}


G'avond! :W
Ik zal zo even goed bijlezen (en samenwatten).

X schreef het al: Tijger (idd een Triumph ;) ) is weer in Nederland, bij de dealer. Maandag komt de schade-expert langs en hoor ik dus meer.

[afbeelding]

[afbeelding]
(het is duidelijk wie het meeste werk heeft gedaan :+ )
Goed bezig geweest daar :Y

Ik ben pitten
Truste iedereen en tot in het volgende deeltje. :W
 
Moest ff bijlezen :Z

Balen Jeroen -O- en gelukkig dat ie weer terug is WBX. Blokkeering had misschien ook te maken met de warmte/afkoeling op dat moment. Kan me voorstellen dat je er goed naar wil laten kijken.

Leuke foto's WB :Y

Morgen ook wel zin in een ritje :Y

Vanavond bij een vriend geweest die morgen naar de Eifel (!) vertrekt. Was lekker en gezellie! Morgen schuren, schuren, schuren en morgenavond scheuren? })

Nog ff een ploatje om het af te leren :P

[afbeelding]

Truste all! :z
[me]Bartje heeft drank op en ziet nu de nummerplaat pas![/me] |( :+

Toch nog ergens goed voor dat gezuip! :')

Schuurse!! ;)
 
Mogguh...ga ik vanmiddag dit topic nog halen of word het n nieuw deeltje? :P

@ SW van WB :9 Hij is weer fijn *O*

@ Rabasa: Ik vind alles prima, ik lees vanmiddag nog wel even bij, je ziet me wel verschijnen ;)

@ Spookz0r: That would be cool!! Hopelijk vind je alles op tijd en krijg je dat lang verwachte belletje vandaag ;)

@ Achi: Blijft leuk zo'n klein wondertje *O*

Ik ben happie eten en naar t werk :W *O* Bijna weekend!! *O* *O* *O* *O*

japanners :X :X
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :W

Ah eindelijk duidelijkheid wat er nou met Tijger was. Als het de schakelvork is dan is het niet van invloed op de rest van het blok toch?

Vanmorgen ben ik wakker geworden met twee blauwe knieen en een spierpijn, en een nieuwe vloer :'). ZIet er naar uit dat het erg lekker weer wordt vandaag.

Voor degene die gaan rijden , Have fun.
Voor de klussers, Succes
Voor de werkers, :')

Voor het deeltje, alvast maar beginnen met uitzwaaien :W
 
@Michiel: Kom maar es langs met die nieuwe veer, zullen we wel zien hoe ver we komen...
 
Mogguh.

Koffie, peuk, etc.

Morph, gefeliciteerd met de nieuwe vloer.

Koekblikker is goed fucked. En terecht. Al was het dan ook weer niet zo'n handige actie om op die linker rijstrook te gaan rijden als je alleen even wil communiceren met je motormaatjes. Maar dan nog. Zo zal je het als koekblikker wel afleren om door een groep heen te crossen. :+
 
Roep maar een dag/datum/tijdstip wanneer het jou uitkomt :Y

Zal vandaag zelf wat basis dingen instellen... of iig een poging doen tot :+
Om het effies makkelijk te houden:

Laat de voorkant zoalstie is. Als je dan naast je motor staat en met beide handen op de tank duwt moetie voor en achter even ver/snel inzakken als terugkomen. Pas wel op dat je motor niet omsodemieterd.

Probeer qua dempinginstellingen niet te extreem te gaan zitten (bijna max. open/dicht) als het goed is is de demper met alles redelijk middle-of-the-road gewoon goed.

Zorg ervoor dattie niet teveel op z'n neus komt te staan want dan krijgt de originele voorvering het weer zwaarder.
 
Mogguh allemaal! :W Hier weer lekker wakker *O*

Vanmorgen werd ik rond half zes wakker.. Was al licht en schrok zo dat ik dacht dat ik me verslapen had.. Maar gelukkig was mn wekker nog niet afgegaan ;)
dijk aan de andere kant is niet super. Afspreken anders bij Molenaar? Rijden we vanaf daar naar Schoonhoven. Dan de dijk op naar Amerongen. En dan zien we wel verder.
Bij Molenaar vind ik ook een goed plan. Maakt mij niet zo uit.. Ik rijd wel, waar dat ook heen is! :]

Jij rijdt voorop? Scheelt mij weer nadenken ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan